Vandaag een pretecho gehad met het geslacht op een kaartje. Volgende week gaan we het onthullen. Nog even afwachten dus.. Wat hebben ze tegenwoordig veel producten. Zelfs knuffels waar het hartslagje van de baby in kan… zo schattig
@Madeline95 veel succes!! Hier is school weer begonnen. Super fijn voor haar en ook voor mij Zijn ons huisje aan het poetsen, wat doe je anders met een hele dag regen… Nu de beddenlakens in de wasmachine en beneden opruimen. Hubby is boven stofzuigen en gaat de badkamer poetsen
Ik ben de laatste week super druk geweest met de babykamer. Wilde m opgeruimd en geschilderd hebben voordat ik weer volle bak aan het werk ga en nu ik nog mobiel ben. Zie onder het resultaat! De komende maanden nog even mijn kantoortje en dan in december het bureau verruilen voor het ledikantje. Ook alle kleertjes en babyspullen heb ik al uitgezocht.
Hier zijn de laatste kasten gekocht dus we kunnen nu echt alle dozen gaan uitpakken en spullen naar de kringloop gaan brengen. Dan nog keer kijken wanneer ons zoontje naar mijn ouders kan zodat we de laatste verf dingen nog kunnen doen. Dan alles decoreren en dan ga ik ook beginnen met alle babyspul uitzoeken wat we nog hebben. Ik hoop dat het huis echt af is zegmaar als ik rond de 20 weken ben, dan kan ik me daarna helemaal richten op de babykamer en het zwanger zijn en mijn zoontje
De laatste loodjes voor wat de verhuizing betreft dus! Snap dat je het graag af wil hebben op een bepaald punt.
Ja al voelt het nog als heel veel! Maar valt wel mee, duurt alleen lang omdat I. wilt helpen (heel lief wel) of juist omdat ie niet wilt helpen Ben een tbm'er dus normaal heb ik ook echt alle tijd voor hem en zijn we veel buitenshuis maar nu door de zwangerschap en het huis wat meer binnen maar hij is geen binnen kind. Juist ook nog een reden dat ik het gewoon af wil hebben, dan kan ik daarna weer meer met hem op pad en ook wat meer energie voor.
Ben je van Belgie? Ik nlijf het gek vinden hoe dat school gewoon op 1 september is, al is dat vrijdag. Hier gaat onze zoon maandag weer naar school.
En we gaan richting 17 weken Klopt. Hier start het schooljaar steeds op 1 september, behalve als die op zaterdag of zondag valt. Ons meisje vond het allesinds heel leuk om terug bij haar vriendinnetjes te zijn. Even een dagje weg thuis. Maandag begint het weer voor een volledige week Voor mij ook wel fijn. Vanmiddag lekker dutje gedaan!
Een beetje laat, maar hopelijk is de geslachtsecho goed gegaan @Madeline95 Ben benieuwd! Zojuist de baby voor het eerst echt gevoeld, al wel eerder kleine plopjes gevoeld waarvan ik twijfelde, maar dit was duidelijk!