Ik kan heel goed begrijpen dat het je toch onzeker maakt! Zo’n eerste echo is sowieso al spannend ja. Pittig zeg dat je pas om 20:30 een echo krijgt, wordt een lange dag voor je dan.. Hopelijk kun je de dag eindigen met goed nieuws!
Oh wij ook 3 juli! Dan 8w3d (hopelijk) Wel pas om 18:30u. Maar na het lange wachten tot hiertoe kan dat er nog wel bij zeker
Haha dat is fijn! Wij gelukkig wel om 9u30 omdat mijn man avonddienst heeft. Maar inderdaad, die paar uurtjes kunnen er nog wel bij
@Luitje ah nee.. daar gingen we niet voor wat een verdrietig bericht. Sterkte en een dikke knuffel!❤️
@Nixter en @Daantje3 jullie klachten klinken echt naar en klagen mag hoor!! Ik sluit me ook aan bij jullie kamp, eerste trimester vind ik echt niet tof. Vond ik 5 jaar geleden niet, nu weer niet. 24/7 misselijk (ook pilletjes), slap en gewoon niet zo happy ofzo. Ik heb een sabbatical dus ik hoef momenteel niet zo veel, dat resulteert in sabbatical op de bank maar ik tel elke dag mijn zegeningen! Na al die tijd en met name onzekerheid of ik ooit nog een zwangerschap mee zou mogen maken, maakt het me onderaan de streep geen reet uit hoe ik me voel
Ik mag morgen zo spannend. Slaap al dagen slecht door de warmte zere boobs lijkt wel of ze eraf gehaald worden zonder verdoving verschrikkelijk gevoel. en veel moe
Nou echt waar het lijkt wel een soap voor mijn gevoel.. Waar ik minimale oploop tussen vrijdag 23-06 en zondag 25-06 zag (leek minimaal donkerder maar streepje leek wel voller), is de test van vanochtend weer afgelopen.. Dus ik heb er nog eentje gedaan waarbij ik m’n urine heb verdund, en deze lijkt misschien minimaal donkerder dan de rest met pure urine. Is m’n hcg nou aan het dalen en zorgt dat voor de aflopende testen, of is m’n hcg bizar aan het stijgen en zien we het hook effect? Verloskundige gebeld net en die is nog steeds van mening dat het geen zin heeft om me voor vrijdag as een echo te geven.. Pff. Testen even bijgevoegd. Foto met 2 testen is de linker met pure urine en de rechter met water verdunde urine. Heb echt het idee dat die dus wel iets donkerder en sowieso dikker is dan de rest met pure urine..
Mn zoontje heeft z’n dag niet, m’n man heeft z’n dag niet qua werk (thuiswerken), ik heb m’n dag niet. Echt drama. Ik trek het momenteel zo slecht en kan wel huilen..
Ik zag op andere forums allemaal appgroepjes voorbij komen. Misschien dat meiden het hier leuk vinden om met ons groepje ook een app groepje te starten?
Leuk idee! Ik ben huiverig voor vrijdag. Mochten we toch goed nieuws krijgen dan lijkt het me leuk om aan te sluiten!
Wel leuk, maar mijn ervaring is dat ik het vaak te druk vind en niet kan bijhouden. Zeker naast andere appgroepen die ik nog heb. Na mijn dochtertje ben ik er niet meer aan begonnen vind het aan de ander kant dan jammer dat het forum dan vaak stil valt voor de overige dames. Als ik van gedachten verander, meld ik me. Maar voorlopig plaats ik m’n updates hier!
Ik heb niet echt een mening over een appgroep. Als iedereen overstapt. Ga ik wel mee. Maar ik blijf net zo lief hier.