Ik weet niet hoe ver je precies bent, maar ik heb dit vorige week ook gehad. Zo rond de eind 17de week en de 18de week. Heel misselijk en ook veel hoofdpijn. Morgen ben ik 19 weken en het lijkt weer weg te zijn. Misschien een groeispurt van de baby, waar het lichaam op reageert? Zo maar een ideetje. En het warme weer misschien.
@Do1981 Misschien dat bepaalde voeding een trigger is? Ik kon niet tegen vettig eten, bij mijn vorige zwangerschap, waarschijnlijk werkt mijn galblaas niet helemaal lekker soms... Nu gelukkig geen last, maar vorige keer echt veel last gehad. @sameniszoveelleuker Ik heb de vaccinatie net gehaald.. vond het doodeng en de aanwezige arts was niet echt van het geruststellende soort, maar goed "het" zit er in. Hopelijk blijft het goed gaan Net nog even in Leiden wat dingetjes gehaald voor de baby, Weleda verzorgingsproduchten, Punkin Butt billenzalf en kleertjes Ik ben nu ook al zo goed als compleet qua babykleertjes denk ik
18+4 nu. misschien een groeispurt oid idd. al weken niet echt misselijk geweest. Tot vorige week 1 dag echt overgeven. En nu gister en vandaag erg misselijk.
Ik zit te twijfelen over de vaccinatie corona. Heb ergens in Januari astrazenica gehad 1e spuit. Daarna afgezegd omdat het zo in het nieuws kwam en omdat we zwanger wilden worden. Nu twijfel ik of ik toch nog een vaccinatie pfizer ga halen. Hoeveel weken zou er tussen de vaccinatie pfizer en kinkhoest moeten zitten?
Volgens mijn verloskundige en het Lareb moet er minimaal 14 dagen tussen pfizer en de 22 wekenprik in zitten. Maar het is niet erg als je de 22 wekenprik later dan 22 weken zou zetten.
Vannacht heb ik eindelijk een paar keer de baby gevoeld, dat was na de vaccinatie ook wel erg welkom eigenlijk. Voelen jullie je baby elke dag of ..?
Dat lijkt me echt zo ontzettend fijn om te voelen. Na vaccinatie was dat inderdaad ook heel fijn geweest, dan weet je in ieder geval of het nog goed zit. Wat voel je dan eigenlijk precies? Ik heb nu meerdere keren per dag het gevoel dat er iets "uitzet" (kan het niet anders uitleggen) in mijn baarmoeder geen krampen ofzo, maar het lijkt me niet dat dat de baby is en heel soms een klein kriebel gevoel maar dat is niet dagelijks.
Nee, sinds eergisteren wel weer iedere dag. Maar daarvoor meerdere dagen niet. Las dat het heel normaal is om de baby te voelen en dan zomaar een paar dagen weer niet. Dat stelde wel beetje gerust. @XdropjeX voor zover ik weet idd 2 weken ertussen. Ik ga zelf denk ik iets meer aanhouden. Die 22 weken prik kan prima iets later ook. Maar niet zoveel uit Ik heb deze week 2e vaccinatie. Ben heel benieuwd of ik daar nog meer bijwerkingen van ga hebben. @beertje073 grootste kans dat, dat kriebelende gevoel wel de baby is. Het wordt ook vaak zo omschreven.
@Do1981 ik las dat je inderdaad een kriebel gevoel of fladder in je buik zou moeten voelen, maar dat voel ik zelden. Wat dat "uitzet" gevoel is zal ik weleens aan de verloskundige vragen want dat voel ik wel echt regelmatig op een dag, net alsof er iets door mijn baarmoeder gaat Ik heb gehoord dat een aantal mensen iets meer last kunnen krijgen van de 2e vaccinatie, ik hoop dat dat jou bespaard blijft, heel veel succes alvast
het gaat nu ook wel hard dat we het beter gaan voelen. Het gaat steeds krachtiger worden Het ‘uitzet’ gevoel herken ik niet. Maar kan ook aan de beschrijving liggen
@beertje073 Hier voelt het als een zacht duwtje of soms ook zoals het zou voelen als iemand met z'n vinger over je huid strijkt. Heel subtiel nog dus.
Hier af en toe het gevoel alsof er een slang onder mn huid schuift ofzo. Maar zeker niet elke dag hoor... Dat komt vanzelf. Ben pas 19 weken. Mason voelde ik pas echt duidelijk rond de 20/21 weken. Toen was ie wel ook met 22 weken al van buitenaf te voelen voor mn man.
@Do1981 het zal aan mijn beschrijving liggen denk ik ik weet ook niet hoe ik het anders moet verwoorden @Waldorfmama lijkt me wel fijn dat je het duidelijk voelt Uiteindelijk gaan we het natuurlijk allemaal duidelijker voelen, kan niet wachten
Hier voel ik het kindje al wel duidelijk. Mijn partner heeft het ook al gevoeld. Schopjes tegen de buik. Soms is het ook een dag rustig hoor. Donderdag 20 weken echo. Toch spannend of alles goed is. Hopelijk groeit hij/zij goed. Ik in ieder geval wel
♡Uitgerekende datum ♡ 2 februari; ♡ Mir123- 35 jaar - 3e kindje 3 februari; ♡ Waterman123-1e kindje 4 februari; ♡ Heidezicht -38 jaar - 2e kindje 6 februari; ♡ Beau28 - 29 jaar - 1e kindje ♡ Sameniszoveelleuker - 28 jaar - 3e kindje ♡ beertje073 - 30 jaar - 1e kindje 8 februari; ♡ Do1981 - 39 jaar - 2e kindje ♡ Chari130210 - 25 jaar - 3e kindje ♡ Jale - 37 jaar - 4e kindje ♡ Onkruidbloem - 32 jaar - 2e kindje 11 februari; ♡ XdropjeX - 34 jaar - 2e kindje 12 februari; ♡ Mommy2020- 33 jaar - 2 e kindje ♡ johanna3 - 27 jaar - 1e kindje ♡ Sais95 - 26 jaar - 1e kindje 13 februari; ♡ SkyA - 25 jaar - 2e kindje 15 februari; ♡ MLIS - 29 jaar - 3e kindje ♡ Kiki202 - 28 jaar - 1e kindje 16 februari; ♡ Waldorfmama - 37 jaar - 3e kindje ♡ MEISJE | ♡ JONGEN | ♡ VERRASSING ♡ Afspraken♡ Heidezicht - 13 september - 20 weken GUO Do1981 - 13 september - 20 weken echo Jale - 14 september - 20 weken echo beertje073 - 16 September - 20 wekenecho XdropjeX - 21 september - 20 wekenecho Jale - 21 september - controle Onkruidbloem- 22 september - 20 weken echo Sais 95 - 22 september- 20 weken echo Sameniszoveelleuker - 25 september - 20 weken echo beertje073- 28 September - controle Do1981 - 29 september - controle gyn Heidezicht - 6 oktober - 22 wekenprik Beau28 - 14 september - 20 weken echo ♡ Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst.
Even weer de lijst erbij gezocht @Heidezicht jij ook succes vandaag! ben je al snel? Of ook later vandaag? Ik pas einde middag. Zo irritant eigenlijk. Ben best gespannen. Echt meer dan vorige zwangerschap
Wij zitten nu te wachten. Afspraak was om 11.00, maar ze lopen zeker een half uur uit. Voor ons geen probleem, we plannen altijd de hele dag. Toen we zelf met Mason hier zaten waren we blij dat er tijd gemaakt werd om ons goed te begeleiden, dat gun ik een ander ook en als dat betekent dat ik dan even moet wachten dan heb ik dat er graag voor over. Neemt niet weg dat ik wel gespannen ben hoor. Maar heb er gevoelsmatig meer vertrouwen in dan met Mason, dat helpt ook wel met geduld hebben.