Ja ik ben geen kenner, tijdens mijn eigen echo zag ik niks terwijl de gynaecoloog zei meisje. Maar tijdens de echo’s ben ik door de situatie ook niet heel gefocust en vaak afgedwaald. We gaan het zien over een aantal weken, vind het super spannend!
Ja jongensnamen zijn hier ook telkens een probleem, daarom dat ik er op tijd aan wou beginnen. Niet verwacht dat we er na 2 dagen al uit zouden zijn haha
Is ook zo leuk om het te mogen ontdekken hé. Mijn man zei nog dat het voelde alsof ik opnieuw kwam vertellen dat ik zwanger ben zo fijn vond ie het ❤️ is zo leuk nu om te weten hoe hij gaat heten ook.
Dank je, Joyce! Gaan we zeker doen. Tegelijkertijd voelt het dubbel om dit nieuws te delen, terwijl ik weet dat jullie nog altijd in onzekerheid zitten en de NIPT uitslag niet bij beide kindjes goed zat... Ik gun jullie echt het allerbeste! Hoop dat jullie langzaam aan ook wat kunnen genieten!
O lieverd zeker niet aan twijfelen, gewoon delen. Ik geniet heel erg van al jullie mooie berichten en echo foto’s ❤️ het geeft mij kracht om te geloven in ons gezonde kindje. Het gaat vaker wel goed dat gevoel, dus blijf delen want ik lift mee op jullie mooie berichten!
Ja het zijn nu juist die positieve dingen waar we naar uitkijken! En het geslacht en daarna een naam mogen bedenken maken het steeds meer echt! En dat maakt het zo bijzonder, lekker genieten dat jullie er zo snel uit waren haha. Wij kijken ook enorm uit naar 20 juli zodat het dan weer een beetje meer echt word ❤️
Wij hadden de eerste namen al voordat ik zwanger was haha. Inmiddels de tweede namen ook bedacht dus daar zijn we nu helemaal uit. Meisjesnaam zal niet iedereen mooi vinden maar die heb ik al zeker 15 jaar op m’n lijst.
Zolang jullie de naam maar mooi vinden toch. En zolang het kind er maar niet onder lijdt haha, heb al wat constructies gezien dat ik denk nou.. arm kind
Ach wat mooi weer ❤️ zou het een meisje zijn? Nub is niet heel duidelijk maar lijkt er precies wel op.
♡ Uitgerekend 1 - 16 Januari 2024 ♡ 29 december Desstiiny - 34 jaar - 3e kindje 31 december Eveline123 - 28 jaar - 2e kindje 1 januari 2 januari miffy - 34 jaar - 3e kindje Caithxxx - 33 jaar - 2e kindje 3 januari Bloempjelief - 36 jaar - 4e kindje 4 januari Meisje89 - 33 jaar - 4e kindje 5 januari Joyce2013 - 36 jaar - 3e + 4e kindje 6 januari Cinderella86 - 36 jaar - 3e kindje Seffie - 33 jaar - 2e kindje 7 januari NNNIETJE - 31 jaar - 2e kindje 8 januari 9 januari 10 januari Johanna84 - 38 jaar - 1e kindje LoesIVF - 28 jaar - 2e kindje Evi92 - 31 jaar - 2e kindje Sammie93 - 30 jaar - 1e kindje LanaaR - 37 jaar - 5de kindje 11 januari Soofjes - 22 jaar - 1e kindje Carpe0iuventae - 30 jaar - 1e kindje 12 januari Mila2017 - 29 jaar - 2e kindje 13 januari 14 januari 15 januari 16 januari KimCV1993 - 30 jaar - 1e kindje 17 januari WinBel - 32 jaar - 1e kindje ----------------------------------------- Afspraken juli: 10 - WinBel - gynaecoloog 12 - LanaaR - geslachtsbepaling echo 13 - Soofjes - controle gynaecoloog 14 - seffie - geslachtsbepaling echo 14 - KimCV1993 - 13 weken echo 18 - WinBel - 13 weken echo 19 - miffy - verloskundige 20 - Johanna84 - geslachtsbepaling echo 20 - Caithxxx - verloskundige 20 - Eveline123 - verloskundige 20 - Joyce2013 - Controle AMC + echo 21 - Soofjes - geslachtsecho 25 - WinBel - Verloskundige 31 - KimCV1993 - Geslachtsbepalende echo Afspraken augustus: 2 - meisje89 - 15u: vk 4 - WinBel - Geslachtsbepalende echo 11 - Desstiiny - 20wk echo 11 - Caithxxx - 20 weken echo 15 - Bloempjelief - 20 weken echo 15 - Seffie - 20 weken echo 16 - Sammie93 - 20 weken echo 17 - Soofjes - controle verloskundige 22- miffy - 20weken echo 22 - WinBel - 20 weken echo 23 - Johanna84 - 20 weken echo 25 - LoesIVF - 20 weken echo 25 - Soofjes - 20 weken echo 29 - KimCV1993 - 20 weken echo 29 - WinBel - gynaecoloog 29 - LanaaR - 20 weken echo 31 - meisje89 - 13u: 20wk echo Afspraken september: 6 - Soofjes - controle ----------------------------------------- jongen (3) | meisje (?) | verrassing (1) ----------------------------------------- HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’
Ik heb werkelijk geen idee van de nub, ik zie dat nooit! En ik ben al 14.3, dus volgens mij te laat voor een nub?
Prachtige echo @Bloempjelief ❤️ je zou het nog kunnen proberen in het nubtopic.. tis volgens mij tot 14 wkn, maar wie weet. Wat leuk! @Meisje89 Sorry meiden hier enorm druk gehad. Vandaag moet ik ff bijtrekken. Ik lees wel alles mee, maar iets minder actief dus ❤️
Ja volgens mij ook inderdaad, ik zie hier dan ook geen NUB maar ben geen kenner haha. Super fijn dat alles goed is en weer naar je kleine hebben kunnen kijken ❤️
Ja precies! Ik vind de naam prachtig, komt niet veel voor maar geen rare naam ofzo. M’n vriend had een mooie jongensnaam in z’n hoofd en die vind ik ook heel mooi, en past mooi bij zijn achternaam, dus we waren er al snel uit v