Weet ik eigenlijk niet. Bij de 12, 20 en 30 (en mogelijk meer) kijken ze enkel naar de niche. Met een beetje pech moet ik een week wachten. Maar denk dat ze me wel matsen hoor. Deze echo mocht nl ook in eigen zh. Maar amc heeft betere apparatuur
Heb nog een plekje gevonden voor een pretecho volgende week! Yay in de buurt en voor 30 euro. Ben dan 7 weken, zou er zeker al een hartje moeten zijn dus ben super blij haha. Kunnen we het dag erna aan de kindjes vertellen.
Das mooi snel Meisje89! Bijzonder dat je echt al een buikje krijgt! Hier zit het vooral tussen m'n oren haha, had dit weekend een strakke spijkerbroek aan en vond dat opeens helemaal niet meer fijn voor m'n buik.
Bij mijn eerste had ik dat ook niet hoor. Maar vanaf de 2e... je lijf herkent meteen wat het moet doen haha. Bij de 2e liep ik met zwangerschapsbroeken al op 6 weken, omdat het gewoon niet fijn meer zat. Terwijl ik bij mijn 1e volgens mij tot 4 maanden of zo nog gewone kledij droeg. (Sportte toen ook veel dus hele sterke buikspieren ook, dat is nu wat minder ) En ben sowieso slank dus het valt me gewoon heel erg op.
Gefeliciteerd en welkom hier! Die eerste weken zijn heel spannend en gaan wat mij betreft veel te langzaam
Nou, dat hoop ik ook voor je. Mits de echoscopist niet is opgeleid voor baby-echo's? Geen idee hoe dat allemaal zit, ik neem aan dat het gewoon bij een gyn is toch? Lijkt me sterk als ze dan niet verder kijken ook..
♡ Uitgerekend 1 - 15 Januari 2024 ♡ 1 januari 2 januari 3 januari 4 januari Meisje89 - 33 jaar - 4e kindje Caithxxx - 33 jaar - 2e kindje 5 januari Joyce2013 - 36 jaar - 3e kindje 6 januari Bloempjelief - 36 jaar - 4e kindje 7 januari NNNIETJE - 31 jaar - 2e kindje 8 januari Seffie - 33 jaar - 2e kindje 9 januari 10 januari LoesIVF - 28 jaar - 2e kindje Evi92 - 31 jaar - 2e kindje 11 januari 12 januari Dex1989 - 34 jaar - 2e kindje Johanna84 - 38 jaar - 1e kindje 13 januari 14 januari 15 januari ----------------------------------------- Afspraken mei : 11 - Boempjelief - vroege echo (oefenecho vk) 15 - Caithxxx - echo mbt niche 18 - meisje89 - pretecho (7wk) 19 - Joyce2013 - vroege echo 22 - Caithxxx - vroege echo 23 - Bloempjelief - vroege echo (7+3) 26 - Dex1989 - echo in kliniek 31 - Seffie - echo Afspraken juni: 1 - meisje89 - vk + echo 2 - LoesIVF - vk + 8wk echo 7 - Bloempjelief - intake vk 13 - Bloempjelief - 10wk echo 14 - Dex1989 - 10 wk echo 15 - Dex1889 - vk intake 28 - meisje89: 12wk echo + nipt Afspraken juli: 3 - LoesIVF: gyn + 12wk echo 8 - Bloempjelief - 13wk echo ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?) ----------------------------------------- HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Nee tis gelukkig wel een gynaecoloog bij de echo's voor de operatie keken ze ook altijd naar m'n eisprong. Kleine moeite om ff te checken of t goed zit toch
Dames @Bloempjelief @ meisje89 wat heerlijk al die vroege echo's echt zo spannend en fijn! En jij ook echt deze week al @Bloempjelief zo gaaf!
Nee volgens mij niet. Er komen streepjes bij per week en je hebt bij elke week een streepje dus lijkt me dat je dan (minstens) 4wk zwanger bent ook als je zo'n test krijgt. En dat ben je ook
Ja precies maar wel vreemd toch aangezien 1 en 2 weken zwanger eigenlijk niet bestaan haha. Lees meer verwarring gelukkig over deze test en vooral de duidelijkheid in de bijsluiter hahah
♡ Uitgerekend 1 - 15 Januari 2024 ♡ 1 januari 2 januari 3 januari 4 januari Meisje89 - 33 jaar - 4e kindje Caithxxx - 33 jaar - 2e kindje 5 januari Joyce2013 - 36 jaar - 3e kindje 6 januari Bloempjelief - 36 jaar - 4e kindje 7 januari NNNIETJE - 31 jaar - 2e kindje 8 januari Seffie - 33 jaar - 2e kindje 9 januari 10 januari LoesIVF - 28 jaar - 2e kindje Evi92 - 31 jaar - 2e kindje 11 januari 12 januari Dex1989 - 34 jaar - 2e kindje Johanna84 - 38 jaar - 1e kindje 13 januari 14 januari 15 januari ----------------------------------------- Afspraken mei : 11 - Boempjelief - vroege echo (oefenecho vk) 15 - Caithxxx - echo mbt niche 18 - meisje89 - pretecho (7wk) 19 - Joyce2013 - vroege echo 22 - Caithxxx - vroege echo 23 - Bloempjelief - vroege echo (7+3) 26 - Dex1989 - echo in kliniek 31 - Seffie - echo Afspraken juni: 1 - meisje89 - vk + echo 2 - LoesIVF - vk + 8wk echo 7 - Bloempjelief - intake vk 7 - Johanna84 - intake vk/eerste echo 13 - Bloempjelief - 10wk echo 14 - Dex1989 - 10 wk echo 15 - Dex1889 - vk intake 28 - meisje89: 12wk echo + nipt Afspraken juli: 3 - LoesIVF: gyn + 12wk echo 8 - Bloempjelief - 13wk echo ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?) ----------------------------------------- HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'