Net in het ziekenhuis geweest. Mijn hcg was 12 dus die is alweer mooi laag. Ik mag donderdagochtend nog weer even bloed laten prikken en dat word ik smiddags gebeld. Aan de hand van m’n baarmoederslijmvlies en een follikel van 2 bij 2 lijkt het erop dat m’n cyclus al weer redelijk hersteld is en dat er een nieuwe eisprong aan gaat komen. Er is wat twijfel of er nog een klein beetje restweefsel aanwezig is of dat het puur m’n slijmvlies is die zich klaarmaakt voor een nieuwe eisprong. In die zin adviseerde ze om eerst een menstruatie af te wachten voordat we weer bezig gaan met zwanger worden. Maargoed. Ik heb het ook met mijn man besproken dat ik geen zin heb om nu te wachten. Ik heb nu rust en duidelijkheid en wil de eerstvolgende kans gelijk aangrijpen. Geen garantie dat ik gelijk zwanger raak maar zou het zonde vinden om de kans onbenut te laten. Met hoe hard het hcg is gedaald deze week vermoed ik dat ik maandag al wel weer een negatieve thuis test in handen heb en dat bloedprikken dit zal bevestigen. Mocht ik wel gelijk deze ronde weer zwanger worden, en op basis van m’n eisprong die nog moet komen over circa 2,5 - 3 weken een zwangerschapstest zou doen, kan hij logischerwijs eigenlijk niet ineens overduidelijk positief zijn tenzij het een nieuwe zwangerschap betreft.
kan me voorstellen dat je niet langer wilt wachten, hopelijk mag je je komende ronde weer bij een groep aansluiten en in maart/april een kleine in je armen dragen. Veel sterkte ❤️
Ach wat verdrietig @LittleMies het heeft dus niet zo mogen zijn. Hoe ben je er mentaal onder? Wel ‘fijn’ dat je lichaam zichzelf heeft schoongemaakt en alweer bezig is met de volgende eisprong. Na deze moeilijk weken in ieder geval niet nog een rottige lange nasleep. Heel veel sterkte de komende weken en hopelijk volgende maand een knaller van een test in handen!
Sterkte @LittleMies! Fijn dat je nu duidelijkheid hebt, maar jammer dat het niet zo heeft mogen zijn. Hopelijk ben je snel blijvend zwanger
Sterkte @LittleMies Toch fijn dat je nu weer verder kunt. Ik had na mijn miskamen met 7 / 7,5 week niet eens nacontrole en mocht meteen weer proberen. Het is meestal vooral voor je eigen gemoedsrust, en het berekenen van de termijn dat ze dat aangeven. Succes, hopelijk snel meer geluk!
@LittleMies sterkte en full sails ahead. Je klinkt er mentaal oké onder. Ik wens je heel snel een gouden ei!
♡ Uitgerekend 1 - 15 Februari 2024 ♡ 1 februari Maankindje - 36 jaar - 2e kindje 2 februari Nixter - 33 jaar - 3e/4e kindje 5 februari Daantje - 35 jaar - 3e kindje 9 februari Kendi3 - 34 jaar - 3e kindje JosjeM - 31 jaar - 3e kindje Sannelis - 35 jaar - 3e kindje 10 februari Dinabloem - 35 jaar - 2e kindje Orchid24 - 29 jaar - 2e kindje Zeester - 38 jaar - 3e kindje 12 februari Mewa - 30 jaar - 2e kindje MamaSofie1 - 34 jaar - 2e kindje 17 februari Krily - 28 jaar - 3e kindje ----------------------------------------- Afspraken: Juli 3 juli - Sannelis - 1e echo vk 8+3 3 juli - MamaSofie1 - 1e echo 4 juli - Nixter - intake VK 4 juli - Orchid24 - Echo ziekenhuis 4 juli - JosjeM - intake verloskundige 5 juli - Kendi3 - extra gluren 7 juli - Daantje - termijnecho 13 juli - Nixter - termijnecho 14 juli - Orchid24 - Intake vk 18 juli - Kendi3 - termijnecho 21 juli - JosjeM - termijnecho 11 wk 24 juli - Mewa - Termijnecho 11 wk 24 juli - dinabloem- termijnecho 11 wk 25 juli - Orchid24 - Termijnecho 26 juli - Mewa - intake vk Augustus 10 augustus - Maankindje - echo bij 15wk 10 augustus - Mewa - 13 weken echo (13w3d) 11 augustus - JosjeM - 13 weken echo (14 wk) 24 augustus - Mewa - geslachtsbepaling (15w3d) ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?) ⭐ sterretjes ⭐ Noa1987 - 5+1 weken Luitje- +/- 6 weken
Dankjewel! En ik hoop het stiekem ook! Ga echt niet deze ronde bewust onbenut laten haha. Mentaal ben ik er nu wel prima onder, blijft kut natuurlijk, maar ik ging er met die ineens weer aflopende testen al wel vanuit dus heb de afgelopen dagen al veel gehuild haha. Vandaag was voornamelijk even de bevestiging dat alles verder goed zit in m’n lichaam, dus er valt echt een oase van rust over me heen.
Dankjewel! Afgelopen dagen waren voornamelijk hels, veel gehuild. Maar doordat de testen al afliepen heb ik me tegelijkertijd ook al kunnen voorbereiden en kon ik al gedeeltelijk beginnen met verwerken.. Grootste mentale klap had ik dus al gehad, vandaag voornamelijk rust gekregen.
Dat zal wel ja, hoe laat mag je? Hopelijk gewoon alles goed. Wij hebben de laatste vakantiedag vandaag, rijden vanavond vast terug omdat we heel veel zin hebben in ons eigen bed. Gaan vandaag nog voor het eerst bowlen met de kindjes, voorzover je dat bowlen kan noemen, haha. En naar wat shows en kinderdisco, eten in een restaurantje en dan lekker in de auto naar huis
Oh wat fijn @Daantje3 hier is de zomervakantie net gestart! Wij mogen om 9u30. Maar vandaag heb ik voor het eerst echt zenuwen, pfff. Hoop ook op goed nieuws maar dan blijft het toch nog spannend…