Ik heb deels dezelfde dag als @Orchid24. Veel inpakken! Wij verhuizen over 3 weken. Verder een beetje werken denk ik, wat dutjes doen, en de puinzooi in huis opruimen
@Madeline95 succes vandaag! Pfoe ja het is veel werk en I. is er want het vele bij mijn moeder zijn werd hem te veel, maar daardoor moet je toch het inpakken en alles regelmatig even afwisselen met echt aandacht voor hem. Maargoed het zit er bijna op allemaal! En daarna heel lang rust want hoop dat we hier wel fijn gaan wonen en de kinderen kunnen opgroeien
Ja lekker he. Ik werk als kinderverzorgster in de kinderopvang en de huisarts en gyn vonden het beter dat ik meteen thuis bleef omwille van de vele kinderziektes. Mijn man vind dit ook leuker en zeker nu onze dochter zomervakantie heeft. Ik wou eigenlijk nog verder werken maar als ik aan haar en mijn gezin denk, is dit het beste
Ooh typisch, dat is in Nederland helemaal niet zo. Als ik kijk naar onze kinderopvang zou dat ook echt niet gaan, zijn er altijd wel 2 of 3 zwanger. Maar lekker genieten dan! Heerlijk, zou het ergens ook wel lekker vinden
♡ Uitgerekend 1 - 15 Februari 2024 ♡ 1 februari Maankindje - 36 jaar - 2e kindje Daantje - 35 jaar - 3e kindje 2 februari Nixter - 33 jaar - 3e/4e kindje 8 februari Madeline - 27 jaar - 1e kindje 9 februari Kendi3 - 34 jaar - 3e kindje JosjeM - 31 jaar - 3e kindje Sannelis - 35 jaar - 3e kindje 10 februari Dinabloem - 35 jaar - 2e kindje Orchid24 - 29 jaar - 2e kindje Zeester - 38 jaar - 3e kindje 12 februari Mewa - 30 jaar - 2e kindje 13 februari MamaSofie1 - 34 jaar - 2e kindje 14 februari nooompje - 35 jaar - 1e kindje ----------------------------------------- Afspraken: Juli 14 juli - Orchid24 - intake vk 14 juli - Madeline - termijn echo ES 10 wk 18 juli - Kendi3 - termijnecho 21 juli - JosjeM - termijnecho 11 wk 22 juli - Madeline - termijn echo NL 11 wk 24 juli - Mewa - termijnecho 11 wk 24 juli - dinabloem- termijnecho 11 wk 25 juli - Orchid24 - termijnecho 11 wk 25 juli - nooompje - termijnecho 26 juli - Mewa - intake vk 28 juli - MamaSofie1 - termijnecho 11 wk 28 juli - Daantje - 13 weken echo 31 juli - sannelis - echo vk (12w4d) Augustus 2 augustus - Nixter - 13 weken echo (13w5d) 7 augustus - JosjeM - controle vk 8 augustus - dinabloem - 13 wk echo (13w2d) 10 augustus - Maankindje - echo bij 15wk 10 augustus - Mewa - 13 weken echo (13w3d) 11 augustus - JosjeM - 13 weken echo (14 wk) 16 augustus - Nixter - geslachtsbepaling 17 augustus - JosjeM - geslachtsbepaling (14w6d) 17 augustus - Daantje - controle vk 21 augustus - Nixter - VK 24 augustus - Mewa - geslachtsbepaling (15w3d) September 4 september - sannelis - echo vk (17w4d) 7 september - Daantje - 20 weken echo 20 september - JosjeM - 20 weken GUO (19w5d) ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?) ⭐ sterretjes ⭐ Noa1987 - 5+1 weken Luitje- +/- 6 weken HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [tot en met de] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’
@JosjeM & @Orchid24, Dankjulliewel!! Over 3 kwartier vertrekken we en ik ben zo gruwelijk zenuwachtig. Heb al moeten huilen omdat dit onze eerste echo ooit is, en dan ook nog in Spanje. De vorige keer ging het mis nog voor de echo kon plaatsvinden. Het komt vast goed en ik weet dat er tussen nu en 2 uur niks veranderd, maar jeetje wat is het spannend. Ook omdat ik geen idee heb wat ik moet doen, hoe het zal gaan, wat ik aan moet met deze hitte en m'n hormonen gaan tegelijkertijd alle kanten op.
@Madeline95 hoe is het gegaan? Voor iedereen die twijfelt of zorgen heeft over misselijkheid enzo. Mijn misselijkheid was in de 9de week (zo goed als) verdwenen. Sinds een kleine week issie weer in alle hevigheid terug. Dus het hoeft helemaal niets te betekenen.
Wat gaan jullie zoal eten met warm weer? Want vandaag vond ik het weer behoorlijk warm. het blotevoetenpad was leuk! Onze dochter heeft zich lekker nat gemaakt en dan is ze altijd blij. Ze is fijn in badje geweest en pyjama aan. Dadelijk lekker eten.
Ik voel me nu sinds 2 dagen echt zoveel beter, niet meer zo moe en geen gekke dingen. Voel me ook ineens niet meer zwanger, ergens zorgt het voor twijfel, maar eigenlijk probeer ik er maar gewoon van te genieten
Hier is het niet echt warm vandaag, maar wij eten als het warm is vaak pastasalade, tacobowl, sushibowl, pitabroodjes, koude wraps, soep met brood, en eigenlijk ook wel gewoon aardappeltjes met groente en vlees/vis/vega af en toe.
hier intake met vk gehad, was wel een fijn gesprek. Vanaf week 32/34 word ik overgedragen aan het ziekenhuis omdat ik een keizersnede heb gehad. Had gehoopt dat vk alsnog bij bevalling mocht zijn in het ziekenhuis, maar dat mag helaas gewoon niet. Met 12 weken heb ik telefonisch gesprek alvast hierover met de gynaecoloog en de kansen op weer een keizersnede etc. Maar niet helemaal tevreden dus met hoe het de vorige keer is gegaan dus wil in ieder geval even goed nadenken en overleggen of ik weer in dit ziekenhuis wil bevallen. Ik wil heel graag vaginaal bevallen, maar het moet wel beetje verlopen zoals in t boekje dus moet er dus wel goed vertrouwen in hebben. Verder misschien weer meedoen met Centering pregnancy, vorige keer was tijdens corona en alleen whatsapp groepje maar denk dat ik het wel leuk vind om echt die gezamenlijke bijeenkomsten te hebben.
Mag ik vragen waarom je niet vaginaal mag bevallen. Vriendin van mij heeft keizersnee gehad en haar laatse bevalling gewoon vaginaal