Ja die kans is volgensmij heel erg groot, ik ga er eigenlijk ook gewoon vanuit dat ik het heb/krijg en ergens ook dat ik weer onder begeleiding kom van het ziekenhuis vrij vroeg daardoor (bespaard me ook weer teleurstelling haha). Ik hoop vooral dat insuline me weer bespaard blijft en dan weet ik weer wat ik allemaal aan mijn kraamvisite vraag
Ik bedenk me net dat ik woensdag de eerste controle bij de gynaecoloog in het streekziekenhuis heb. Ik ga er stiekem vanuit dat er ook even een echo gemaakt gaat worden Natuurlijk gaat ze dan verder niets beoordelen, maar het is altijd fijn om de baby op beeld te zien.
ohh die kans is heel groot ja! Bij mijn zoontje deed ziekenhuis elke controle even echo apparaat aan zetten gewoon omdat het kon, altijd maar kort maar was toch altijd fijn! Dus hopelijk mag je ook even kijken en fotootje mee of filmpje maken
Lief dat je het vraagt! Was helemaal goed. Ook nog even snel gekeken, hij was zo druk dat ze met de Doppler niks anders dan schopjes ving. Dus toen maar even met echo en geluisterd en gekeken. Bij jou hopelijk ook even spieken!
Meer meiden vandaag nog wat op de planning staan? Naast @Orchid24 die haar suikertest heeft. Nogmaals veel succes!
dankje! maar toch verkeerde locatie dus het kon niet doorgaan volgende week eerst volgende mogelijkheid
Ah meen je! Nog een week wachten. @dinabloem, ah bah wat pittig is dat. Hopelijk kunnen ze wat voor je betekenen!
Als goed is krijg ik van die betere soort van rennies maar die krijg je alleen via de huisarts. Vorige zwangerschap had ik t ook zo erg. Kon er niet van slapen is zo vies bah
Die heb ik voorgeschreven gekregen om te beginnen met 20 mg mocht dat niet helpen kan ik naar 40 mg overgaan. Ben benieuwd of t gaat helpen.
Hebben jullie ook al last van bandenpijn? Ik heb sinds gisteren er zo’n last van. Echt geen prettig gevoel!