Ik vind alles (kraamzorg, kinderopvang, echo’s, bekkenfysio, babykamer ) ook allemaal veel geregel. En ik hoef niet eens te verhuizen . Dat over de geslachtsecho herken ik ook. Deze heb ik ook nog niet gepland maar voor ik het weet ben ik alweer 16 weken.
Haha jaa heb je ook helemaal gelijk in hoor. Maar soms nemen die hormonen echt de overhand. Kan soms ook huilen om niks, echt belachelijk Dan knuffelen m'n man en ik maar even en lachen we daarna dat ik wéér om niks moest huilen. En no worries voor alle vragen Ben blij dat ik alles even van me af kan schrijven!! We willen heel graag kerst en oud en nieuw in NL vieren met vrienden en fam én oliebollen, omg nu al zin in!! Cravings!! Onze poezen zijn best relaxed, twee dikke vrouwelijke Britten. Zolang ze samen in hun grote bench op de achterbank zitten, dat voelt vertrouwd voor ze. Ze mee kunnen kijken. Drie dagen rijden is wel lang, maar ze hebben weinig andere keuze. Op de heenweg piepten ze pas een half uur voor aankomst. Ik denk dat we een maand of 3 blijven, afhankelijk van ons gevoel, de kou in NL en het herstel. Is vooraf lastig te plannen natuurlijk. Hoe we het daarna gaan doen... Tja, geen idee. Denk dat we vooral heel goed gaan voelen wat goed voelt. En aftasten hoe vaak we met die kleine naar NL toe willen. Spanje heeft voor ons wel de voorkeur zolang we nog niet te maken hebben met leerplicht en dergelijke. Zon, zee, strand, zwembad. En dan rond de zomer lekker weer even terug. Jaa, goed idee om dat te doen! Daarvoor gaan we denk ik lekker een dagje naar Málaga, daar hebben ze speciale geslachtsbepalingspretecho's.
Ja maar echt hoor! En als je niet getrouwd bent komt er nog meer gedoe bij. Dat was ik ook nog helemaal vergeten. In december ook nog een partner registratie fixen haha. 't is wat. Voordeel is wel, we niet 'echt' te hoeven niet verhuizen, maar enkel een nieuwe inboedel bestellen. Scheelt ook wel weer gedoe met gewissel van huis, spullen sorteren weg doen en planning maken etc. We gaan gewoon alles nieuw bestellen en in een paar dagen laten komen. Nou gelukkig ben ik niet de enige die de geslachtsecho nog niet gepland heeft haha. Ligt dus niet aan mij! Was ook bang dat als ik te vroeg zou gaan dat ze het dan misschien verkeerd zouden hebben. Met de 13 weken echo zei die mevrouw namelijk dat ze echt niks kon zien en het te vroeg was...
Ohh zo! dus echt vooral rond de zomer hier en af en toe tussendoor dan. Uiteindelijk waarschijnlijk het makkelijkste met school etc inderdaad, maar dat duurt nog paar jaar haha. Verhuur je het huis dan in de tijden dat jullie in spanje zitten? Fijn dat dat goed gaat met de poezen! Groot gelijk ja met oud en nieuw enzo hier, ik ben ook dol op oliebollen en eet er in die dagen ook echt veel Ik vrees alleen heel erg hoe ik dat moet gaan doen met mijn suikerdieet als ik weer zwangerschapsdiabetes krijg. Was vorige keer juist zo blij dat ik niet in de decembermaand nog zwanger was om die reden maargoed alles voor het kind natuurlijk!
Jaa inderdaad zo iets, we weten het gewoon nog niet. Hier in de buurt zitten wel hele goede internationale scholen waar kids ook Spaans en Engels leren, dat geeft ook wel een voorsprong. Wellicht dat we ooit echt emigreren, maar dat zien we dan tegen die tijd wel. Nee, we verhuren beide huizen niet, zodat we lekker flexibel zijn en ook voor een weekendje heen en weer kunnen. Als vrienden naar Spanje willen en wij zitten in Nederland, mogen ze uiteraard gebruik maken van ons huis. Maar liever geen vreemden in verband met privé spullen. (Al wil mijn man het wel graag, hij vind het zonde van de kosten). Hahaha. Meid ik zou zeggen: neem het er lekker van! Wellicht iets meer bol deze keer en minder suiker dan moet het goed komen Hebben jullie al mooie plannen gemaakt voor de periode dat de kleine komt?
Ja precies nog alle tijd voor! Ah ja dat snap ik ook wel weer en je man ergens ook, maar het is toch je huis dan en inderdaad zo ben je wel erg flexibel. hahaha ja word tegen die tijd even kijken! Vorige keer streng dieet gehad en net niet insuline nodig gehad, dat wil ik nu weer voorkomen omdat ik bang ben dat insuline ook weer invloed heeft op hoe de bevalling gaat. Maarrr dat soort vragen kan ik begin september allemaal vragen in het radboud. Nee niet echt plannen haha, ben voorlopig nog druk met het huis en na de bevalling vooral dat man veel verlof heeft zodat we lekker samen weer kunnen wennen aan de nieuwe situatie!
Wat een verschrikkelijk nieuws! Van intense blijdschap in het begin naar intense zorgen en verdriet nu. Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen met het verwerken van dit nieuws, het lijkt me haast onmogelijk om nu nog te genieten van de zwangerschap. Hopelijk gaan alle toekomstige controles en echo’s een positieve ontwikkeling laten zien. Als het kindje de zwangerschap overleeft, heeft hij/zij daarna gewoon goede kansen? Knuffel!
Wat spannend dat zoveel van jullie morgen gaan ontdekken of je een zoon of dochter in je buik hebt. Heel benieuwd naar alle baby’s!
♡ Uitgerekend 1 - 15 Februari 2024 ♡ 1 februari Maankindje - 36 jaar - 2e kindje Daantje - 35 jaar - 3e kindje 2 februari Nixter - 33 jaar - 3e/4e kindje 7 februari Kendi3 - 34 jaar - 3e kindje 8 februari Dinabloem - 35jaar - 2de kindje Madeline - 27 jaar - 1e kindje 9 februari JosjeM - 31 jaar - 3e kindje Sannelis - 35 jaar - 3e kindje 10 februari Orchid24 - 29 jaar - 2e kindje Zeester85 - 38 jaar - 3e kindje 12 februari Mewa - 30 jaar - 2e kindje 13 februari MamaSofie1 - 34 jaar - 2e kindje Frangipani - 29 jaar - 1e kindje 15 (+1) februari nooompje - 35 jaar - 1e kindje ----------------------------------------- Afspraken: Augustus 16 augustus - Nixter - geslachtsbepaling 16 augustus - dinabloem - geslachtsbepaling 14+5 16 augustus - Orchid24 - geslachtsbepaling (14w4d) 16 augustus - MamaSofie1 - echo gynaecoloog (14+1) 16 augustus - Kendi3 - geslachtsecho 17 augustus - JosjeM - geslachtsbepaling (14w6d) 17 augustus - Daantje - controle vk 18 augustus - Orchid24 - Centering pregnancy 21 augustus - Nixter - VK 24 augustus - Mewa - geslachtsbepaling (15w3d) 30 augustus - nooompje - controle vk 30 augustus - JosjeM - controle gynaecoloog September 4 september - sannelis - echo gynaecoloog (17w4d) 6 september - Orchid24 - Intake gynaecoloog + echo (17w4d) 7 september - Daantje - 20 weken echo 11 september - MamaSofie1 echo gynaecoloog 13 september - Nixter - 20 weken echo 19 september - Orchid24 - Centering pregnancy 19 september - JosjeM - 20 weken GUO (19w4d) 20 september - Orchid24 - 20 weken echo (19w4d) 26 september - nooompje - 20 weken echo (19w4d) Oktober 2 oktober - sannelis - echo gynaecoloog (21w4d) 10 oktober - Orchid24 - Centering pregnancy 31 oktober - Orchid24 - Centering pregnancy November 13 november - sannelis - echo gynaecoloog (27w4d) 14 november - Orchid24 - Centering pregnancy 21 november - Orchid24 - 3D/4D pretecho (28w3d) 28 november - Orchid24 - Centering pregnancy ----------------------------------------- jongen (1) | meisje (1) | verrassing (?) ⭐ sterretjes ⭐ Noa1987 - 5+1 weken Luitje- +/- 6 weken
@Nixter @dinabloem @Orchid24 @Kendi3 ben heel benieuwd wat er in jullie buik groeit! Veel succes en plezier morgen met het ontdekken
♡ Uitgerekend 1 - 15 Februari 2024 ♡ 1 februari Maankindje - 36 jaar - 2e kindje Daantje - 35 jaar - 3e kindje 2 februari Nixter - 33 jaar - 3e/4e kindje 7 februari Kendi3 - 34 jaar - 3e kindje 8 februari Dinabloem - 35jaar - 2de kindje Madeline - 27 jaar - 1e kindje 9 februari JosjeM - 31 jaar - 3e kindje Sannelis - 35 jaar - 3e kindje 10 februari Orchid24 - 29 jaar - 2e kindje Zeester85 - 38 jaar - 3e kindje 12 februari Mewa - 30 jaar - 2e kindje 13 februari MamaSofie1 - 34 jaar - 2e kindje Frangipani - 29 jaar - 1e kindje 15 (+1) februari nooompje - 35 jaar - 1e kindje ----------------------------------------- Afspraken: Augustus 16 augustus - Nixter - geslachtsbepaling 16 augustus - dinabloem - geslachtsbepaling 14+6 16 augustus - Orchid24 - geslachtsbepaling (14w4d) 16 augustus - MamaSofie1 - echo gynaecoloog (14+1) 16 augustus - Kendi3 - geslachtsecho 17 augustus - Daantje - controle vk 18 augustus - Orchid24 - Centering pregnancy 21 augustus - Nixter - VK 24 augustus - Mewa - geslachtsbepaling (15w3d) 25 augustus - Maankindje - centering pregnancy 30 augustus - nooompje - controle vk 30 augustus - JosjeM - controle gynaecoloog September 4 september - sannelis - echo gynaecoloog (17w4d) 6 september - Orchid24 - Intake gynaecoloog + echo (17w4d) 7 september - Daantje - 20 weken echo 11 september - MamaSofie1 echo gynaecoloog 13 september - Nixter - 20 weken echo 14 - Kendi3 - 20 weken echo 15 september - Maankindje - 20 weken echo 19 september - Orchid24 - Centering pregnancy 19 september - JosjeM - 20 weken GUO (19w4d) 20 september - Orchid24 - 20 weken echo (19w4d) 22 september - Maankindje - centering pregnancy 26 september - nooompje - 20 weken echo (19w4d) Oktober 2 oktober - sannelis - echo gynaecoloog (21w4d) 10 oktober - Orchid24 - Centering pregnancy 20 oktober - Maankindje - centering pregnancy 31 oktober - Orchid24 - Centering pregnancy November 13 november - sannelis - echo gynaecoloog (27w4d) 14 november - Orchid24 - Centering pregnancy 17 november - Maankindje - centering pregnancy 21 november - Orchid24 - 3D/4D pretecho (28w3d) 28 november - Orchid24 - Centering pregnancy December 8 december - Maankindje - centering pregnancy 29 december - Maankindje - centering pregnancy Januari 12 januari - Maankindje - centering pregnancy 26 januari - Maankindje - centering pregnancy (verwacht deze niet meer te halen ) ----------------------------------------- jongen (1) | meisje (1) | verrassing (?) ⭐ sterretjes ⭐ Noa1987 - 5+1 weken Luitje- +/- 6 weken Ik had hem net de vorige pagina 'naar voren gehaald' en aangepast. Dus hierbij nogmaals