Hè gadverdamme wat kut.. Is het veel bloedverlies? Jij hebt ook volgende week vrijdag de 1e echo toch?
nee nog weinig, zo begon het bij I. ook en vervolgens ging het heel erg op en neer.. ja heb ze wel net geappt en mag nu dinsdag komen ipv vrijdag. Zo spannend weer pff
♡ Uitgerekend 1 - 15 Februari 2024 ♡ 1 februari Maankindje - 36 jaar - 2e kindje 2 februari Nixter - 33 jaar - 3e/4e kindje 5 februari Daantje - 35 jaar - 3e kindje 9 februari Kendi3 - 34 jaar - 3e kindje Luitje - 38 jaar - 3e kindje JosjeM - 31 jaar - 3e kindje Sannelis - 35 jaar - 3e kindje 10 februari Dinabloem - 35 jaar - 2e kindje Orchid24 - 29 jaar - 2e kindje Zeester - 38 jaar - 3e kindje 12 februari Mewa - 30 jaar - 2e kindje 17 februari Krily - 28 jaar - 3e kindje ----------------------------------------- Afspraken: 26 juni - Mewa - 1e echo bij 7 wk 27 juni - Orchid24 - 1e echo vk 7+3 28 juni - Dinabloem - 1e echo bij 8 wk 28 juni - Zeester 1e echo 28 juni - JosjeM 1e echo zkh 7+5 28 juni - Krily - intake vk 29 juni - Maankindje - Intake vk + echo 3 juli - Sannelis - 1e echo vk 8+3 4 juli - Nixter - intake VK 4 juli - Orchid24 - Echo ziekenhuis 4 juli - JosjeM - intake verloskundige 4 juli - Krily - 1e echo(7wk) 7 juli - Daantje - termijnecho 13 juli - Nixter - termijnecho ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?) ⭐ sterretjes ⭐ Noa1987 - 5+1 weken
Pff ik snap je angst heel goed! Wel heel fijn dat je in ieder geval eerder mag komen! Hoop dat je de komende dagen een beetje goed doorkomt en dat het qua bloeden hierbij blijft..
@Nixter: ik wil deze keer geen kraamzorg, dat heb ik alvast beslist @Orchid24: wat stom!! Hopelijk niets ergs
Nee gelukkig niet, heb voornamelijk donderdag en vrijdag echt veel gebloed. Zaterdag nog beetje, toen 2 dagen oud bloed, 2 dagen waterig lichtbruin, sinds vandaag echt helder/wit. maargoed kwaad kan natuurlijk al geschied zijn, afwachten maar.. Wel continu de angst dat het elk moment weer kan gebeuren.
Helemaal geen kraamzorg? Nooit echt bij stil gestaan dat dat ook een optie is haha. Zodra we weer kraamzorg nodig hebben willen wij heel graag dezelfde kraamverzorgende als de vorige keer. Was echt een heerlijk nuchter mens!
Ik heb echt 2 slechte ervaringen met kraamzorg, en hou zelf ook gewoon niet van onbekende(of bekende) mensen om me heen. Ben nogal op mezelf. Ik heb me nu weer ingeschreven bij dezelfde organisatie als de 1e keer, en ga het gewoon wederom bespreekbaar maken. Als ze dan alsnog iemand sturen waar ik niks mee kan dan mogen ze gewoon naar huis en komt oma wel kraamzorgen. Was vorige keer ook de bedoeling alleen werd ze toen serieus ziek, daar gaan we nu maar niet vanuit
Neeeee.. duimen dat het goed blijft gaan! Hier ook weer een beetje bloed verlies, het ging een paar dagen goed en dan komt dat stomme bloedverlies weer
Nee precies. Ik wil geen kraamzorg. Bij ons eerste kindje hebben we dit wel gedaan maar ik heb me meer geërgerd dan iets anders. Dus ik wil dat niet nog een keer Mocht ik hulp willen kan ik steeds rekenen op mijn man en/of (schoon)ouders.
hier 2 kraamverzorgsters gehad, maar heb langer in het ziekenhuis gelegen door de keizersnede en omdat ik bloed in urine had dus ik moest ook thuis nog een tijdje een katheter. Maar beide kraamverzorgsters hebben wij elke dag vrij snel weer naar huis gestuurd, in het ziekenhuis waren we een beetje gek geworden van de hele dag door personeel wat naar binnen kwam waardoor we heel erg toe waren aan rust. Dit keer maar even zien hoe we het gaan ervaren
Vervelend wel dat je al twee slechte ervaringen hebt met kraamzorg! Groot gelijk dat je ze ditmaal naar huis stuurt als het werk drama is haha.
Ja echt een obsessie zo ongeveer. Ieder toiletbezoek overtuig ik mezelf ervan dat ik bloed ga zien zodat het alleen maar kan meevallen haha.