Uitgerekend 1-15 februari 2024

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Maankindje, 29 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nixter

Nixter Fanatiek lid

14 jul 2016
    1.659
    1.337
    113
    vlakbij Amsterdam
    Wat ik wert is dat het meer om de oploop gaat dan om een echte knaltest.
    Bij onze zoon had op NOD nog een negatieve test.
    Bij A* testte ik 7 dpo al redelijk duidelijk positief.

Tan89 vindt dit leuk.
  2. Mewa

Mewa Actief lid

5 jun 2023
    109
    161
    43
    Vrouw
    Ja! De ene dag denk ik dit komt goed, en de andere dag denk ik: ik heb geen kwaaltjes dus het is mis en dan ga je toch weer twijfelen. Misschien ook omdat het 4 jaar heeft geduurd. Ik moest ook utrogestan bolletjes inbrengen vanaf de terugplaatsing tot aan de positieve test, 3x per dag. Na de positieve test had ik nog over, en ik las dat sommige ziekenhuizen het tot 12 weken voorschrijven, dus ik had ook gevraagd of ik dat mocht voor de zekerheid, maar het LUMC zei dat er niet bewezen is dat het werkt en dat nog maar weinig ziekenhuizen het doen. Ze zei als je je er prettig bij voelt mag je ze wel opmaken, dus ik heb nog een week 2x per dag utrogestan gebruikt vanaf de positieve test en daarna nog 5 dagen 1x per dag (morgen de laatste dag).

3. Maankindje

Maankindje Bekend lid

20 jun 2022
    807
    819
    93
    Vrouw
    Fijn dat je test lekker knalde! En lastig hè, die onzekerheid :( maar de kans dat het goed gaat is vele malen groter dan dat het niet goed gaat! Pas wel op met testen, dat vanaf volgende week het ‘hook effect’ op kan gaan treden. Dan worden de testen weer lichter en dat kan onnodig onzekerheid brengen. Ik had het zelf ook afgelopen weekend. Wilde nog 1 keertje testen, gewoon omdat het kon, ik had nog een test liggen en wilde dat fijne gevoel van zo’n tweede streepje zien verschijnen nog 1 keertje voelen. Maar deze streep was echt een stuk lichter dan de knalstreep van 17 DPO.

Tan89 en Krily vinden dit leuk.
  4. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Dat ligt er denk ik ook aan of je een verse terugplaatsing hebt gehad of een cryo in natuurlijke of kunstmatige cyclus. Ik heb een tp gehad in kunstmatige cyclus en dan wordt er dus geen progesteron aangemaakt door je lijf omdat je geen eisprong hebt gehad. Dus ik moet progynova en utrogestan tot 12 weken gebruiken.

Mewa vindt dit leuk.
  5. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Haha ja super toevallig he :roflmao:.

JosjeM vindt dit leuk.
  6. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Daantje3 vindt dit leuk.
  7. Mewa

Mewa Actief lid

5 jun 2023
    109
    161
    43
    Vrouw

Ik heb een verse terugplaatsing (3 dagen) gehad in een cyclus waarbij ik gonal-f en fyremadel moest spuiten.

JosjeM vindt dit leuk.
  8. dinabloem

dinabloem Bekend lid

9 feb 2023
    937
    625
    93
    Daantje3 vindt dit leuk.
  9. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Dan is inderdaad utrogestan genoeg tot ongeveer de testdatum. Dat was bij mijn dochtertje ook zo.

Mewa vindt dit leuk.
  10. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Maar echt super leuk!

Krily vindt dit leuk.
  11. dinabloem

dinabloem Bekend lid

9 feb 2023
    937
    625
    93
    Hallo dames hoe gaat het hier

@Orchideee veel plezier in je nieuwe huisje :D

hier nog druk met voorbereidingen voor feest ondertussen begin ik echt vreetbuien te krijgen en misselijk te worden laag bloeddruk ook dus moet beetje rustig aan doen anders liep ik om met dit weer

12. dinabloem

dinabloem Bekend lid

9 feb 2023
    937
    625
    93
    Liep is kiep

13. Mewa

Mewa Actief lid

5 jun 2023
    109
    161
    43
    Vrouw
    Dankjewel!

JosjeM vindt dit leuk.
  14. Kendi3

Kendi3 Actief lid

23 mei 2023
    152
    187
    43
    @Orchid24 hard werken maar voor een goed doel. Super leuk!

@dinabloem hier alles goed. Gisteren bij thuiskomst toch nog test gedaan en deze knalde eraf, toch wel heel fijn.

@daantje hopelijk was alles helemaal goed! Spannend!

Daantje3 vindt dit leuk.
  15. LittleMies

LittleMies Bekend lid

2 jun 2023
    518
    357
    63
    Vrouw
    Nou ik heb vanochtend even een nieuwe test gedaan, en hoewel ik nog een lijntje zie is het wel lichter dan die van woensdagochtend. Alles lijkt hiermee door te zetten zoals helaas verwacht dus ik hoop zondag hoe gek het ook klinkt een volledig negatieve test in handen te hebben zodat we dit kunnen afsluiten..

16. dinabloem

dinabloem Bekend lid

9 feb 2023
    937
    625
    93
    Balen zeg :(

17. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Wat verdrietig, sterkte :(

LittleMies vindt dit leuk.
  18. LittleMies

LittleMies Bekend lid

2 jun 2023
    518
    357
    63
    Vrouw
    Pff ja echt wel. Aan de ene kant had ik liever gehad dat de test toch mooi was opgelopen, en dat het een nietszeggende bloeding (die verdacht veel op een menstruatie leek) zou zijn. Aan de andere kant ben ik wel opgelucht dat ik waarschijnlijk niet nog wekenlang met vage positieve testen zit door bijv. restweefsel of bbz of iets.
    Dit geeft in ieder geval hoop voor een nieuwe ronde en hopelijk vrij normale cyclus.

Al had ik liever helemaal geen positieve test op NOD gehad dan dit.. Wetende dat je toch zwanger was zonder goede afloop, dan liever helemaal niet weten en gewoon denken dat het deze ronde nog niet gelukt was haha.

19. Kendi3

Kendi3 Actief lid

23 mei 2023
    152
    187
    43
    Ah shit LittleMies, wat verdrietig :(.

LittleMies vindt dit leuk.
  20. Maankindje

Maankindje Bekend lid

20 jun 2022
    807
    819
    93
    Vrouw
    Heel erg naar dit @LittleMies :(:( heel veel sterkte en hopelijk kan je lekker meeschrijven in het maart topic straks!

Deel Deze Pagina