Mooie namen! Ik ben ook niet van die moderne hippe namen maar niets is zo persoonlijk als smaak, weet zeker dat veel mensen onze meisjesnaam ook niet mooi gaan vinden. En dat is prima!
Haha ik wil juist geen Bijbelse namen dus om die reden zijn er meerdere afgevallen. Samuel vind ik bv. wel mooi.
Ah, vervelend zeg! Ik herken het erg van m'n eerste zwangerschap, toen was ik ook regelmatig erg duizelig en ben ik verschillende keren flauw gevallen. Regelmatig wat hartigs eten werkte goed. Crackers met kaas, cup-a-soupjes, zoute drop en tegen het eind van de zwangerschap dextro. Hier gelukkig geen klagen op het moment
♡ Uitgerekend 1 - 16 Januari 2024 ♡ 29 december Desstiiny - 34 jaar - 3e kindje 31 december Eveline123 - 28 jaar - 2e kindje 1 januari 2 januari miffy - 34 jaar - 3e kindje Caithxxx - 33 jaar - 2e kindje 3 januari Bloempjelief - 36 jaar - 4e kindje 4 januari Meisje89 - 33 jaar - 4e kindje 5 januari Joyce2013 - 36 jaar - 3e + 4e kindje 6 januari Cinderella86 - 36 jaar - 3e kindje Seffie - 33 jaar - 2e kindje 7 januari NNNIETJE - 31 jaar - 2e kindje 8 januari 9 januari 10 januari Johanna84 - 38 jaar - 1e kindje LoesIVF - 28 jaar - 2e kindje Evi92 - 31 jaar - 2e kindje Sammie93 - 30 jaar - 1e kindje LanaaR - 37 jaar - 5de kindje 11 januari Soofjes - 22 jaar - 1e kindje Carpe0iuventae - 30 jaar - 1e kindje 12 januari Mila2017 - 29 jaar - 2e kindje 13 januari 14 januari 15 januari 16 januari KimCV1993 - 30 jaar - 1e kindje 17 januari WinBel - 32 jaar - 1e kindje ----------------------------------------- Afspraken juli: 12 - LanaaR - geslachtsbepaling echo 13 - Soofjes - controle gynaecoloog 14 - seffie - geslachtsbepaling echo 14 - KimCV1993 - 13 weken echo 18 - WinBel - 13 weken echo 19 - miffy - verloskundige 20 - Johanna84 - geslachtsbepaling echo 20 - Caithxxx - verloskundige 20 - Eveline123 - verloskundige 20 - Joyce2013 - Controle AMC + echo 21 - Soofjes - geslachtsecho 25 - WinBel - Verloskundige 31 - KimCV1993 - Geslachtsbepalende echo Afspraken augustus: 2 - meisje89 - 15u: vk 4 - WinBel - Geslachtsbepalende echo 11 - Desstiiny - 20wk echo 11 - Caithxxx - 20 weken echo 15 - Bloempjelief - 20 weken echo 15 - Seffie - 20 weken echo 16 - Sammie93 - 20 weken echo 17 - Soofjes - controle verloskundige 22- miffy - 20weken echo 22 - WinBel - 20 weken echo 23 - Johanna84 - 20 weken echo 25 - LoesIVF - 20 weken echo 25 - Soofjes - 20 weken echo 29 - KimCV1993 - 20 weken echo 29 - WinBel - gynaecoloog 29 - LanaaR - 20 weken echo 31 - meisje89 - 13u: 20wk echo Afspraken september: 6 - Soofjes - controle ----------------------------------------- jongen (3) | meisje (?) | verrassing (1) ----------------------------------------- HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’
@LanaaR veel plezier morgen met spieken! Spannende dag voor jullie! Hoe laat mag je gaan? Ons meisje wordt morgen 5 ❤️ tijd gaat zoooo snel pfff! 5j geleden had ik nu flinke weeën haha. Om 0u31 werd ze geboren.
Nou ja ik heb bedacht dat ik niet een leuke naam laat schieten omdat de kat van de buurvrouw zo heet. . . Puur omdat we qua meisjesnamen na 4 meiden wel het een beetje lastig vinden hahaha! Morgen!! Morgen weten we wat we erbij krijgen....zo spannend!!!
Ooow ik denk de avond ervoor er ook altijd aan! Alvast gefeliciteerd als ik het morgen vergeet door de spanning van m'n echo ... 15.45 ! We laten het opschrijven en bekijken het dan 10min later samen ergens. Niet in die echo praktijk. Meer omdat we dan gewoon samen het uitvinden en echt onze emoties kunnen tonen. Ik hou me toch altijd wat in bij een praktijk...
Ik heb gisteren tot 10u staan bakken nog.. oeps. Vanaf ik thuis kwam van het werk tot ik ging slapen bezig geweest. Dan nog ballonnen en slingers opgehangen, zodat als ze opstaan meteen het hele huis al versierd is. Oh ja snap ik, ben echt benieuwd! Hopelijk zie je het dan niet al per ongeluk op de echo terwijl ze bezig zijn. Jongetjes vallen vaak nogal op bijvoorbeeld haha.
Sorry meiden, ik ben een beetje stil geweest... Afgelopen vrijdag hadden wij de 13 weken echo. Helaas hebben wij geen goed nieuws gekregen. Het hartje van de baby was gestopt met kloppen... Ik ben gisteren in het ziekenhuis geweest waar ze de bevalling hebben opgewekt. Helaas kwam de placenta niet los en hebben ze die via een curettage moeten verwijderen. Helaas is mijn zwangerschap dus na een paar goede echo's en een goede NIPT uitslag gestopt. Ik hoop dat het bij jullie wel allemaal goed blijft verlopen, want dit is weer het bewijs dat het niet vanzelfsprekend is!
Jemig ik verslikte me net half in m'n hap yoghurt toen ik je bericht las Wat is dat heftig zeg!! Denk je dat alles goed gaat, oké je gaat naar een medische echo maar dit is het laatste wat je verwacht aan te treffen. Wat een afschuwelijk moment moet dat zijn geweest En dan gister ook nog een curettage erbij pffff. Heel veel sterkte meis!!!
Aah meid, wat heftig zeg!!! En dan ook alsnog een curretage, dat is wel het laatste waar je op zit te wachten, Heel veel sterkte de komende tijd!! Neem je tijd om dit een plekje te geven
Voor ons helemaal want dat kennen we niet haha. Wij spotten alles super snel dus ik denk dat we gaan vragen of het scherm uit mag of we houden onze ogen dicht. . Zenuwen komen nu wel...merk dat het toch wel anders is hoe meer kids je hebt (zeker als dat 1 geslacht is)
Oh wat een vreselijk nieuws! Zo onverwacht! Heel veel sterkte want dat moet een hele zware klap zijn om te verwerken...
Toen wij erachter kwamen dat onze dochter dus een meisje was, heb ik toch ook wel een traantje gelaten hoor. Hoewel ik telkens zei ach jongensmama is ook super leuk. Ben nu toch blij met ons meisje! Is zo anders weer. Niet dat een jongen minder graag gezien was, helemaal niet. Wat je niet hebt kan je ook moeilijk missen. Maar achteraf had ik het helemaal niet anders gewild.
Och lieverd wat een verschrikkelijk bericht, het breekt mijn hart dit te lezen. Ik wil je alle kracht en liefde sturen in deze verschrikkelijk moeilijke tijd! Woorden schieten te kort in deze situatie, ik wens je heel veel sterkte❤️
Goedzo, zou ook zeker geen naam hierop laten schieten! Heel veel plezier vandaag, ben super benieuwd! Geniet!