Lijkt me leuk om hier te kletsen met dames wie ook in deze tijd uitgerekend zijn Zal even iets over mezelf vertellen Ik ben Bloem93, 22 jaar, getrouwd en mama van een mooie dochter Ivy, 7 maanden oud We hebben er 1,5 jaar over gedaan om zwanger te raken van Ivy en hadden besloten om vroeg weer voor een tweede te willen gaan omdat het nog wel even kon duren, maar na de eerste ronde bleek ik zwanger, zie hier het resultaat We zijn er super blij mee maar het moet wel nog allemaal even landen Ik ben heel benieuwd hoe het leven zometeen zal zijn met twee kleine kindjes. Ik werk als gastouder bij mensen thuis maar zal hier waarschijnlijk wel mee moeten gaan stoppen door de zwangerschap. Misschien bij meerdere kletsers is het handig om een lijstje aan te maken!
Hey meid we hebben al een 1 tot 15 jan mama topic. Hij staat hier bij zwanger zijn. Bevallinglijst forum.
Hi, Leuke club Ik ben 15 jan uitgerekend... We zijn zwanger van ons tweede kindje na 6 jaar tobben....ben benieuwd. Elke zwangerschap is weer anders he zeggen ze ha ha.