Begrijpelijk dat je je dan meteen zorgen maakt! Dat zou ik ook hebben. Fijn dat je hooikoorts afneemt, lijkt me zo vervelend als je daar last van hebt. Heb je genoeg afleiding de komende dagen tot de echo?
kan me voorstellen dat dat spannend is! maar ik lees ook soms in topic van eind januari en daar viel me al op dat de meeste vanaf 10 weken minder last van de kwaaltjes kregen. Dus hopelijk is het gewoon teken dat het lichaam went aan de hcg en dat het allemaal wat meer afneemt maar die kleine het super doet
Ja, ben ik ook wel echt blij om. Gelukkig woensdag een hele drukke dag. Morgen wat rustiger, maar genoeg om mezelf bezig te houden
Volgens mij is niet de laatste lijst geupdate vandaag? Want ik ben ineens weer 5 februari uitgerekend. Ik pas hem even aan, maar voor nu geen nieuwe afspraken Morgen couseling voor de nipt/13 weken echo. Beide nog nooit gedaan/gehad. Willen dat nu zeer waarschijnlijk wel.
♡ Uitgerekend 1 - 15 Februari 2024 ♡ 1 februari Maankindje - 36 jaar - 2e kindje Daantje - 35 jaar - 3e kindje 2 februari Nixter - 33 jaar - 3e/4e kindje 9 februari Kendi3 - 34 jaar - 3e kindje JosjeM - 31 jaar - 3e kindje Sannelis - 35 jaar - 3e kindje 10 februari Dinabloem - 35 jaar - 2e kindje Orchid24 - 29 jaar - 2e kindje Zeester - 38 jaar - 3e kindje 12 februari Mewa - 30 jaar - 2e kindje 13 februari MamaSofie1 - 34 jaar - 2e kindje 14 februari nooompje - 35 jaar - 1e kindje ----------------------------------------- Afspraken: Juli 11 juli - JosjeM - belafspraak gyn ascal 11 juli - Daantje - counseling nipt 13 juli - JosjeM - extra echo 13 juli - Nixter - termijnecho 14 juli - Orchid24 - intake vk 18 juli - Kendi3 - termijnecho 21 juli - JosjeM - termijnecho 11 wk 24 juli - Mewa - termijnecho 11 wk 24 juli - dinabloem- termijnecho 11 wk 25 juli - Orchid24 - termijnecho 11 wk 25 juli - nooompje - termijnecho 26 juli - Mewa - intake vk 28 juli - MamaSofie1 - termijnecho 11 wk 31 juli - sannelis - echo vk (12w4d) Augustus 7 augustus - JosjeM - controle vk 8 augustus - dinabloem - 13 wk echo (13w2d) 10 augustus - Maankindje - echo bij 15wk 10 augustus - Mewa - 13 weken echo (13w3d) 11 augustus - JosjeM - 13 weken echo (14 wk) 24 augustus - Mewa - geslachtsbepaling (15w3d) September 4 september - sannelis - echo vk (17w4d) ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?) ⭐ sterretjes ⭐ Noa1987 - 5+1 weken Luitje- +/- 6 weken
Dit lijkt voor mij ook wel zo te zijn eigenlijk! Merk vandaag dat ik meer energie heb tot nu toe dan de afgelopen weken. Had eerst bij het opstaan al een alles overheersende vermoeidheid, en dat is nu weg. Breek over een uurtje wel af, maar dan doet een powernapje het ook wel tot de avond. Migraine aanvallen gaan helaas onverminderd door, maar misselijkheid en geen eetlust lijken weer te verdwijnen
Neeee doe maar niet, haha. Dichtgroeien ga ik deze zwangerschap vast nog wel doen, probeer het nu nog even onder controle te houden