Ik snap dat je dan een geplande keizersnede kiest! Als je beide zo aan het strijden bent dan wil je dat niet nog eens meemaken. Ik heb 2 geplande keizersnedes gehad, en heb dit echt heel positief ervaren. Was uiteraard liever vaginaal bevallen(op een goede manier dan), maar dat was simpelweg geen optie. Maar zo’n geplande keizersnede is zo rustig, en na 5 minuutjes gelijk met je kleintje knuffelen.
Jeetje @Mewa wat een intense bevalling is dat geweest zeg! @Orchid24 Phoe ook een pittige bevalling geweest. Fijn om nu al over de opties te kunnen nadenken en deze te bespreken. Ik had ook vorige week woensdag NIPT geprikt en kreeg gisteren goede uitslag. Phoe wat een opluchting toch weer. Oh en voor broeken, ik heb bij Mamalicious in de sale 2 broeken gekocht. Ze komen vandaag binnen, ben benieuwd hoe ze zitten!
Fijn dat je het als positief hebt ervaren! Ik heb wel de twijfel gehad om het misschien toch vaginaal te proberen, omdat ik toch wel een gevoel van falen had in het begin. Mijn zoontje is toch gelijk “weg gehaald” voor controles en moest ook beademd worden dus ik zag hem pas toen ik helemaal gehecht etc was. Toen ben ik met bed en al naar de kinderafdeling gereden.
moeilijk is dat heI. moest ook even beademd worden maar herstelde zich vrij snel gelukkig. ik had een lage bloeddruk zoals ik altijd heb, maar daardoor moest ik op de verkoever ruimte blijven en nadat het al meer dan een uur geleden was dat I. geboren was kwamen ze met: ah ja je hebt altijd een lage bloeddruk? Laten we de afdeling dan bellen dat je man met jullie zoontje hier naartoe komt was echt wel beetje boos.. seconde gezien na de bevalling en dan zolang wachten tot ik hem weer kon zien en vasthouden.. daarna had I. suikerdip dus nacht ook even alleen gelegen, maar herstelde zich daarvan ook snel gelukkig.. maar vind het nog steeds zo naar als ik eraan terugdenk..
Een goede echo. En de termijn klopte ook helemaal bij mijn idee. 10 februari blijft staan. Wat een opluchting! Net bloed geprikt, ook voor de NIPT. Dat is ook altijd spannend. 20 september al weer de 20 weken echo. Tijd vliegt zo wel voorbij!
Fijn @Zeester85! Goed nieuws! Hier vandaag de uren aftellen, morgen 13u30 babydate. Verder niks bijzonder en hier in huis wat bezig. Slecht weer!
Hoi dames, Ik kan maar hele kleine porties eten. Ik had net een kleine salade gegeten. Maar ik heb de helft moeten laten staan. Ik krijg daarna een heel erg opgeblazen gevoel. Is dit herkenbaar?
Wooow nee joh. Heb het niet eens door. Wat fijn! Merk ook wel echt dat mijn baarmoeder echt hoog komt, zit nu echt een babybolletje onderin
Absoluut! Ik eet nu veel vaker kleine hoeveelheden. Heb ook standaard na het avondeten honger omdat ik een veel kleinere hoeveelheid eet.
Ik heb alleen het idee dat ik te weinig eet. Ik eet drie kleine maaltijden. Ik probeer tussendoor wel veel te drinken maar eten krijg ik niet echt weg. Ik ben nu op vakantie maar vrees wel dat ik afgevallen ben als ik mij straks weer thuis weeg.
Meestal kan dit niet zo heel veel kwaad. Heb je een gezond bmi? En probeer het anders in je drinken te verwerken. Optimel yoghurtdrink en smoothies van fruit en groente(Bevroren mango stukjes, spinazie, banaan en (plataardige) melk is echt heerlijk en gezond) bijvoorbeeld? En is er niks wat je weg krijgt? Ook geen fruit ofzo?
Ja ik heb een gezond bmi. Ja ik krijg wel dingen weg zoals kopje soep, appel of cracker. Maar als ik dat eet heb ik daarna het buikpijngevoel wat je krijgt als je jezelf helemaal volgepropt hebt. Ik heb om half 6 een beetje salade gegeten (met kip, tomaat etc.). En ik heb nu nog steeds buikpijn alsof ik een hele taart naar binnen heb gewerkt. Misschien moet ik nog kleinere porties proberen te eten. Dat lukt denk ik straks in Nederland makkelijker dan hier op de vakantie. Ik schaam me in de restaurants altijd een beetje als ik alleen een side salad of een kopje soep bestel haha.
Kan meestal niet heel veel kwaad inderdaad, tenzij je eigenlijk al te licht weegt en ook dan niet altijd. Kan zijn dat dat straks weer omslaat, als je je zorgen maakt gewoon je vk bellen he. Daar zijn ze voor en vinden ze helemaal niet erg.