Jeetje nog steeds misselijk zijn, pittig lijkt me dat. Hopelijk trekt het toch snel bij. Ah jongens ik zit me toch een partij in de zwangerschapshormonen vandaag. De oudste net voor het allereerst naar school gebracht. Het ging prima, totdat het binnen kwam. Man man, wat ben ik trots en wat moest ik 3 (of 5 of 10) keer slikken zeg. Is het al 2 uur? Hoe is het verder met iedereen?
@Frangipani heel vervelend dat je nog steeds misselijk bent. Beterschap! @Kendi3 hier alles goed eigenlijk. Buikje groeit ook lekker! Hier onze beddenlakens gewassen, die van Femme doe ik morgen want zij gaat een weekend naar zee met oma en opa. Weekendtasje staat ook voor zo ver klaar
Hahaha ik zou deze reactie ook hebben als ik niet zwanger was. Word al helemaal naar bij het idee dat mijn oudste einde van het jaar gaat oefenen op schoolplein. Hoe had hij het gehad? (Hij toch?)
hopelijk niks gemist, maar dacht me te herinneren dat iemand vandaag geslachtsbepaling had en ja! @Mewa werkte de kleine mee? heel benieuwd! Morgen laatste dag Centerparcs, het was heerlijk!
och snap ik helemaal! Zou ik ook hebben, dat heb ik momenteel al bij het idee dat mijn zoontje eind september 2 ochtenden naar de peutergroep gaat hoe was het gegaan?
Ah ja, mewa, hoe was het?! Haha Daantje, ik denk t ook hoor. Als nummer 2 over 2 jaar gaat dan heb ik (niet zwanger) referentie materiaal . Het is super goed gegaan, kwam helemaal vrolijk en hyper de pieper thuis. En alles bracht m uit balans, helemaal gesloopt . Maar hij mocht t hulpje van de juf zijn op de speciale stoel voor de hulp en hij was helemaal trots. Hij had nu alweer zin in morgen!
♡ Uitgerekend 1 - 15 Februari 2024 ♡ 1 februari Maankindje - 36 jaar - 2e kindje Daantje - 35 jaar - 3e kindje 2 februari Nixter - 33 jaar - 3e/4e kindje 7 februari Kendi3 - 34 jaar - 3e kindje 8 februari Dinabloem -35 jaar - 2e kindje Madeline - 27 jaar - 1e kindje 9 februari JosjeM - 31 jaar - 3e kindje Sannelis - 35 jaar - 3e kindje 10 februari Orchid24 - 29 jaar - 2e kindje Zeester85 - 38 jaar - 3e kindje 11 februari Frangipani - 29 jaar - 1e kindje 12 februari Mewa - 30 jaar - 2e kindje 13 februari MamaSofie1 - 34 jaar - 2e kindje 15 (+1) februari nooompje - 35 jaar - 1e kindje ----------------------------------------- Afspraken: Augustus 25 augustus - Maankindje - centering pregnancy 26 augustus- Nixter - geslachtsecho 30 augustus - nooompje - controle vk 30 augustus - JosjeM - controle gynaecoloog September 4 september - sannelis - echo gynaecoloog (17w4d) 6 september - Orchid24 - Intake gynaecoloog + echo (17w4d) 6 september - JosjeM - echo + vruchtwaterpunctie 7 september - Daantje - 20 weken echo 11 september - MamaSofie1 echo gynaecoloog 13 september - Nixter - 20 weken echo 14 september - Kendi3 - 20 weken echo 15 september - Maankindje - 20 weken echo 15 september - dinabloem 20 weken echo 19 september - Orchid24 - Centering pregnancy 19 september - JosjeM - 20 weken GUO (19w4d) 20 september - Orchid24 - 20 weken echo (19w4d) 21 september - Mewa - 20 weken echo (19w3d) 22 september - Maankindje - centering pregnancy 26 september - nooompje - 20 weken echo (19w4d) Oktober 2 oktober - Madeline95 - 20 weken echo (21+4d) + kennismaking nieuwe verloskundige 2 oktober - Nixter - controle VK 2 oktober - sannelis - echo gynaecoloog (21w4d) 10 oktober - Orchid24 - Centering pregnancy 10 oktober - dinabloem controle 20 oktober - Maankindje - centering pregnancy 31 oktober - Orchid24 - Centering pregnancy November 13 november - sannelis - echo gynaecoloog (27w4d) 14 november - Orchid24 - Centering pregnancy 17 november - Maankindje - centering pregnancy 21 november - Orchid24 - 3D/4D pretecho (28w3d) 28 november - Orchid24 - Centering pregnancy December 8 december - Maankindje - centering pregnancy 29 december - Maankindje - centering pregnancy Januari 12 januari - Maankindje - centering pregnancy 26 januari - Maankindje - centering pregnancy (verwacht deze niet meer te halen ) ----------------------------------------- jongen (4) | meisje (3) | verrassing (1) ⭐ sterretjes ⭐ Noa1987 - 5+1 weken Luitje- +/- 6 weken[/QUOTE]
♡ Uitgerekend 1 - 15 Februari 2024 ♡ 1 februari Maankindje - 36 jaar - 2e kindje Daantje - 35 jaar - 3e kindje 2 februari Nixter - 33 jaar - 3e/4e kindje 7 februari Kendi3 - 34 jaar - 3e kindje 8 februari Dinabloem -35 jaar - 2e kindje Madeline - 27 jaar - 1e kindje 9 februari JosjeM - 31 jaar - 3e kindje Sannelis - 35 jaar - 3e kindje 10 februari Orchid24 - 29 jaar - 2e kindje Zeester85 - 38 jaar - 3e kindje 11 februari Frangipani - 29 jaar - 1e kindje 12 februari Mewa - 30 jaar - 2e kindje 13 februari MamaSofie1 - 34 jaar - 2e kindje 15 (+1) februari nooompje - 35 jaar - 1e kindje ----------------------------------------- Afspraken: Augustus 25 augustus - Maankindje - centering pregnancy 26 augustus- Nixter - geslachtsecho 30 augustus - nooompje - controle vk 30 augustus - JosjeM - controle gynaecoloog September 4 september - sannelis - echo gynaecoloog (17w4d) 6 september - Orchid24 - Intake gynaecoloog + echo (17w4d) 6 september - JosjeM - echo + vruchtwaterpunctie 7 september - Daantje - 20 weken echo 11 september - MamaSofie1 echo gynaecoloog 13 september - Nixter - 20 weken echo 14 september - Kendi3 - 20 weken echo 15 september - Maankindje - 20 weken echo 15 september - dinabloem 20 weken echo 19 september - Orchid24 - Centering pregnancy 19 september - JosjeM - 20 weken GUO (19w4d) 20 september - Orchid24 - 20 weken echo (19w4d) 21 september - Mewa - 20 weken echo (19w3d) 22 september - Maankindje - centering pregnancy 26 september - nooompje - 20 weken echo (19w4d) Oktober 2 oktober - Madeline95 - 20 weken echo (21+4d) + kennismaking nieuwe verloskundige 2 oktober - Nixter - controle VK 2 oktober - sannelis - echo gynaecoloog (21w4d) 10 oktober - Orchid24 - Centering pregnancy 10 oktober - dinabloem controle 20 oktober - Maankindje - centering pregnancy 31 oktober - Orchid24 - Centering pregnancy November 13 november - sannelis - echo gynaecoloog (27w4d) 14 november - Orchid24 - Centering pregnancy 17 november - Maankindje - centering pregnancy 21 november - Orchid24 - 3D/4D pretecho (28w3d) 28 november - Orchid24 - Centering pregnancy December 8 december - Maankindje - centering pregnancy 29 december - Maankindje - centering pregnancy Januari 12 januari - Maankindje - centering pregnancy 26 januari - Maankindje - centering pregnancy (verwacht deze niet meer te halen ) ----------------------------------------- jongen (4) | meisje (3) | verrassing (1) ⭐ sterretjes ⭐ Noa1987 - 5+1 weken Luitje- +/- 6 weken
Gefeliciteerd Mewa! Boys mom club samen met @Kendi3. Was/is t nog even schakelen? Want ik meen me te herinneren dat je ook wel naar een meisje neigde en de meisjesnaam al had…
Hoera! Weer een jaartje ouder vandaag Gisteren al verwend door hubby en de dochter. Dadelijk komen oma en opa Femme halen en mag ze een weekendje mee naar zee! Wat vind ik het moeilijk om haar los te laten.
Yes dat klopt haha! Maar ik ben gewoon super blij. Zeker wel even schakelen dat ik “nooit een meisje zal krijgen” maar ik ben niet minder blij. Het belangrijkste is dat het kindje gezond is. Wordt nu idd wel even lastig voor de naam haha!
Van harte gefeliciteerd! En ik snap dat dat erg lastig is haha, je verlangd naar een beetje rust af en toe en als je dat krijgt heb je ze toch het liefst bij je. Ze gaat waarschijnlijk heel veel plezier hebben!
@Orchid24 we hebben wel plannen gemaakt, nu hoeven we naar niets te kijken voor een keertje. Heeft ook wel voordelen @Mewa precies dat! Maar goed, dat hoort erbij. Ze gaat zeker een top weekend hebben! Heel fijn ook dat oma en opa dat gewoon doen…
Gefeliciteerd met je verjaardag @MamaSofie1 (confettikanon emoticon). Geniet van je verjaardagsweekend, al is het zonder jullie meisje.
Leuk @Mewa en 2 jongens is ook super toch. Ik ben benieuwd of wij het morgen dan ook 'eindelijk' gaan weten
Ja ik hoop dat het snel minder wordt . Ik sta zelf fulltime voor de klas dus best pittig. En hoe vond hij zijn eerste dag?
Vraagje aan de dames die al kindjes hebben; hergebruiken jullie het matras van het ledikantje? Online lees ik het advies om het matras te vervangen. Had daar zelf eigenlijk nog niet echt bij stilgestaan…