Haha heerlijk die gedachtes die dan bij ze opkomen! Wel slim dat ze alvast even nadenken over het nekje en het hoofdje. En ja, iedereens adem stinkt in de ochtend
Vandaag in het 2e trimester aanbeland❤️ morgen weer gluren ❤️ ondanks die extreme vermoeidheid en afkeer naar eten (weer paar stappen terug ipv vooruit) ben ik zo gelukkig ❤️
Hahaha heerlijk die uitspraken van de kinderen! Ik neem iedere week m'n dochter mee in de ontwikkeling van de baby en elke keer het gezichtje vol ongeloof dat het nu nog zo klein is en eigenlijk zo snel gaat groeien. Ze is ook echt ongeduldig tot ze de baby kan voelen
Haha echt leuk hoe kinderen er op reageren! Ik ben echt aan het aftellen naar de 13 weken-echo (vlgnd wk woensdag). Dan hoef ik het daarna niet meer zo geheim te houden van mezelf. Moest afgelopen weekend helpen op het bedrijf van m'n vriend en daarom had ik een poncho aan gedaan (want ik had strakke kleding aan en dan zie je echt m'n buik), omdat zijn werknemers het nog niet weten. Pfoeeee ik ging kapot van de hitte haha.
Wat heerlijk die kinder reacties!!! Hier vanmorgen contact opgenomen met de huisarts om een gesprek bij de poh-ggz te plannen, Ik zit momenteel alles behalve lekker in mijn vel en daar werken de hormonsters niet aan mee, Ik dacht eerst nog misschien onbewust ook de tijd van het jaar (vorig jaar 29juni hadden we eindelijk de uitvaart, na het overlijden van mijn vader op 5juni) Maar mijn man en ik botsen ook steeds, helpt ook niet mee dat hij zelf soms ook uitschieters heeft, Maar merk gewoon dat ik momenteel in weinig dingen de positieve kant kan vinden terwijl ik normaal heel positief ingesteld ben, Vind het zwanger zijn ook echt nog even niks aan (ondanks de verder weinige klachten)
Sorry Belg hier, ik ken dat niet is dat een psycholoog oid? Hopelijk doet het je wat deugd en voel je je snel beter met de juiste begeleiding. Al die "eerstes" na een overlijden zijn vreselijk. Die daarna doen ook nog pijn maar dat 1e jaar na het overlijden van mijn schoonmoeder vond ik wel echt heavy.. veel sterkte.
Wat vervelend dat je je zo voelt en ook dat je man dan ook uitschieters heeft. Lijkt me niet fijn om je al zo te voelen en dan thuis ook nog zo botst met je man. Dikke knuffel!
Het is een praktijkondersteuner huisarts, maar dan gericht op ggz, het is laagdrempeliger dan meteen iets van een psycholoog, Na mijn scheiding kwamen we ook in een hele heftige periode toen heb ik er ook veel aangehad
Wat ook niet meehelpt, Laatst met bloedprikken belde de verloskundige al dat mijn suiker te hoog was en ik nuchter moest prikken, Nu eindelijk kunnen doen en hij is weer iets aan de te hoge kant, Dus ik heb al even flink zitten janken, Naast mijn tarweallergie en hierdoor lichte lactose intolerantie zit ik echt niet te wachten op nog meer restricties, ik heb al zo een moeite met een beetje degelijk eten
Hier alles in orde met de baby! Lengte kwam overeen met 13w2d (heb alleen niet gezien hoeveel cm het was, verdorie..) Baby lag lekker te slapen, ideaal dus om alles op te meten! 1 handje lag voor het gezichtje, mooi 2 niertjes, maag oké, blaas goed te zien, hartje 4 kamers. Helemaal goedgekeurd dus!
Goed om actief aan de slag te gaan met je mentale gezondheid. In zo'n periode komt er ook zoveel op je af, en tel daar dan nog maar de hormonen en rouwverwerking bij. Het is allemaal niet niks, dus goed voor jezelf zorgen!
Wat een prachtige echo! Stik jaloers even hier hoor.. ik wil ook mooie echo's en happy zijn.. Ben het zo zat... Als ik dit zie denk ik echt wauw hier kun je toch alleen maar van genieten, super fijn!