Fijne zondag gehad? Hier wel! Samen met mijn dochtertje gaan fietsen en een ijsje gegeten. Daarna doorgereden naar mijn ouders en daar blijven avondeten. Manlief is toch nog aan het werk.
Wij zijn dit weekend gaan kamperen in de Beekse Bergen met vrienden en hun kindjes. Weer heel fijn gehad.. jammer dat het weer voorbij is dit was echt onze laatste zomerstuiptrekking als gezinnetje. Nu is het back to reality al ga ik in oktober nog 5 dagen naar Ibiza met vriendinnetjes. Uiteraard pre zwangerschap geboekt. We gingen een actieve vakantie doen met veel wandelen en fietsen en bootje varen. Voor mij zullen die plannen nu wel iets verschuiven.. heel toevallig is een vriendin die meegaat ook zwanger (6weken verder dan ik) dus we kunnen elkaar dan wat entertainen aan het zwembad Manlief is de week nadien voor twee weken naar Australië voor het werk, in november is hij nog een week naar USA en tussendoor sinds begin deze maand af en toe naar UK voor enkele dagen.. dus ik ga het er wel van pakken op mijn kindvrij meidenverlof hoor
Deel 2 van de 20 weken echo was helemaal goed. helaas vandaag wel te horen gekregen dat mijn man z'n contract niet verlengd wordt vanaf eind oktober. Hij zit natuurlijk nog middenin de boosheid. Ik ben van nature vooral praktisch ingesteld en heb alvast gekeken waar we op kunnen bezuinigen e.d. maar dat valt vies tegen, we leven wat dat betreft al best zuinig. Het is niet zo dat ik verwacht dat hij geen werk gaat vinden, want er is werk genoeg. Maar hij heeft geen specifieke opleiding (lang verhaal) dus het salaris wat hij had was echt mazzel, dat zal lastig ergens weer te vinden zijn. Ik ben afgekeurd, dus het zit er ook niet echt in dat ik ga werken. (Hoewel ik er soms wel eens aan denk, maar het niet aandurf)
Fijn dat de echo goed was! Wel heel vervelend nieuws voor jullie dat je man zijn job kwijt is. Hopelijk vindt hij vlug wat anders. Dat hij boos is begrijp ik wel.
Oh jemig wat een slecht nieuws voor je man. Slechte timing dit! Het is wel zo dat er overal gigantische personeelstekorten zijn, dus afhankelijk van het werk dat hij doet is het wellicht gewoon mogelijk een net zo goed salaris te vinden. Hopelijk vind hij snel iets nieuws! Wel fijn dat de baby is goed gekeurd
Woow, wat stoer dat jij dit gewoon gaat doen, al die weken zonder je man. Ik heb hem hier vriendelijk verzocht om zijn werkweek San Fransisco in Oktober niet te doen. Ibiza met vriendinnetjes is dan wel een heerlijk vooruitzicht
Wat balen @Nixter van je man.. en wat een rot timing. Hopelijk snel een nieuwe baan met een goed salaris! Heel veel succes vandaag @JosjeM! Ik denk aan je
@Nixter gelukkig was de echo verder goed! Maar wat ontzettend balen van je man. Dat wat je op dit moment net niet erbij kunt gebruiken. Hopelijk vindt hij alsnog op korte termijn een andere baan!
@Nixter wat een shit nieuws sowieso nooit leuk en al helemaal niet als je straks een extra mond te voeden hebt. En ook gewoon lekker samen in de babybubbel wil zitten en je niet druk zou moeten maken om dit soort vervelende zaken. Hoop dat hij snel weer iets nieuws vindt, waar hij het naar zijn zin heeft en hij goed wordt beloond.
@Nixter he bah wat een stom nieuws voor je man. Hopelijk zakt de boosheid de komende dagen en komt er frisse moed om verder te zoeken. Fijn dat je 20 weken echo goed is afgesloten. Hoe voel je je verder? Je geeft aan afgekeurd te zijn maar wel weer te willen werken. Lijkt me lastige afweging voor jezelf.
@sannelis wat een heerlijk vooruitzicht, nog even lekker naar Ibiza. Dat mag ook wel met verder nog al die weken alleen thuis in het verschiet. Hier ook nog korte werktrips naar Frankrijk en Zweden en een langere naar Suriname op de planning voor manlief. Maar vanaf december mag hij niet meer van mij
@sannelis oh heerlijk ibiza! maar pfoe lijkt me wel pittig dat je man nog zo vaak weg is komende tijd. Trek je dat of heb je een fijne omgeving die kan helpen mocht het nodig zijn? @Nixter wat fijn dat alles goed is met de kleine man! Maar wat een rot nieuws weer.. hopelijk vind hij gauw iets en valt het salaris niet tegen, maar hoor wel veel dat je best wat kan onderhandelen tegenwoordig! En ik zou vooral voor jezelf pas werk zoeken als die financiële druk niet meespeelt, want denk dat het werken dan toch nog zwaarder wordt.. @Maankindje ook pittig voor jou dus.. trek jij dat en omgeving die te hulp kan schieten? @JosjeM heel veel succes ❤️
Ik ben de tripjes gewend en met een kleuter is het ook prima te doen alleen. We hebben geen support netwerk op korte afstand, familie woont te ver weg om bijvoorbeeld even uit school te halen. Maar 1 van de dagen valt op de maandag in de herfstvakantie en dan gaat zoon wel naar opa en oma.
Om niet dit hele topic te vervuilen heb ik hier een update geplaatst van de echo en onverwacht ook al wat eerder de uitslag van de vruchtwaterpunctie.