Ja voor mijn klas houd ik het nog even geheim . Ja ik vind ook gek dat ik bijna nog niks zie. Al ben ik wel in breedte gegroeid. Mijn taille is 5 cm breder.
Nee dit ga je echt niet meer dicht groeien! Een zwangerschapsbroek hoort in principe gewoon helemaal aangesloten te zitten, behalve de band voor op je buik. Ik zal zo wel even een foto sturen van mijn broek.
Lekker doen joh en nog even een tip: je kan zwangerschaps broeken gewoon in de maat van je huidige broek kopen. Hoeft dus niet groter. Ik leef echt op jurkjes, dat voelt veeel lekkerder En is helemaal niet gek je, je bouw is ook klein krijg je ook een buikje die daar mooi bij past. Ik dacht eerst ook. Laat die buik maar komen en nu denk ik omg waar gaat dit heen?! Hahaha
Ik draag ook veel jurken, heerlijk. Ik ga straks wel wat extra panty's en/of leggings kopen, want die ik nu heb daar pas ik straks met m'n dikke buik niet meer in
Ik merk dat ik last krijg van banden pijn in mijn liezen. Gisteravond links enorme steken en vanmiddag heb ik mezelf tijdens een kroelsessie met mijn vriend blijkbaar verrekt… merkte het pas aan het begin van de avond op en voel nu als ik op mijn lies druk, pijn. Als een blauwe plek. Heel vreemd… Zijn er meerdere dames die last hebben van zulke groeipijnen?
Ooh typisch, echt nog nooit iemand anders over gehoord. Wel vervelend voor je. Verschillende bekkenfysio’s zijn ook nog wel slim ja! Eerst maar eens naar de Osteopaat, want ik weet dat de bekkenfysio vooral pappen en nat houden is, en daar vind ik het echt te vroeg voor.
Het is een combi van stress, niet genoeg rust en vooral hormonen bij mij. Ben wel bekend met migraine, maar buiten de zwangerschap om heb ik het eigenlijk nauwelijks nog. Inderdaad ook door af en toe naar de sportmasseur te gaan, maar die wilde niet meer masseren in de zwangerschap. Nu probeer ik in mijn nieuwe woonplaats ergens gemasseerd te worden, maar alles zit vol. Dus hopelijk gaat de osteopaat verlichting geven. En thanks voor de tips
Ja heel herkenbaar! Consequent magnesium slikken werkt hier wel. Magnesium uit je lijf wordt nu gebruikt voor de groei van je ukkie, dus als je last hebt van spieren, groeipijnen, krampen enz. kan magnesium wel een oplossing zijn!!
En zorg dat je je benen niet teveel kruist of tegen elkaar aanhoudt. Met een kussen tussen je benen slapen. Ook als je zit niet je benen over elkaar doen etc.
@Nixter oh ja lastig met vernoemingen lijkt me! @Madeline95 oh leuk geslachtsecho gepland! Hier ook bandenpijn, de buik gaat nu steeds harder groeien!
Ha jaaa snap ik. Ik durf het alleen niet zo goed te delen op zo’n openbaar forum. Maar kan wel kort uitleggen. Bij mij zie je niks van achter en van voor begint het pas een beetje meer naar binnen toe. Van de zijkant zie je vrij laag, beginnend vanaf onder mijn navel een ronde lage buik. Precies zoals hier op de foto: https://mamaplaats.nl/blog/zwanger/zwangerschaps-update-17-weken-zwanger. Dit is ook wel een beetje mijn bouw, alleen mijn borsten zijn 3x zo groot geworden haha.
Aaah wat is nieuw voor mij! Ik slaap al weken met een zwangerschapskussen, maar heb er op de bank een handje van om mijn benen lekker over elkaar te leggen. Goede tip ook dit, ik ga er op letten!!