Dat verwacht ik hier inderdaad ook een beetje, denk zo'n echo en het idee van een baby voor hem nog te abstract is ook de komende maanden dus denk dat wij hem alleen meenemen als ik geen oppas kan regelen. Ja dat is weer leuk van die leeftijd die snappen daarin ook zoveel meer en maken daarin alles wat meer mee!
Ah leuk! Was me nog niet opgevallen dat jouw zoontje ook van 2018 is. Mijn jongste dus ook, 5 in juli geworden.. Ik zet op echo dag altijd een wekkertje om af te tellen. Nog een dik uurtje… spannend! Kinders eten nu al. Ik straks met mijn man. Hoop echt dat het meevalt. Maar indd ze zijn bijna 7 en net 5 dus zal wel goed komen. Tis niet dat het standaard zo’n extreme etters zijn hoor. Maar in die setting kan ik ze niet goed inschatten en mezelf ook niet, wat ik vervelend ga vinden dat me anders niet stoort.. hihi… Hou jullie nog op de hoogte straks, maar weet niet hoe laat dat zal lukken..
Update! Echo was goed en tot hiertoe alles toppie! Op 17.5w gemeten en ben 17.3w dus wel op schema. Ruggegraatje, beentjes (zo lang en smal!!) en voetjes mooi gevormd, buikje en bovenlipje mooi gesloten. Niertjes, maagje, hersentjes allemaal ook zoals het verwacht wordt te zijn. Hartslag 157 en lengte 11,7cm. (Van hoofd tot billen). Ze kon alles zien van op de 20 weken echo, enkel hartje nog niet in detail, maar dat was normaal. En het is 100% zeker een meisje Onze zoons waren zenuwachtig omdat ik zenuwachtig was. En daar werd mijn man zenuwachtig van… Maar uiteindelijk zijn ze vrij ”flink” geweest. Enkel je aandacht verdelen is niet zo ideaal op dat moment, volgende keer gaan we wel weer kinderloos Gynae was ook heel lief voor hen en stelde vragen en ze kregen hun eigen echootje mee om op school te tonen. Achteraf zei ze ook tegen mij dat ik fier mocht zijn op zo’n welgemanierde kinderen maar das omdat ze zag dat ik er stress van had ofzo
Fijn dat alles goed is met de kleine meid en de jongen zullen denk ook goed naar t scherm hebben gekeken de hele tijd
@sannelis fijn dat alles goed is! Wel fijn dat jullie zoontjes mee zijn geweest en dat dat ook goed ging
@nooompje, veel plezier vandaag! Ben benieuwd hoe je het vind, en hoe de wachtlijsten zijn. Hopelijk kunnen jullie wel gewoon terecht wanneer jullie willen. @dinabloem, jeetje dat moet een flinke smak zijn geweest! Hopelijk niet teveel last van. @sannelis Ah alles goed, toch altijd weer zoo fijn! En wat tof dat ze al zoveel konden zien voor de 20 weken echo. @JosjeM, hoe gaat het met jou? Nog 1 nachtje slapen
@sannelis fijn dat alles goed is! En fijn dat ze zich hebben gedragen haha! Zo bijzonder weer he! Hier de glucose test gehad, wat blijft het een nare test zal er de hele dag wel beetje last van hebben weer.. maar goed niet gespuugd dus dat is iets. Alleen beetje dubbel hoop natuurlijk geen zwangerschapsdiabetes te hebben, maar kans is wel heel groot dat ik het weer heb of krijg dus als er nu geen diabetes uit komt mag ik de test met 24 weken weer en dat wil ik ook niet
AH yes, maar hij is wel gelukt Orchid24! In ieder geval niet volgende week weer terug! Wanneer krijg je de uitslag? Hoeveel zijn jullie ondertussen aangekomen? Ik let er niet heel erg op maar vanmorgen eens gewogen en zit nu op +4 kilo bij 18 weken.
Binnen 2-3 werkdagen, maar bij I. belde vk dezelfde middag nog toen wist ik al genoeg. Dus ben benieuwd! Netjes! Hier geen idee, morgen wil ik even wegen voordat ik naar ziekenhuis ga want daar word ik ook gewogen maar ik weeg altijd voordat ik eet enzo vind ik nauwkeuriger haha dus wil niet voor verrassingen staan
Nou t doet nu best flink zeer morgenvroeg huisarts maar weer bellen. gister bloed geprikt ijzer gehalte is te laag ook gaat lekker
Hi! Niet helemaal bij gelezen, gaat hier niet super fijn. Mijn bekkenproblemen zijn terug, en hoe…de tranen staan regelmatig in mijn ogen van de pijn, en daar word ik niet bepaald een leuker mens van
Maar wilde wel @JosjeM even heel veel sterkte wensen morgen! Hopelijk valt de punctie mee qua pijn en last daarna. Knuffel!
Over ruim een week, maar gezien de positieve effecten op mijn bekken er nu nog nauwelijks waren, weet ik niet of ik wel geloof dat dit goed komt met een osteopaat. Maar ik blijf die hoop wel houden natuurlijk
Dat is lief! Probeer het, maar met 2 kleintjes in huis is het toch lastig. Mijn man werkt thuis op de dagen dat ik thuis ben met de kindjes, en tilt dan de jongste in en uit bed bijvoorbeeld. Dus die helpt daar zeker wel in. Maar zelfs een gewone werkdag is al echt met moeite uit te houden, en hij werkt fulltime, dus het is toch even zoeken naar de mogelijkheden nu.