Wat mega fijn Sannalis! ja blijf ook maar kijken. De jongens net de foto’s laten zien, vooral de oudste was helemaal geïnteresseerd en wilde gelijk m’n buik bloot om te kijken en vergelijken. Wat een rijkdom
@Kendi3 ahh de echte mooie echo's komen nu, zo mooi❤️ @sannelis fijn dat alles goed is! spannend, veel plezier!
Ik had mij met 12 weken bij een aantal kleinere organisaties aangemeld en die zaten al vol! Dus nu bij een grote organisatie aangemeld hopen dat ze daar nu wel plek hebben… Ik zag op tv dat er ook een tekort is aan kraamverzorgers en dat sommige organisaties een deel van de zorg online doen. Dat lijkt mij helemaal niks…
nee mij ook niet.. online dan hoeft het van mij denk ik niet.. dan kan ik beter (wat ik waarschijnlijk alsnog ga doen) een lactatiekundige inschakelen
Oeee die dinopyama! (nu wil ik ook een jongen! alles met dino's vinnik zoooo schattig! mocht het een meisje worden ga ik vast ook dingen met dino's kopen maar plak ik er wel een roze strikje op ofzo) Welke maat kopen jullie de eerste lading kleertjes? Gaat 50 meestal wel passen in het begin of is het slim ook al groter te halen? (eerste, nog nooit aan kleertjes kopen toe gekomen...) Ik kon het niet laten bij de Hema afgelopen week om een schattig setje te laten liggen, heb een joggingbroekje en schattig truitje en paar sokjes gehaald. Ben bij de prenatal geweest voor de Blije doos, maar de prijzen zijn daar toch wel zo dat ik me op de een of andere manier wel in wist te houden (hahaha)
Is niet normaal duur tegenwoordig hè je houdt van dino s kijk eens op Temu die hebben echt hele leuke setjes met dino’s zag ik nog voorbij komen deze week
Geen idee of hij past, maar bij mijn zorgverzekeraar kon je een lijst bekijken van beschikbare kraamhulp-bedrijven, en er is 1 die zowel de verzekeraar als de verloskundige noemden, en hun website ziet er goed uit. Geeeeen idee wie we over de vloer krijgen en hoe dat gaat bevallen. Alles is voor ons nog nieuw... ZZP niet naar gezocht eigenlijk.
Maat 50 is meestal wel passend! Maar zou ook 56 al wel in huis halen want dat gaat zoo snel en vorige keer ook voor de zekerheid 1 setje maat 56 meegenomen naar het ziekenhuis mocht 50 toch te klein zijn. En mocht nou uiteindelijk bij de echo's echt een kleintje komen kan je misschien maat 44 kijken maar dat is echt voor de mini's. Zou ook vooral nog niet super veel halen van maat 50 en 56, je hoort zulke wisselende verhalen hoelang ze daar in kunnen zitten. Ons kindje had flinke reflux dus wij hebben wel echt wat bijgehaald erna, maar heel eerlijk ik vond winkelen toen nog veel leuker. Echt kleertjes kopen voor de baby in mijn armen ipv eentje in mijn fantasie zegmaar
♡ Uitgerekend 1 - 15 Februari 2024 ♡ 1 februari Maankindje - 36 jaar - 2e kindje Daantje - 35 jaar - 3e kindje 2 februari Nixter - 33 jaar - 3e/4e kindje 7 februari Kendi3 - 34 jaar - 3e kindje 8 februari Dinabloem - 35jaar - 2de kindje Madeline - 27 jaar - 1e kindje 9 februari JosjeM - 31 jaar - 3e kindje Sannelis - 35 jaar - 3e kindje 10 februari Orchid24 - 29 jaar - 2e kindje Zeester85 - 38 jaar - 3e kindje 12 februari Mewa - 30 jaar - 2e kindje 13 februari MamaSofie1 - 34 jaar - 2e kindje Frangipani - 29 jaar - 1e kindje 15 (+1) februari nooompje - 35 jaar - 1e kindje ----------------------------------------- Afspraken: Augustus 7 augustus - Kendi3 - 13 weken echo 8 augustus - dinabloem - 13 wk echo (13w5) 9 augustus - Orchid24 - 13 weken echo (13w4d) 9 augustus - nooompje - 13 weken echo (12w5d) 10 augustus - Maankindje - controle vk 10 augustus - Mewa - 13 weken echo (13w3d) 11 augustus - JosjeM - 13 weken echo (14 wk) 11 augustus- Maankindje - geslachtsecho 16 augustus - Nixter - geslachtsbepaling 16 augustus - dinabloem - geslachtsbepaling 14+6 16 augustus - Orchid24 - geslachtsbepaling (14w4d) 16 augustus - MamaSofie1 - echo gynaecoloog (14+1) 16 augustus - Kendi3 - geslachtsecho 17 augustus - JosjeM - geslachtsbepaling (14w6d) 17 augustus - Daantje - controle vk 18 augustus - Orchid24 - Centering pregnancy 21 augustus - Nixter - VK 24 augustus - Mewa - geslachtsbepaling (15w3d) 30 augustus - nooompje - controle vk 30 augustus - JosjeM - controle gynaecoloog September 4 september - sannelis - echo gynaecoloog (17w4d) 6 september - Orchid24 - Intake gynaecoloog + echo (17w4d) 7 september - Daantje - 20 weken echo 11 september - MamaSofie1 echo gynaecoloog 13 september - Nixter - 20 weken echo 19 september - Orchid24 - Centering pregnancy 19 september - JosjeM - 20 weken GUO (19w4d) 20 september - Orchid24 - 20 weken echo (19w4d) 26 september - nooompje - 20 weken echo (19w4d) Oktober 2 oktober - sannelis - echo gynaecoloog (21w4d) 10 oktober - Orchid24 - Centering pregnancy 31 oktober - Orchid24 - Centering pregnancy November 13 november - sannelis - echo gynaecoloog (27w4d) 14 november - Orchid24 - Centering pregnancy 21 november - Orchid24 - 3D/4D pretecho (28w3d) 28 november - Orchid24 - Centering pregnancy ----------------------------------------- jongen (1) | meisje (1) | verrassing (?) ⭐ sterretjes ⭐ Noa1987 - 5+1 weken Luitje- +/- 6 weken