Uitgerekend 1-15 februari 2024

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Maankindje, 29 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Zo verdrietig, en zo frustrerend dat je nog niets weet. De gedachte dat je niet weet of dit kindje gezond is en mag blijven, terwijl je elke dag meer van hem/haar gaat houden…niet te doen:(.

Ik blijf met jullie meehopen! Knuffel!

Kendi3 en sannelis vinden dit leuk.
  2. Madeline95

7 jul 2023
    95
    104
    33
    Vrouw
    Onderneemster
    Ooh ja die zijn ook mooi. Denk alleen niet dat ik mijn man in een tijgerprint krijg hahaha :roflmao:

Nixter vindt dit leuk.
  3. Madeline95

7 jul 2023
    95
    104
    33
    Vrouw
    Onderneemster
    Fijne tips dit! Dankjewel. Denk dat ik ook eerst een draagdoek van Artipoppe neem en dan pas de carrier. Op aanraden van @Nixter.

Kendi3 en Nixter vinden dit leuk.
  4. Madeline95

7 jul 2023
    95
    104
    33
    Vrouw
    Onderneemster
    Wat een prachtige foto en doek!! Wij hopen met je mee!! ♥️

5. Madeline95

7 jul 2023
    95
    104
    33
    Vrouw
    Onderneemster
    Dankjewel voor het delen en je openheid. Ik hoop dat je er over kan praten met de mensen die je lief zijn dit ongelooflijk zware proces gaande weg een plekje te kunnen geven.

Kan me voorstellen hoe uitzichtloos het nu voelt omdat jullie gewoon geen idee hebben hoe het kindje zich zal gaan ontwikkelen.

Hopelijk vonden jullie kracht bij elkaar, bij de kinderen en liefde! Uiteindelijk is dat wat jullie samen kracht uit putten en wat je overeind houdt. Dikke knuff!

nooompje vindt dit leuk.
  6. Maankindje

Maankindje Bekend lid

20 jun 2022
    807
    819
    93
    Vrouw
    @JosjeM wat een prachtige foto. Ik hoop zo met jullie mee dat dit baby’tje in de winter lekker in de draagdoek kan. Wat een onzekerheid en spanning zeg. In een situatie waarin er iets gevonden wordt zal dat er altijd wel zijn, maar voor mijn gevoel zijn jullie meer ‘in the dark’ dan gemiddeld. Nog zo veel onduidelijk. Veel aan je gedacht en een paar keer over je gedroomd afgelopen week. Ik hoop zo op een goede uitkomst. En dat 6 september snel aanstaande mag zijn.

7. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.418
    1.325
    113
    Vrouw
    Onze bbq voor vanavond voorbereid. Echt zin in een lekker stukje vlees met verse groenten, aardappelsalade en pastasalade :o:
    Daarna manlief weer nachtdienst maar dan heeft ie 3 dagjes vrij, leuk!! :)

Verder niks bijzonders gedaan vandaag. Rustig dagje gehad.

Maankindje vindt dit leuk.
  8. Maankindje

Maankindje Bekend lid

20 jun 2022
    807
    819
    93
    Vrouw
    @Madeline95 er schoten me nog 2 items te binnen die in mijn ogen onmisbaar zijn; een voedingskussen en een fijne stoel om in te voeden op de babykamer.
    Het voedingskussen (de versie ‘lange slang’) is fijn om te gebruiken tijdens het voeden, maar vooral om mee te slapen als je buik groter wordt. Ik kreeg echt last van mijn rug, omdat die buik zo zwaar wordt en zo aan mijn rug lag te trekken als ik op mijn zij lag. Door de vorm van het kussen kan je m mooi onder je hele buik krullen als je op je zij ligt.
    Een goede stoel om in te voeden hadden we eigenlijk niet bij onze zoon en we gaan er nu absoluut een aanschaffen! De eerste tijd slaapt de baby waarschijnlijk bij je op de kamer en voed je in bed, maar zodra de baby naar zijn/haar eigen kamer verplaatst breng je heel wat nachtelijke uurtjes door op die kamer met je baby in je armen. Ik wil nu een stoel waar ik lekker in achterover kan hangen en bij voorkeur ook m’n benen omhoog kan leggen. Zodat ik zelf ook een beetje in die stoel kan doezelen. Iemand goede tips toevallig? Onze babykamer is maar 1,74 bij 2,40 dus een grote stoel of fauteuil kan er niet in. Ik zat zelf te denken aan een schommelstoel (met nog los voetenbankje), zoals deze https://www.furndaily.com/product/schommelstoel-papa-beige-kunstschapenstof-blanke-poten/?utm_source=Google%20Shopping&utm_campaign=ADWORDS-SHOPPING&utm_medium=cpc&utm_term=30580&gclid=Cj0KCQjw84anBhCtARIsAISI-xe3jVE155ziCAP7a6HDjOTVwBoq6LGlT5x07NT0FvhrDqwjmr1nNiQaAssjEALw_wcB. Een hoop geld, maar dit is dus zo’n item waar ik het van waard vind om in te investeren.

nooompje en Frangipani vinden dit leuk.
  9. Maankindje

Maankindje Bekend lid

20 jun 2022
    807
    819
    93
    Vrouw
    En lekker geslapen vannacht zonder man? Mijn man zit een week in het buitenland voor zijn werk. Vannacht was de eerste nacht alleen, ook zoon was uit logeren, ik heb echt geslapen als een roosje! Vind het stiekem wel fijn, soms een paar nachten alleen :|

10. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.418
    1.325
    113
    Vrouw
    Ik heb eigenlijk goed geslapen! Soms slaap ik ook slecht. Weet niet waar het aan ligt.
    Haha heerlijk zeg het huis voor je alleen gehad. Een week is best lang!
    Mijn man heeft wisselende posten, vandaar dat hij soms in de ochtend, avond of nacht werkt.

11. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    teveel even om terug te lezen, druk weekend gehad en morgen midweekje op vakantie!

@JosjeM wat een ondragelijke onzekerheid.. Ik hoop zo met jullie mee dat jullie in de winter een babytje in die draagdoek hebben zitten ❤️

@Maankindje ja een stoel is een goede! Op mijn zoontjes kamer ook een heerlijke stoel en daar hebben we heel wat tijd doorgebracht sinds ie naar zijn kamertje is en nog steeds standaard bij het bedritueel. Het voedingskussen gebruik ik daar ook ter ondersteuning omdat de armleuning te laag zit:roflmao: maar ik kon helemaal niet slapen met zo'n ding, werd er helemaal gek van maar ben een van de weinige geloof ik. Maar geen spijt van de aankoop!

Maankindje vindt dit leuk.
  12. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.418
    1.325
    113
    Vrouw
    @Orchid24 fijne vakantie! Waar gaan jullie heen? :)

Orchid24 vindt dit leuk.
  13. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    CP Huttenheugte!

MamaSofie1 vindt dit leuk.
  14. Madeline95

7 jul 2023
    95
    104
    33
    Vrouw
    Onderneemster
    Stomme vraag, maar hoe maak je zo'n leuke bio met een afteller? :)

15. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.418
    1.325
    113
    Vrouw
    Op zo’n banner klikken, die maken hoe je wil maar dan moet je wel even kijken welke link je moet nemen voor het forum. En dan op je profiel plaatsen en dat staat onder handschrift dacht ik. :)

Madeline95 vindt dit leuk.
  16. Madeline95

7 jul 2023
    95
    104
    33
    Vrouw
    Onderneemster
    #2316 Madeline95, 20 aug 2023
    Laatst bewerkt: 20 aug 2023
    Aaah dankje! Volgens mij is het gelukt :D

Orchid24 vindt dit leuk.
  17. Maankindje

Maankindje Bekend lid

20 jun 2022
    807
    819
    93
    Vrouw
    Ik weet eigenlijk niet meer hoe ik dat toen gedaan heb haha. Gegoogled denk ik. Net ook even voor je gedaan. Als je googled op ‘zwangerschapspagina banner’, dan de eerste link en dan kom je op de pagina waar je de banner kan maken.
    Edit: laat maar, je hebt m al zie ik :D

MamaSofie1 en Madeline95 vinden dit leuk.
  18. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.889
    9.665
    113
    Vrouw
    @MamaSofie1 hé, je profielfoto! Is dat dé naam voor jullie zoontje? :D

Frangipani, Orchid24 en Madeline95 vinden dit leuk.
  19. Madeline95

7 jul 2023
    95
    104
    33
    Vrouw
    Onderneemster
    Oh wat scherp!!

MamaSofie1 en JosjeM vinden dit leuk.
  20. sannelis

sannelis Actief lid

8 aug 2016
    105
    179
    43
    NULL
    NULL
    Ha! Had het ook meteen gezien.. was aan het scrollen voor het antwoord van @MamaSofie1 ! Maar nog niets te zien… Spannend! :D

MamaSofie1 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina