Haha ligt echt aan de mensen ja, ik zie zulke dingen ook meteen, maar sommige vriendinnen hebben zoiets ook totaal niet door. Wel leuk dat ze het nu weten
Haha echt exact hoe ik er ook in sta Ik wilde 4 kids, mijn man maar 3. Dus als het er nu 2 zijn Maar deze keer niet het gevoel dat het er 2 zijn. Ben ook wel benieuwd of het een jongen of meisje word. Maar bij de de meiden pas bij de geboorte achter gekomen en blijft toch wel iets magisch…
Ohh knap zolang wachten haha! Lijkt me bijzonder ja wachten tot de geboorte❤️! Kan dat zelf niet, kijk erg uit naar de geslachtsecho en dat ik heel gericht weet waar ik aan moet denken zegmaar als ik met de kleine in de buik contact maak. En stiekem ik weet echt geen jongensnamen meer.. dus als meisje blijkt dan hoef ik me daar iig niet meer mee bezig te houden Of juist me vol op storten
Haha wat grappig. Wij willen er beide wel 4, maar vinden ook beide 4 kids wel echt next level. Dan moet je toch wel echt dingen aanpassen als een andere auto, wie wil er oppassen op 4 kids, hoe duur zijn 4 kids wel niet enz. Daarbij heb ik a 2 keizersnedes gehad en krijg ik een 3e, dus ik betwijfel ook of het kan en mag. Maar goed, we zullen zien wat de toekomst ons brengt. En wat bijzonder dat je het geslacht pas bij de bevalling ontdekte. Ik zou dat ook heel graag doen, maar ben er echt te nieuwsgierig voor. En mijn man zou heel graag een zoon willen, hij gaat niet teleurgesteld worden als het een meisje is hoor. Maar hij moet dan wel de afwezigheid van een zoon even verwerken denk ik, dus dan kunnen we het maar op tijd weten
Hebben jullie al wel een meisjesnaam dan? En ik snap helemaal wat je zegt. Ik voelde echt veel meer connectie met de baby toen ik wist dat het een meisje was. Alle beelden, alle gesprekjes, alles was ineens veel gerichter
Nouja we hadden voor I. al een waslijst aan meisjesnamen die we leuk vonden, denk aantal niet meer leuk vind maar heb er niet meer naar gekeken Ja precies dat!
Hier hebben we alleen al een jongensnaam. alleen soms ben ik wat onzeker heb bijna geen klachten alleen darmenbuikje. Hebben jullie al wat symptomen
Wij zijn gisteren aangekomen op vakantie! Vannacht gedroomd dat ik miskraam had, bah is altijd zo naar wakker worden . Verder sinds vandaag wat vlagen misselijk maar dat kan ook van de spanning van de reis komen haha.
Oh leuk! En hebben jullie al een dochter of zoon? En begrijpelijk, maar hormonen schommelen continu, en zijn zo in het prille begin vaak nauwelijks aanwezig. Je hoort vaak dat echte symptonen pas met 6/7 weken starten. Ik heb zelf ook die opgezette buik(als dat niet afzwakt gaat iedereen vragen stellen), en ben doodmoe, maar voel me bijvoorbeeld helemaal niet zwanger ofzo.
Lastig hè, die onzekerheid door afwezigheid van kwaaltjes. Ik herken het enorm. Ik heb pijnlijke borsten, maar zelfs dat niet elke dag. Op dagen dat mijn borsten slapper en niet pijnlijk zijn zit ik echt niet lekker in mijn vel. Een dag later kunnen ze ineens weer uit mijn BH knallen. Verder voel ik dagelijks gerommel in mijn buik, voel ik me soms wat weeïg en is mijn tandvlees geïrriteerd. Maar van die laatste twee heb ik normaal gesproken ook wel eens last. We moeten er maar gewoon op vertrouwen dat het goed zit! Lukt je dat een beetje?
Snap de onzekerheid hoor, is zo’n onzekere periode ook. Hier ook weinig symptomen: veel plassen vooral en beetje moe. Maar vandaag ook gewoon 10 km gelopen. wij hebben al jaren een jongensnaam, we hebben wel ‘n meisjesnaam in gedachten, maar weet nog niet of dat dat het wordt. Eerst maar eens een goede eerste echo. Denk dat we dan ook pas iedereen vertellen. Mijn directe collega weet het wel, maar verder niet veel.
Heb me wel al zo gedacht. Na eerste echo als die goed is ga ik hamsteren. Leuke spullen kinderwagen halen. Wil een joolz hebben of Bugaboo. Laatse is zoiezo een fijne wagen. Klein en fijn
Bij onze dochter wist ik het pas na de geboorte, bij onze zoon eisten we het wel. Ik denk dat ik het deze keer wel van te voren wil weten, maar ben er nog niet helemaal zeker van.
@dinabloem lastig is dat he, hier soms wat gevoelige borsten en beetje zeurende buik maar dat heb ik zo ook weleens. Verder ben ik ontzettend moe en soms al wat misselijk, maar ik denk eerder dat dat te maken heeft met de slapeloze nachten die we momenteel weer hebben door ons zoontje. Of een combinatie van geen idee.. Maar hier kwam het richting 6 weken pas echt toen met flinke misselijkheid en spugen en andere kwalen. @Kendi3 wat naar! Zo vervelend wakker worden inderdaad.. veel plezier op je vakantie!