He bah, je wil dat gewoon niet zien. Maar als het hierbij is gebleven, is het vast een gesprongen vaatje!
Stap voor stap! Fijn dat het dan ook beter gaat met je zoontje nu. Zulke veranderingen zijn niet niks voor die kleintjes.
Nee inderdaad net weer een beetje had ook beetje kramp na het plassen als het straks nog zo is ga ik toch even bellen
Echo is vrij slechte kwaliteit dus er is amper wat te onderscheiden. 13 weken echo wordt straks wel goede kwaliteit. We hebben t nog even over de NUB gehad maar die kon ze ook niet heel duidelijk vinden. @dinabloem, oh bah dat is niet fijn! Ik zou zeker evne bellen bij twijfel idd!
♡ Uitgerekend 1 - 15 Februari 2024 ♡ 1 februari Maankindje - 36 jaar - 2e kindje Daantje - 35 jaar - 3e kindje 2 februari Nixter - 33 jaar - 3e/4e kindje 6 februari Kendi3 - 34 jaar - 3e kindje 9 februari JosjeM - 31 jaar - 3e kindje Sannelis - 35 jaar - 3e kindje 10 februari Dinabloem - 35 jaar - 2e kindje Orchid24 - 29 jaar - 2e kindje Zeester - 38 jaar - 3e kindje 11 februari Madeline - 27 jaar - 1e kindje 12 februari Mewa - 30 jaar - 2e kindje 13 februari MamaSofie1 - 34 jaar - 2e kindje 14 februari nooompje - 35 jaar - 1e kindje ----------------------------------------- Afspraken: Juli 21 juli - JosjeM - termijnecho 11 wk 22 juli - Madeline - termijn echo NL 11 wk 24 juli - Mewa - termijnecho 11 wk 24 juli - dinabloem- termijnecho 11 wk 25 juli - Orchid24 - termijnecho 11 wk 25 juli - nooompje - termijnecho 26 juli - Mewa - intake vk 28 juli - MamaSofie1 - termijnecho 11 wk 28 juli - Daantje - 13 weken echo 31 juli - sannelis - echo vk (12w4d) Augustus 2 augustus - Nixter - 13 weken echo (13w5d) 7 augustus - JosjeM - controle vk 7 augustus - Kendi3 - 13 weken echo 8 augustus - dinabloem - 13 wk echo (13w2d) 10 augustus - Maankindje - controle vk 10 augustus - Mewa - 13 weken echo (13w3d) 11 augustus - JosjeM - 13 weken echo (14 wk) 11 augustus- Maankindje - geslachtsecho 16 augustus - Nixter - geslachtsbepaling 17 augustus - JosjeM - geslachtsbepaling (14w6d) 17 augustus - Daantje - controle vk 18 augustus - Orchid24 - Centering pregnancy 21 augustus - Nixter - VK 24 augustus - Mewa - geslachtsbepaling (15w3d) September 4 september - sannelis - echo vk (17w4d) 7 september - Daantje - 20 weken echo 19 september - Orchid24 - Centering pregnancy 20 september - JosjeM - 20 weken GUO (19w5d) Oktober 10 oktober - Orchid24 - Centering pregnancy 31 oktober - Orchid24 - Centering pregnancy November 14 november - Orchid24 - Centering pregnancy 28 november - Orchid24 - Centering pregnancy ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?) ⭐ sterretjes ⭐ Noa1987 - 5+1 weken Luitje- +/- 6 weken HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [tot en met de] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’
Ik heb vanmorgen bloed geprikt voor de NIPT en standaard bloedonderzoek. Ik ging weer eens gestrekt Kan er zo slecht tegen haha.
Spannend ik mag volgende week prikken maandag eerst echo en zal dan wel ergens moeten gaan prikken. wordt weer stuk chocola meenemen haha
Oh meen je! Goed voorbereid gegaan wel ? Hier ook vandaag NIPT gedaan, hoop op snelle uitslag (wie niet). spannend ook Dinabloem! Gaat t vandaag wel weer wat beter?
Ja zeker. Altijd dextro mee als ik bloed moet prikken. Soms gaat het goed, soms gaat het fout. Moest daar nog even gaan liggen met een koud washandje op m’n hoofd. Hopelijk hebben we allebei gauw een goede uitslag!
Oh bah, zieke kinderen is echt ergste wat er is. Hopelijk snel beter! phoe pittig Josje! Gelukkig voorbereid, maar als t goed is laatste keer deze zwangerschap toch? Of nog extra controles?