♡ Uitgerekende datum ♡ 1 februari; 2 februari; 3 februari; 4 februari; 5 februari; beertje073 - 30 jaar - 1e kindje 6 februari; Heidezicht -37 jaar - 2e kindje Beau28 - 29 jaar - 1e kindje 7 februari; • Onkruidbloem -32 jaar - 2e kindje • Chari130210 - 25jaar - 3e kindje • Mir123 - 35 jaar - 3e kindje 8 februari; • MDvD96 - 25 jaar - 2e kindje • XdropjeX- 34 jaar - 2e kindje 9 februari; • Sophie2019- 33 jaar - 2e kindje • SkyA - 25 jaar - 2e kindje 10 februari; 11 februari; • Kiki202 - 28 jaar - 1e kindje 12 februari; •Mommy2020- 33 jaar - 2 e kindje • johanna3 - 27 jaar - 1e kindje 13 februari; 14 februari; 15 februari; ♡ Afspraken♡ Chari130210 - 17 juni - 1e echo Siementje - 18 juni- 2e echo Sophie2019 - 18 juni - 1e echo Onkruidbloem - 28 juni - 1e echo SkyA - 28 juni - 1e echo beertje073 - 28 juni 15:30uur - intake + 1e echo Heidezicht - 30 juni - intake + 1e echo Heidezicht - 12 juli - termijnecho Beau28 - 28 juni eerste echo Kiki202 - 5 juli - 1e echo ♡ Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.[/QUOTE][/QUOTE]
Ik herken het ook. Hier ook 1e kindje en dus allemaal nieuw. Zelf heb ik ook last van buikpijn (menstruatie achtige krampen) rugpijn ook af en toe. Ik denk dat het wel een goed teken is. Er is lekker iets aan het groeien!
Gefeliciteerd super fijn dat het zo gelukt is. We zijn als ik ook goed zit op basis van mijn positieve ovulatie test op de zelfde dag uitgerekend. Hier ook echt steekjes onder in mijn buik, gevoelige jeukende borsten ( wordt er echt gek van hahaha, heel extreem moe en de heel dsg door misselijk.
Dankjewel! We zijn ook erg blij dat het nu zo gelukt is ja! Wat leuk dat we op dezelfde dag uitgerekend zijn! Jeukende borsten lijkt me inderdaad erg vervelend haha. Hier is het alleen wat gevoelig/pijnlijk af en toe. Balen dat je de hele dag door misselijk bent. Daar heb ik (nog) geen last van.
snap ik een traject is volgens mij ook heel zwaar. Ik hoop dat het tijdelijk is hahaha. Met mijn dochtertje duurde het ook niet heel lang gelukkig hahaha. Voor een goed doel, laat ze maar goed groeien.
Ja ik vond de voorbereidingen voor de 1e poging al zwaar met hormooninjecties etc. Laat staan als je al langer in zo’n traject zit.. nu hopen dat alles goed blijft groeien!! Hoop inderdaad voor je dat de misselijkheid tijdelijk is!
Welkom! Wat een fijn verhaal! Die eerste echo wordt extra spannend dan! Want de kans op een meerling zit er wel in dan?
Dat wordt zeker spannend ja! Er is inderdaad een kans dat het een meerling is. Al denk ik dat het wel meevalt, aangezien ik geen extreme kwaaltjes heb. Maar je weet maar nooit natuurlijk Haha
Wat vervelend he dames al die kwaaltjes. Qua misselijkheid valt het mee, af en toe een vlaagje. Maar enorm moe, lig voor 22u al op bed haha, niks voor mij. En die borsten, mijn hemel die doen pijn. Verder af en toe wat steekjes in mn onderbuik. Spannend voor iedereen, wachten tot die echo. Heb zelf 1 gehad met 4wkn (wisten we toen nog niet) en was nog weinig te zien, logisch natuurlijk maar maakt je toch weer onzeker. Welkom @johanna3, wat fijn dat je zwanger bent.
Een besloten FB zou wat mij betreft ook kunnen, maar zoals gezegd WhatsApp niet. Die kwaaltjes zijn vervelend idd, maar tegelijk ook een stukje bevestiging voor mij. Die vermoeidheid idd en voor mij dan dat weeïge gevoel steeds. Verder weinig last op zich. Wel nog steeds wat onzeker/angstig, maar meer dan afwachten kunnen we niet.
Dat vind ik wel een nadeel van het zo vroeg weten. Je bent echt weken aan het afwachten of alles goed zit. Hoop dat de 12 weken grens snel voorbij is.
Ik kijk wat dat betreft echt "uit" naar de 13 weken GUO. Dan weten we wat meer en wij gaan het ook pas daarna aan iedereen vertellen, mits alles er goed uitziet.
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 februari; 2 februari; 3 februari; 4 februari; 5 februari; beertje073 - 30 jaar - 1e kindje 6 februari; Heidezicht -37 jaar - 2e kindje Beau28 - 29 jaar - 1e kindje 7 februari; • Onkruidbloem -32 jaar - 2e kindje • Chari130210 - 25jaar - 3e kindje • Mir123 - 35 jaar - 3e kindje 8 februari; • MDvD96 - 25 jaar - 2e kindje • XdropjeX- 34 jaar - 2e kindje 9 februari; • Sophie2019- 33 jaar - 2e kindje • SkyA - 25 jaar - 2e kindje 10 februari; 11 februari; • Kiki202 - 28 jaar - 1e kindje 12 februari; •Mommy2020- 33 jaar - 2 e kindje • johanna3 - 27 jaar - 1e kindje 13 februari; 14 februari; 15 februari; ♡ Afspraken♡ Chari130210 - 17 juni - 1e echo Siementje - 18 juni- 2e echo Sophie2019 - 18 juni - 1e echo Onkruidbloem - 28 juni - 1e echo SkyA - 28 juni - 1e echo beertje073 - 28 juni 15:30uur - intake + 1e echo Heidezicht - 30 juni - intake + 1e echo Heidezicht - 12 juli - termijnecho Beau28 - 28 juni eerste echo Kiki202 - 5 juli - 1e echo ♡ Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.[/QUOTE]
ja idd. Wij hebben het wel naaste familie al wel verteld omdat mijn vriend erg moeilijk zijn mond kan houden en ik het alsnog moet vertellen als het wel mis zou zijn.
Wij dus juist niet, sommige mensen uit onze familie hebben het er echt heel moeilijk mee gehad (oa mn stiefdochter) en die willen we beschermen. Daarnaast zijn er een paar mensen in de familie (mn schoonzus) die altijd overal een mening over heeft en van mening is dat haar manier de enige juiste is (en laat mijn manier daar nou juist vaak van afwijken). Ik heb nog geen zin in de discussies, dus wij houden het nog voor onszelf. Mijn man heeft alleen 1 vriend/collega in vertrouwen genomen en bij mij weet de psych en 1 vriendin ervan nu.
Ik kan me dat in jullie situatie goed voorstellen om het niet te vertellen inderdaad. Wij twijfelen nogal wanneer we het gaan vertellen.