Onze kinderen weten de naam wel, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze die gaan rondbazuinen. Haha. @Daantje3 Nee hoor, elke baarmoeder groeit anders. Ik loop nu ook weer voor. Bij L. Ook (bij M. Weet ik het niet meer) maar L. Is helemaal niet groot geboren oid (3230) dus dat zegt niets.
Wij hebben waarschijnlijk ook al wel een naam, alleen de tweede naam is nog heel even een dingetje. Maar dat komt ook wel goed.
Hier nog geen naam, maar goed ik verwacht ook dat dit heel lang gaat duren. Kan goed dat we uiteindelijk 2 keuzes hebben en het besluiten bij geboorte was bij I. ook beetje zo, had wel een voorkeur maar pas toen ik hem zag dacht ik ja!
Wij hebben wel een naam. Ging eigenlijk heel vlot. Hadden de "kinder app" geïnstalleerd voordat we wisten wat het ging worden en uit die lijst nadien gekozen. We gaan voor een makkelijke, herkenbare namen met een kleine twist (zoals bij mijn zoontjes) En dat zal nu ook zo zijn. Zelfde meisjesnaam als die we voor de jongste hadden voordat we wisten dat hij een jongetje was. Ik wou nu graag een naam met een O omdat die dan mooi aansluit bij de jongste..... Maar mijn voorstel Odie vond mijn man maar nix. Hij wou voor een jongen Quin, maar dat vind ik een meisjesnaam (door de serie Glee denk ik ) en dat zag hij voor een meisje dus ook niet zitten. En dan zijn we teruggegaan naar de naam die we al op ons lijstje hadden 5 jaar geleden. 3 letters.. Duurde al bij al 5 minuten om te beslissen Maar ik ga 'm (nog) niet delen nu. Volg zowat in stilte de namenforums af en toe en ik vind wel dat ze heel streng kunnen zijn op namen hier, en ik wil niét beginnen twijfelen. Wat bij de jongste (Nilo) absoluut wel het geval was en dat was geen fijn gevoel Daar hadden we wel heel kort op elkaar onze zoontjes en ik neigde heel erg van stijl naar namen die zo goed als hetzelfde waren als de oudste, vond dat heel moeilijk..
Een aanzet voor het geboortekaartje hebben we ook al (ben zelf grafisch vormgever). En een goeie vriendin is nu bezig met de illustratie die erop mag komen. Gaat mooi in lijn zijn van de jongens hun kaartje.. En heb destijds op het doopsuiker gewerkt met magneetjes, zou leuk zijn dat dat echt een setje wordt Heel leuk om te zien dat in elk huis waar we komen die magneetjes nog steeds gebruikt worden..
Wat leuk! Ja dat is leuk om te zien dan! Geboortekaartje heb ik wel 1 op het oog die ik al heel snel leuk vond, maar nog keer wat verder kijken voor ik zeker ben
Thanks voor de geruststellingen! Ik wist opzich al wel dat ik al twee keer eerder een hele grote buik had. Ben zelf ook heel klein, maar maak wel grote baby’s. Hier nog geen namen, wel wat dingen besproken, maar vinden het beide super moeilijk. Zal makkelijker worden als we het geslacht weten. Wel mega benieuwd naar iedereens namen! Overigens zal ik dat zelf op het forum ook niet delen, het idee dat iedereen het altijd kan lezen is voor mij niet fijn. Mocht er een appgroepje komen dan zou ik het daar wel delen
Ik vind een app groep trouwens nog steeds wel leuk, juist ook voor rond de bevalling en de periode erna. Is er inmiddels al wat meer animo voor?
Zo gaat dat bij ons in de andere app groep ook niet. Soms is iemand een paar weken alleen aan het meelezen, of niet eens. Soms zit je druk in gesprek. Maar dat maakt allemaal niet uit, alles is prima