Uitgerekend 1-15 januari 2024

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempjelief, 27 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

27 mrt 2019
    2.376
    2.264
    113
    Vrouw
    Hahaha geweldig:roflmao:

Ja das waar.. ik zal ook niet langer dan 39 weken doorgaan, maar dan is het 2e kerstdag, dus ik gok daarvoor:) de tijd gaat ook gigasnel! Als de dag van gister had ik een positieve test. Zelfde hier :eek: ga met exact 20 weken op vakantie en kom terug als ik 22+5 ben.

Jazeker! Meisje :) dus ben heel benieuwd. Maar ik ga alleen:roflmao: want m'n man wil het niet weten maar ik hou het niet meer uit:roflmao:

2. WinBel

WinBel Actief lid

5 mei 2023
    262
    336
    63
    Vrouw
    @Caithxxx wat een mooie buik heb je zeg! Wel vervelend dat het eten nog steeds niet helemaal wil. Super leuk morgen het geslacht ontdekken! Heel veel plezier! Hoe ga je het voor je man verborgen houden?

3. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Hahaha mijn man is net zo nieuwsgierig als ik... wij kunnen ook niet meer meer wachten, komt echt echt vooral omdat de gyn tegen ons zei dat ze een meisje denkt met 80% (tijdens de 13 weken echo) nou dat zou natuurlijk wel echt een droom zijn die uit komt. En begrijp mij niet verkeerd van een 3e zoon zou ik net zoveel houden, maar het lijkt mij zo bijzonder ook een dochter te hebben. Wij tellen af tot donderdag!

Leuk 2 dochters, als ik zie hoe mijn jongens altijd samen spelen (met natuurlijk heus wel de nodige ruzie en conflicten) uren spelen ze samen, dat is zo een genot om naar te kijken.
    Ga je het wel met ons delen dan haha, jawel toch hahah...

Ja ik 29 decmeber 39 weken dus tussen kerst en oud en nieuw lijkt me nou ook niet zo fijn haha.. Hoop op een week eerder, en anders maar langer door tot 2 januari ofzo. Al maak ik zulke grote kids met mijn man :roflmao: (4532 bij 41.6wk & 4052 bij 39.2 wk) we horen het vast wel van de gyn over een tijdje wat het plan gaat zijn.

En de vakantie waar gaan jullie naar toe? Ook zo aan het aftellen als ik...

Meisje89, Caithxxx en WinBel vinden dit leuk.
  4. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

27 mrt 2019
    2.376
    2.264
    113
    Vrouw
    Dank je wel! Gewoon m'n mond houden :roflmao: ik vertel het ook alleen m'n moeder en beste vriendin, helemaal voor mezelf is echt ingewikkeld

Meisje89, WinBel en Joyce2013 vinden dit leuk.
  5. Mila2017

Mila2017 Actief lid

18 jan 2022
    285
    453
    63
    Vrouw
    Hoi lieve meiden! Inmiddels de 13 weken echo gehad, alles ziet er goed uit. We wachten nog op de uitslag van de NIPT dus dat vind ik nog spannend. Ik heb de test helaas moeten verzetten omdat ik vorige week corona heb gehad (ja - het bestaat nog! Souveniertje van de vakantie).

Willen jullie mee raden voor de NUB? :)

Bijgevoegde bestanden:

• NUB (1).jpg
      NUB (1).jpg
      Bestandsgrootte:
      51,1 KB
      Weergaven:
      40
    • NUB (2).jpg
      NUB (2).jpg
      Bestandsgrootte:
      53,3 KB
      Weergaven:
      39
    • NUB .jpg
      NUB .jpg
      Bestandsgrootte:
      55,3 KB
      Weergaven:
      39
    Bloempjelief, Eveline123, Seffie en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

27 mrt 2019
    2.376
    2.264
    113
    Vrouw
    Ahh snap ik! Ben zo benieuwd of het dan idd een meisje is:D tuurlijk is een jongen ook welkom bij je, maar je mag heus een voorkeur hebben hoor :D

Jaa hier zit natuurlijk een giga verschil in leeftijd, maar m'n dochter is echt een moedertje, ze kan niet wachten haha. Ja! (Dus degene die me kennen, ssst)

Nee snap ik! Ja langer is geen optie, mag geen weeën hebben. Ik hoop stiekem ook op 38 weken:oops: dan zou ik de 19e bevallen, al is tot en met de 21e prima.

7. Soofjes

Soofjes Actief lid

9 mei 2023
    174
    234
    43
    Vrouw
    Wat fijn dat het goed was! Aan de onderste foto denk ik een jongen. Maar ik ben er niet zo goed in als sommige anderen!

8. Soofjes

Soofjes Actief lid

9 mei 2023
    174
    234
    43
    Vrouw
    Even benieuwd of andere dit herkennen.

Ik heb dus veel last van m'n onderbuik/ baarmoeder (denk ik) het is echt een zeurend gevoel, maar het zit niet in mn liezen. Dus lijkt niet op bandenpijn. Het is een beetje alsof iemand de hele tijd duwt op mijn buik.
    Herkent iemand dit ook?

Ik wil nooit bellen voor niets, maar het houd zo lang aan en heb er nu echt al dagen de hele dag last van :(

9. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ja weet ik had ik bij mijn 2e zoontje voorkeur voor een meisje en zou hem echt voor geen goud omruilen voor een meisje haha. Maar sommige mensen maken er nogal een big deal van als je je voorkeur uitspreekt.

Ja juist gaaf toch, ik zie haar al helemaal gaan hoor lekker tutten met haar zusje.. Super leuk!

Snap ik helemaal wie weet kun je daar ook wel om vragen toch dan die 38 weken bedoel de gyn werkt ook liever niet tussen kerst en oud en nieuw hahahah :roflmao:

10. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    #2670 Joyce2013, 17 jul 2023
    Laatst bewerkt: 17 jul 2023
    Echt een gok hoor, want ik snap het zelf ook niet altijd haha.. maar zou zeggen een jongen NUB staat omhoog (als dat de NUB is dus he) :roflmao: heb je dus welgeteld helemaal niks aan sorry!
    Als ik naar de skull kijk denk ik dan weer een meisje haha...

11. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Voelt het alsof je huid strak staat en het echt een bal is in je buik? Dan zou ik je gember pillen aanbevelen. Ik had dat namelijk en voel me nu weer helemaal mens met die pillen.

Maar de verloskundige heeft liever dat je te vaak belt dan niet he.. Dus als je zorgen maakt gewoon bellen daar zijn ze ook voor.

12. Soofjes

Soofjes Actief lid

9 mei 2023
    174
    234
    43
    Vrouw
    Jaa een beetje wel! Maar vooral alsof iemand druk aan het geven is op m'n onderbuik.
    En gember pillen die daartegen helpen had ik niet verwacht haha. Zal het wel proberen! Baat het niet dan schaad het niet :)

13. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Je maag en darmen worden er rustig van en dat werkt bij mij dus echt top. Want die worden aan de kant geduwd door je baarmoeder. Hoop dat het helpt, was bij mij binnen een dag over.

14. WinBel

WinBel Actief lid

5 mei 2023
    262
    336
    63
    Vrouw
    @Mila2017 Gefeliciteerd met een goede 13-weken echo en wat een mooie echo's! Ik heb 0.0 verstand van NUB, maar zeg op basis van het laatste plaatje een jongen. Maar, ik snap er dus echt niks van haha

@Soofjes sorry geen hulp vanuit mij, maar hopelijk is het snel over!

15. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

27 mrt 2019
    2.376
    2.264
    113
    Vrouw
    Kan ook groei van je baarmoeder zijn :)

WinBel vindt dit leuk.
  16. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

27 mrt 2019
    2.376
    2.264
    113
    Vrouw
    Ja precies. Nee joh, ik in elk geval niet. (Meisje heeft hier de voorkeur ook hoor, ben echt een meisjesmama).

Jaa denk dat er ook best veel mogelijk is in overleg.

We gaan trouwens naar Tsjechië en Hongarije. Jullie?

17. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

27 mrt 2019
    2.376
    2.264
    113
    Vrouw
    Mila2017 vindt dit leuk.
  18. Seffie

Seffie Fanatiek lid

17 apr 2019
    2.276
    2.622
    113
    Vrouw
    Wat een mooie buikjes al hier ♥️. ik lijk staand wel 20 weken zwanger joh niet normaal!

Misselijkeheid is weg, maar bekkenpijn is IN VOLLE GLORIE aanwezig. Dus als jullie nog goede oefeningen hebben.. graag.

Hier ook geen vlees, aardappelen en groenten. Dus vooral pasta’s en vanavond voor het eerst broodje shoarma proberen want heb er ineens trek in (en ben allang blij na al die weken dat ik überhaupt ergens trek in heb :roflmao:). Ik weeg nu lichter dan voor m’n zwangerschap het is maar een kilo hoor maar toch. Ben ik blij mee. Want bij zoontje was dit nu al 5 a 6 kilo (ik kom erg snel aan door hormoon disbalans en pcos)

Ik merk trouwens dat ik onzeker word door dat ik de baby nog niet voel. Wat voelen jullie? Dit is ook mijn tweede maar meer dan gerommel voel ik niet. Zijn het mijn darmen? Ik heb geen idee :rolleyes:

19. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Leuk zeg ook een mooie reis!
    Wij gaan naar Zuid-Frankrijk in de buurt van perpignan 2 weken op een camping in een mobilehome. Kijk er echt enorm naar uit!

WinBel vindt dit leuk.
  20. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

27 mrt 2019
    2.376
    2.264
    113
    Vrouw
    Ja ben benieuwd, noord tsjechie hebben we gehad, maar dit is zuidoost. En Hongarije zijn we nog nooit geweest. Nu is dat nog ff lekker zonder baby, met baby zie ik mezelf niet naar 5 accomodaties trekken :| Oh heerlijk! Dat snap ik helemaal! Frankrijk is prachtig

WinBel vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina