Ik heb zo vreselijk bagger geslapen vannacht. Droomde constant over slecht nieuws bij de echo. Ik hoop maar dat mijn droom er heel erg naast zit.
Gelukkig heb je al goede beelden gezien! Maar die heftige dromen tijdens de zwangerschap zijn zo naar, zo levensecht altijd
Ah @JosjeM dat is niet fijn!! Hopelijk gewoon een nietszeggende nachtmerrie Heel veel succes vandaag dames met de echo’s! We gaan voor 4 (dacht ik) mooi kloppende hartjes!
Wat een nare droom Josje. Iedereen heel veel succes bij de echo vandaag, op naar mooie uitslagen. Ik werd vannacht/vanmorgen ineens heel duizelig wakker (wat de misselijkheid ook nog eens aanwakkerd) Herken dat helemaal niet van de eerdere 2 maar voel me echt beroerd erdoor. Iemand anders die dit herkent? Bloeddruk gemeten maar die was prima en niet heel laag. Ik hoop toch niet dat dit een nieuw blijvend kwaaltje is want kan amper wat doen, anders dan tegen de deurpost oplopen
goeiemorgen dames. voor de dames met echo vandaag succes. hier weer slecht geslapen vanacht ben zo moe en op. hopelijk wordt t snel beter anders wordt t nog een ramp met mij denk ik. Kijk wel heel erg uit naar de echo straks en dat alles er goed uit ziet en t hartje klopt
Oh joepie! Wat fijn nieuws en leuk voor je om weer ff gerustgesteld te zijn... Proficiat Leuk om de echo zo te zien aangezien we ongeveer hetzelfde zijn uitgerekend. Kan ik er weer even tegen tot het aan ons is maandag
Niet zozeer duizelig, maar bij I. was ik gewoon echt puur misselijkheid en spugen. Nu ben ik ook continu beroerd en zwak, moet continu eten om weer iets te kunnen doen.