@Orchid24 succes met de echo! @nooompje succes met de echo! Hier tellen we ook de dagen af tot onze echo Alleen is dan het verlof van mijn man ook voorbij, dat is minder fijn.
Wat fijn van jullie echo’s @Mewa en @dinabloem ! En succes voor degenen die vandaag mogen! Plaatjes mogen gedeeld worden Wij zijn gisteren aangekomen op ons vakantieadres in Schoorl, dus ik zal wat meer afwezig zijn de komende 1,5 week!
Ik was vanaf het eerste moment al misselijk al heb ik nu het idee dat het aan het afnemen is. Dat vind ik ook wel een beetje spannend want daardoor voel ik mij niet zo zwanger meer. Ik ben erg ongeduldig voor de volgende echo. Al met al mag ik niet klagen en kan ik niet geloven dat het 1e trimester er bijna op zit!
♡ Uitgerekend 1 - 15 Februari 2024 ♡ 1 februari Maankindje - 36 jaar - 2e kindje Daantje - 35 jaar - 3e kindje 2 februari Nixter - 33 jaar - 3e/4e kindje 6 februari Kendi3 - 34 jaar - 3e kindje 8 februari Dinabloem -35jaar -2de kindje 9 februari JosjeM - 31 jaar - j3e kindje Sannelis - 35 jaar - 3e kindje 10 februari Orchid24 - 29 jaar - 2e kindje Zeester - 38 jaar - 3e kindje 11 februari Madeline - 27 jaar - 1e kindje 12 februari Mewa - 30 jaar - 2e kindje 13 februari MamaSofie1 - 34 jaar - 2e kindje Frangipani - 29 jaar - 1e kindje 14 februari nooompje - 35 jaar - 1e kindje ----------------------------------------- Afspraken: Juli 22 juli - Madeline - termijn echo NL 11 wk 24 juli - Mewa - termijnecho 11 wk 24 juli - dinabloem- termijnecho 11 wk 25 juli - Orchid24 - termijnecho 11 wk 25 juli - nooompje - termijnecho 26 juli - Mewa - intake vk 28 juli - MamaSofie1 - termijnecho 11 wk 28 juli - Daantje - 13 weken echo 31 juli - sannelis - echo gynaecoloog (12w4d) Augustus 2 augustus - Nixter - 13 weken echo (13w5d) 7 augustus - JosjeM - controle vk 7 augustus - Kendi3 - 13 weken echo 8 augustus - dinabloem - 13 wk echo (13w5) 10 augustus - Maankindje - controle vk 10 augustus - Mewa - 13 weken echo (13w3d) 11 augustus - JosjeM - 13 weken echo (14 wk) 11 augustus- Maankindje - geslachtsecho 16 augustus - Nixter - geslachtsbepaling 16 augustus - dinabloem - geslachtsbepaling 14+6 17 augustus - JosjeM - geslachtsbepaling (14w6d) 17 augustus - Daantje - controle vk 18 augustus - Orchid24 - Centering pregnancy 21 augustus - Nixter - VK 24 augustus - Mewa - geslachtsbepaling (15w3d) September 4 september - sannelis - echo gynaecoloog (17w4d) 7 september - Daantje - 20 weken echo 19 september - Orchid24 - Centering pregnancy 20 september - JosjeM - 20 weken GUO (19w5d) Oktober 2 oktober - sannelis - echo gynaecoloog (21w4d) 10 oktober - Orchid24 - Centering pregnancy 31 oktober - Orchid24 - Centering pregnancy November 13 november - sannelis - echo gynaecoloog (27w4d) 14 november - Orchid24 - Centering pregnancy 28 november - Orchid24 - Centering pregnancy ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?) ⭐ sterretjes ⭐ Noa1987 - 5+1 weken Luitje- +/- 6 weken
Heb het voor mij weer even aangepast 16 augustus ook geslachtsbepaling mijn man wilt dit graag en ik natuurlijk ook als we over twee weken niks zien. Al denk ik nog steeds dat het een jongen wordt
Ik begin steeds meer te twijfelen. Bij M. Waren we beiden overtuigd van een jongetje, dat klopte. Bij L. A was ik overtuigd van een jongen, mijn man van een meisje, hij had gelijk. Ik hink nu steeds heen en weer. Mijn gevoel zegt meisje, maar als ik het erover heb, of als ik tegen de baby in mijn buik 'praat' zeg ik wel steeds hij... we gaan het zien over een week of 3.
Gek is dat hè wachten duurt ook zo lang pff haha ik dacht ook een jongen te zien op een van de echo s. En ze keek nog tussen de benen en zag niet echt die hamburger
Best een mindfuck hè?! Wat is nou intuïtie, wat hoop etc. Bij onze zoon was ik heilig overtuigd van een jongetje. Dat bleek zo te zijn. Nu was ik er net zo heilig van overtuigd dat het een meisje wordt. Ik dacht alleen maar aan de baby in ‘haar/zij’ vorm, enkel aan kleuren voor een meisjeskamer gedacht en alleen nog maar geboortekaartjes voor meisjes bekeken. Moeders hebben een oerinstinct dacht ik. Nou
Ik heb zelf twee jongens, dus met deze zwangerschap wil iedereen mij natuurlijk horen zeggen dat ik een meisje wil deze keer. Heb ook geen zin in de opmerking "je wou zeker dat het een meisje werd", moest het een jongen zijn... Kijk ik al tegenop! Alsof je dit zelf kan kiezen, haha Ik denk deze keer weer een jongetje, al ben ik wel vaker misselijk als vorige keren (tenzij ik dat vergeten ben na zoveel jaren), maar heb nog niet moeten overgeven. Of het is gewoon dat ik 5 jaar ouder ben en er minder tegen kan... Een kleine mix van mijn twee zoontjes zou ik echt wel waanzinnig schattig vinden, en jongens ken ik al als mama. Hoe een meisje van ons eruit zou zien en het tutten is ook wel een beetje een dingetje, maar ik probeer er niet teveel aan te denken. Bij mijn jongste had de gynaecoloog op 12 weken gezegd dat ze dacht dat het een meisje werd en toen het toch een jongen bleek, was ik wel een paar dagen van streek (je begint al plannen te maken in je hoofd die dan even moeten schakelen). Maar nu wil ik al zeker 3 jaar een derde kindje (mijn man twijfelde heel erg, de Coronaperiode was bij ons niet gemakkelijk), dus ik vind dat ik gewoon al blij moet zijn met het feit dat er een gezond! derde kindje mag komen na al die jaren. Ben benieuwd hoe ik mij effectief zal voelen als ik weet wat het wordt. Als het het ene is, heb je het andere niet he.. Vrijdag mag ik mijn nipttest laten doen waar bij ons ook het geslacht zal op staan. Ben wel benieuwd. Al gok ik pas half augustus de uitslag te weten. Duurt altijd eeuwen, zo lijkt het dan toch..
Yes yes, ben van Antwerpen. Soms verwarrend de verschillen tussen NL en BE op dit forum, maar ik begin ze te snappen
Ja, da's een van de dingen die ik al had afgeleid uit jullie voorgaande berichten In BE kan je aanduiden of het mee op de uitslag staat ja dan nee. Dus je moét het niet weten als je dat niet wil Hieronder printscreen van bij mijn jongste in 2018. Komt dan gewoon via mail.. (als het goed is toch, anders bellen ze je op) Mega spannend. Nu al weinig zin in de wachttijd na vrijdag... Vond dat bij mijn HCG-waarden deze keer al zo zenuwslopend elke keer en dan had ik de uitslag telkens einde dag Mijn man wil dat ik de uitslag naar hem doorstuur, zodat hij mij en de jongens kan verrassen met zo'n gekleurd poederkanon-dingetje. Weet alleen zelf niet of ik dat ook wil. Mijn verbaasd gezicht op camera is niet het beste dat er bestaat... haha