Super fijn @Nixter, een goede echo!! Deze horde heb je maar mooi genomen. Ontzettend vervelend dat die onzekerheid zo nadrukkelijk aanwezig blijft. Er is ook echt niks wat we kunnen doen of zeggen dat het beter maakt. Dikke knuffel ik ieder geval!
@LittleMies ik blijf voor je duimen dat alles goed zit!! Wat een nare start van je zwangerschap is dit zeg
Dankjewel @Maankindje ! Ik begin inmiddels door de testen en nog geen nieuwe bloeding een klein beetje hoop te krijgen maar de angst dat het toch mis is overheerst nog wel.. Wachten wachten wachten. Alsof normaliter wachten op je 1e echo nog niet langzaam genoeg gaat!
Ah yes JosjeM, goed nieuws, wat super! Wanneer staan nu je volgende afspraken gepland? @Nixter, Ja lijkt me echt heel pittig inderdaad, respect voor je aanpak. @LittleMies, Wat een k.u.t. weken zo. Ik blijf duimen. Nog iets om de komende 1,5 week je gedachten te kunnen verzetten? Leuke afspraken of iets dergelijks. @Orchid24, hoe gaat het met klussen?
@Kendi3 Helaas weinig afleiding. Omdat de re-integratie op mijn werk dramatisch loopt, we waarschijnlijk richting 2e spoor staan, en ik 8 augustus pas naar de bedrijfsarts kan, zit ik voorlopig nog thuis en zijn mijn dagen erg leeg/rustig. Enige wat me een beetje afleiding bieden zijn mijn zoontje <3 en de onzekerheid van wachten op juridisch advies van rechtsbijstand mbt mijn werkgever haha. Pff ik overleef het wel, dat wordt mijn nieuwe mantra haha.
Volgende week woensdag de officiële echo in het ziekenhuis bij voortplantingsgeneeskunde. Dus we gaan doen alsof onze neus bloedt
Pfff jeetje.. dat is nog 1,5 week wachten voordat je echt duidelijkheid hebt.. wat een rollercoaster is dit toch.
Ja.. Ga denk ik zaterdag of zondag een test doen, en woensdag weer. Maak alleen ook constant zorgen om de beige tot lichtbruine afscheiding die ik nog heb, iig icm het bloeden van vorige week.
@dinabloem Er zat tussen die van gisterochtend en vanochtend minder dan 24 uur, omdat die van gisteren al helemaal (geel) is opgedroogd heb ik even de testen van gisteren en vandaag binnen afleestijd onder elkaar geplakt.
@dinabloem Ja lastig he! Zo gek ook die lichtere van vrijdag. Normaal is een bloeding 50/50 kans dat het goed gaat. Gezien de hoeveelheid van de 2 dagen schatte ik de kans meer 60/40 dat het fout zou zitten. Maar nu met de toch oplopende testen etc. weet ik het niet zo goed. Neig nu juist weer meer naar 60/40 dat het misschien toch goed zit. Er zijn natuurlijk wel vrouwen met een goede afloop, bijvoorbeeld een hevige innestelingsbloeding, hematoom, gevoelige bmm, 1 van 2 vruchtjes verloren. Echo heb ik bijna om gesmeekt vandaag, ze willen me pas op 30 juni een echo geven met termijn van 6+2. Eerder weigeren ze omdat de kans dan te groot is dat ze hoe dan ook niets kunnen zien omdat het nog te vroeg is. Dan weet je dus alsnog niet of het te vroeg maar goed is of dat het fout is..
Ik zou nog steeds aandringen op een bloedname bij HA dan weet je tenminste al sneller wat er gaande is..
Ja ik kan morgen terecht bij de huisarts voor een consult, dan gaan ze bepalen of ze bloed gaan prikken en waarop. Wilde namelijk sowieso aantal waardes laten checken en heb vorige week vrijdag al aangegeven dat ik eigenlijk ook hcg wil laten prikken. Maar geen idee of ze me dat morgen gaan toezeggen en wanneer ik dan bloed zou kunnen laten afnemen..