Gefeliciteerd !! Hier ook een meisje, na 2 jongens. Ik snap dus hoe je je voelt . Lekker genieten ervan en shoppen maar!!!!
Heb jij al wat gekocht? Ik stond in de Hema met een mooi vestje. Maar ik kon het nog niet kopen omdat ik het gewoon niet kan geloven
@Do1981 dank je wel! Ik had trouwens gelijk: de placenta ligt over de hele voorkant, echt jammer. Alleen als ze heel erg opzij zou trappen kan ik dat van buiten voelen! En als ze groter is. O en volgens de meting loopt ze een week voor qua groei, eigenlijk zou de uitgerekende datum volgens deze meting veel meer overeen komen met die ik eerst bedacht had, best wel vreemd toch
Ach, als ze zich maar goed ontwikkelen toch @Waldorfmama, bijna geen enkele baby komt op de uitgerekende datum.
hier voelde ik paar dagen terug dus heel veel en nu al paar dagen (vrijwel) niks. Echt heel irritant en maakt me weer onzeker. Zal wel gedraaid zijn ofzo hou ik mezelf maar voor
Nee daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik vroeg me wel af of de verlos het dan toch verkeerd gezien heeft. Maar daar kom ik toch niet meer achter.
Haha ja zeker. Hier al aardig wat kleertjes gekocht. Binnenkort weer even een shopdag inplannen. Ben je zelf wel overtuigd tijdens de echo? Hier heb ik met 16 weken een mooie potty shot gehad, waarbij echt geen twijfel is of het een meisje is. Heb je zelf ook zo een duidelijke echo die jou kan overtuigen? Gewoon lekker van genieten hoor! Voor je het weet zijn de baby's er straks al... bijna op de helft
Oh en sorry meiden. Ik lees nog wel regelmatig mee, maar van reageren komt het niet vaak. Facebook is makkelijker bijhouden.
Stom genoeg geen pottyshot, want daar zat ze niet goed genoeg voor. Wel van de zijkant meermaals en vanaf de rug en buikzijde bekeken, maar niet echt dat karakteristieke beeld van de beentjes open en dan wel of niet iets ertussen. Maar ik zag wel dat het er heel anders uitzag dan bij mijn nu nog jongste bijvoorbeeld. Daarvan kreeg ik ook alleen een zijkantfoto, maar dan zag je echt een zakje en daarboven een piemeltje zeg maar. Dus op zich twijfel ik niet, het is alleen niet geland
Hebben jullie ook dat je ineens zo overdreven emotioneel bent? Ik kan echt van bijna alles janken... Gisteren bijvoorbeeld... Toen Seb Vettel stopte bij Lando Norris om te checken of hij oké was, ik vond dat zo mooi, moest echt vechten tegen mn tranen. Dat heb ik normaal echt nooit, zo bizar!
Ik wilde eigenlijk precies hetzelfde komen schrijven! Toevallig! Gisteren heel de ochtend lopen janken..gewoon nergens om. Nu net omdat we vanmiddag visite krijgen die bij ons f1 komen kijken. Zooo geen zin in
Oh nee wat balen joh... Soms heb je echt gewoon geen zin in visite... Dan moet iedereen je gewoon even met rust laten, herkenbaar hoor! En idd daar moet je dan om janken... Het is echt bizar.
Jij kijkt kennelijk hetzelfde als mijn man Ik moest mijn tranen bedwingen in de babywinkel vandaag. We hebben natuurlijk een aantal miskramen meegemaakt en dat gaat toch niet in de koude kleren zitten. Eigenlijk dacht ik het redelijk verwerkt te hebben, maar zo nu en dan steekt het toch de kop op.
Hoe is het voor jou om nu een jongetje te krijgen na Mason? (Als ik dat vragen mag) Het lijkt me heel dubbel.. maar misschien zou dat ongeacht het geslacht wel apart zijn.
Vragen staat altijd vrij en ik heb geen moeite met het beantwoorden van vragen... Het is heel dubbel eerlijk gezegd. Emotioneel gezien had ik liever een meisje gehad, zo dat de hele zwangerschap zo anders mogelijk was. Maar mijn ideale gezinssamenstelling is wel eerst een jongen en dan een meid. Dus ja, dat is wel een stapje dichterbij nu. Ik moet zeggen dat de "angst" dat het weer een jongetje was erger was dan nu we het weten zeg maar. Nu voelt het ook wel goed.
wat fijn dat het nu direct ook goed voelt. Je zei het volgens mij al eerder hier en ben blij dat het nu wel direct gewoon goed is. Wij gaan toch geen geslacht echo doen tussendoor en wachten nog 2 weken tot de 20 weken echo. Tenminste, dat denk ik nu. Weet niet of ik het vol ga houden, haha Maar ik ben er steeds meer van overtuigd dat het een meisje is. Het is al 2 keer gezegd als eerste gedachte wat het is (maar daarna kwam wel twijfel) en deze zwangerschap is heel anders dan de vorige (jongen). Dus voor mijn gevoel wijst alles er op. Ben wel heel benieuwd, maar andere kant kan het me ook niks schelen. Ben vooral toch best onzeker of het nu allemaal ngo wel goed gaat. Ik voel wel van alles, maar twijfel toch iedere keer of het wel echt de baby is. Ik wordt zo heen en weer geslingerd in emoties. Denk wel dat het geslacht weten het weer een stapje echter zal maken. Heb trouwens ook het idee dat ik deze zwangerschap vrij naar binnen draag. Heb wel iets van een buikje, maar dat kan ook gewoon een ‘vetrol ’ zijn zeg maar. Ik heb wel zwangerschap broeken aan, maar zou denk ik mijn gewone broeken ook nog wel aankunnen (zit alleen minder lekker). hoe zit het met jullie buiken?