Ik had bij de oudste geen kraamzorg, bij L. Wel. Vond ik vooral fijn.omdst de borstvoeding bij M. Niet lekker liep, en bij L. Ook niet, dus was blij dat ze er was. Ze bleef trouwens geen hele dagen ofzo, met ons in overleg heeft ze een stuk minder uren gemaakt
Ja verloskundige zei ook dat tot 15 weken heel vaak voorkomt, maarja bloed associeer je toch met dit gaat niet goed.. maar dat hoeft dus echt niet, ook al maakt dat het wel extra spannend
Pff wanneer is dit een keer klaar Vanochtend op het toilet bij afvegen weer wat lichtroze afscheiding met een heel klein beetje waterig rood erin. Nu weer als de dood dat het bloeden weer volop terug gaat komen.. Test van vanmorgen is ook nagenoeg hetzelfde als die van vrijdag.
Het was echt mega gezellig. t was de verjaardag van me vriend 34 geworden de 21 en gister gevierd. Eerst hebben we eerst wat gedronken hapjes enzo. Ik alcohol vrije wijn natuurlijk. daarna met zen alle gegeten. Na t eten beetje na kletsen met drankje en uit t niet komt me vriend aan lopen en trekt me tussen de mensen uit met een lief berichtje. Zo lief heb even tekst bij gevoegd wat hij voor las Zo onverwacht allemaal ma zo blij
Hoe gaat het met jullie buikjes dames? Bij mij begin je het langzaam te zien. We maken elke zondag een foto van mijn buik. Voorgaande weken zag je geen verschil tussen de foto’s, maar tussen die van vorige week en vandaag zeker wel. Gaat echt sneller dan bij de eerste! Toen ging je pas na 12 weken iets zien.
Hier ook al een buikje kan t nu al niet verbergen eigenlijk. ik ben dan ook best smal en dan zo’n klein voetbal buikje. Schijnt ook sneller te gaan bij de tweede of voor de gene die er meer hebben
Wat leuk! Hier eigenlijk al een enorme buik, alsof mijn lijf gewoon gelijk in standje 4 maanden zwanger dook. Het is dat we op vakantie zijn, maar ik ga dit op mijn werk of prive niet kunnen verbergen voordat we überhaupt een termijn echo hebben gehad. Ben daar ook best wel mee bezig eigenlijk, want het liefste vertel ik het nog niemand.