Ik vind het forum hier ook wel best. Ik word van sommige whatsappgroepen heel zenuwachtig en dit vind ik nog tof Zeker omdat ik totaal geen idee heb hoe mijn zwangerschap verloopt.. Nadien de Whatsapp moeten verlaten vanwege slecht nieuws lijkt mij dan nog "dramatischer" ofzo... Of ja, heb geen enkele reden om nu te denken dat het mis is, maar heb ook nog geen bevestiging gekregen dat voor deze termijn alles oké is... Mijn symptomen tot hiertoe: weeïg gevoel/misselijk de hele dag door (nog niet moeten overgeven en ook niet zodat ik niet meer kan functioneren) vooral als ik stilzit, niet als ik drukker bezig ben.. borsten twee cups groter en heel gevoelig af en toe hoofdpijn opgeblazen buik overdag met vlagen ZOO MOE! Om dan 's avonds voor geen geld in slaap te kunnen vallen. Heel raar... kan me voor geen meter concentreren... Al een geluk mag ik van thuis werken... Ben ook heel verward/afgeleid en onthou niets Aja, de geur van bakkend vlees in de pan vind ik vreselijk Had ik bij mijn jongste ook Dat zal het zo wat zijn. Is niet niets, dus zal maar proberen om me minder zorgen te maken. Heb ook nog elke week getest en zag vanmorgen dat mijn test minder fel was, maar da's blijkbaar normaal na x-aantal weken. Ik probeer het mij niet aan te trekken. We zien maandag wel weer... Pfft, wachten is stom. Ik was vergeten hoe saai dat is Mijn leven staat on hold naar mijn gevoel... Mijn jongste is al 5 jaar geleden bijna, mijn oudste al bijna 7 jaar, had mijn vorige zwangerschappen wat verheerlijkt ofzo... Wat zijn jullie symptomen tot hiertoe? En merkten jullie verschil van symptomen bij jongen/meisje bij jullie vorige zwangerschappen? Ik beleef het nu helemaal anders, maar kan ook met de leeftijd te maken hebben
Gewoon ook lekker huilen dan he ❤️ Dat mag ook je zoontje zien, het is gewoon veel nu en als mama heb je ook je emoties die je mag uiten he
Alles was goed! Mooie echo ook, veel duidelijker al alles te zien dan toen bij mijn zoontje. Precies 7+3 geschat zoals mijn eigen berekening. Ik vind een appgroep wel leuk! Meestal ben ik zowel op forum als app wel actief nog
Oh, da's fijn nieuws PROFICIAT! Nu kan je even genieten van de zekerheid dat alles goed gaat! Heerlijk gevoel
♡ Uitgerekend 1 - 15 Februari 2024 ♡ 1 februari Maankindje - 36 jaar - 2e kindje 2 februari Nixter - 33 jaar - 3e/4e kindje 5 februari Daantje - 35 jaar - 3e kindje 9 februari Kendi3 - 34 jaar - 3e kindje JosjeM - 31 jaar - 3e kindje Sannelis - 35 jaar - 3e kindje 10 februari Dinabloem - 35 jaar - 2e kindje Orchid24 - 29 jaar - 2e kindje Zeester - 38 jaar - 3e kindje 12 februari Mewa - 30 jaar - 2e kindje MamaSofie1 - 34 jaar - 2e kindje 17 februari Krily - 28 jaar - 3e kindje ----------------------------------------- Afspraken: 28 juni - Dinabloem - 1e echo bij 8 wk 28 juni - Zeester 1e echo 28 juni - JosjeM 1e echo zkh 7+5 28 juni - Krily - intake vk 29 juni - Maankindje - Intake vk + echo 3 juli - Sannelis - 1e echo vk 8+3 3 juli - MamaSofie1 - 1e echo 4 juli - Nixter - intake VK 4 juli - Orchid24 - Echo ziekenhuis 4 juli - JosjeM - intake verloskundige 4 juli - Krily - 1e echo(7wk) 7 juli - Daantje - termijnecho 13 juli - Nixter - termijnecho 14 juli - Orchid24 - Intake vk 24 juli - Mewa - Termijnecho 11 wk 25 juli - Orchid24 - Termijnecho ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?) ⭐ sterretjes ⭐ Noa1987 - 5+1 weken Luitje- +/- 6 weken
Hoelaat mogen jullie morgen dames ik mag om 11:20 al lekker optijd. Alleen zo bang dat het een tweeling is
Jaa, gefeliciteerd! Wat super fijn en volgende echo ook al snel. Is dat dan in principe laatste in ziekenhuis? Spannend Dinabloem! Veel afspraken morgen ook idd. Duimen voor goede echo's voor iedereen
Ik deel de mening om op het forum te blijven. Kan je fijn reageren wanneer je wil en op je telefoon wordt het dan erg druk @dinabloem: oh jee kans op een tweeling! Dat is spannend. @Orchid24: heel mooi nieuws
Ik moet even terugdenken, ik had heel verschillende zwangerschappen, maar heb niet het idee dat dat aan jongen of meisje lag. Tot nu toe ben ik gewoon elke zwangerschap steeds misselijker geworden. Costochondritis had ik bij alle zwangerschappen. Behalve bij A*. Het enige wat tot nu toe lijkt te voorspellen of het een jongen of meisje wordt zijn mijn borsten. Bij M. Bijna geen last gehad. Bij L. extreem, bij A* ook niet. Iknheb nu weer veel last, dus dat zou op een meisje moeten duiden. Dat zullen we pas over een week of 8 weten of dat klopt. Ohja, en de namen. Bij M. Hadden we een jongensnaam, maar geen meisjesnaam. Bij L. Beide. Maar over de jongensnaam nooit een goed gevoel gehad. Nu hadden we meteen 2 jongensnamen , maar inmiddels ook al eens over een mooie meisjesnaam. Dus wat dat betreft kan het ook alle kanten op.
Fijn hé zo dromen over namen. Wij hebben 3 jongensnamen en mijn man heeft 1 meisjesnaam die hij mooi vindt maar daar ben ik nog niet zo van overtuigd
Ja klopt! Nou is de kans wel groot dat ik opgeven moment weer via ziekenhuis moet ivm zwangerschapsdiabetes. Vorige keer had ik toen 2x afwijkende waardes met dieet en daarna overgedragen aan het ziekenhuis en toen had ik wel regelmatig afwijkende waardes maar toen ze dachten aan insuline toen was het eigenlijk al wel tijd voor I. om te komen hopelijk komt het dit keer ook niet zo ver! Maargoed we zien t wel hopelijk bij vk Ja veel morgen! Hopelijk inderdaad goede echo's!
Hier nog niet bezig met namen Wacht echt af tot de geslachtsecho denk ik, dan kunnen we gericht zoeken en voor een jongen word het onwijs moeilijk dus dat stel ik lekker uit