Uitgerekend 1-15 januari 2024

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempjelief, 27 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ooo ja dat kan ik me zo goed voorstellen, maar als jongensmoeder kan ik zeggen jongens zijn echt fantastisch ❤️ je moet even wennen maar komt echt helemaal goed.

2. WinBel

WinBel Actief lid

5 mei 2023
    263
    341
    63
    Vrouw
    @Johanna84 logisch dan dat je even moet schakelen inderdaad, meende me zoiets al te herinneren maar blijft niet helemaal hangen hihi. Als je altijd zo'n beeld hebt gehad is het gewoon wennen als het anders blijkt te zijn.

@Eveline123 wat fijn dat het goed wàs bij de verloskundige! Leuk om de baby ook weer even gezien te hebben

Eveline123 en Johanna84 vinden dit leuk.
  3. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

27 mrt 2019
    2.376
    2.264
    113
    Vrouw
    Snap dat je moet schakelen. Gelukkig gaat wel alles goed!

Johanna84 vindt dit leuk.
  4. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

27 mrt 2019
    2.376
    2.264
    113
    Vrouw
    Eveline123 vindt dit leuk.
  5. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

27 mrt 2019
    2.376
    2.264
    113
    Vrouw
    Meisje89 vindt dit leuk.
  6. LoesIVF

LoesIVF Lid

22 feb 2020
    94
    128
    33
    Vrouw
    @Joyce2013 Pfoeh, dat zal weer heel heftig zijn voor jullie. Aan de ene kant fijn dat de natuur zijn weg gegaan is, maar je bent wel een van je 2 kinderen ‘verloren’ zo. Dat zal bij de bevalling denk ik ook wel een klap worden…
    Wel heel erg fijn dat het met je andere kindje goed gaat. Heel veel sterkte ❤️

7. Johanna84

Johanna84 Bekend lid

21 apr 2023
    742
    785
    93
    Vrouw
    Ja ongetwijfeld! Maar m’n zus en m’n broertje hebben allebei twee boys, net als drie vriendinnen van mij. Had me enorm verheugd op jurkjes, strikjes, meisje. Maar het went vast!

8. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    En dat is ook helemaal prima! :) je wil niet weten hoe vaak ik de dagen nadien nog gezegd heb "er groeit een jongen in mijn buik" en "we krijgen gewoon een jongen!" Heb zelfs de resultaten van de nipt 2 of 3x opnieuw gelezen omdat ik dacht dat ik het misschien verkeerd gezien had :roflmao: heeft echt effe geduurd eer het goed doordrong haha.

Joyce2013 en Johanna84 vinden dit leuk.
  9. LanaaR

LanaaR Lid

6 jul 2023
    19
    44
    13
    Vrouw
    Erge herkenning...duurde bij mij even 2 dagen. Ik zei wel dat ik het de eerste dag had gedraaid maar was met mijn hoofd. Mijn gevoel kwam iets later. En moet zeggen dat ik nog soms heb als ik dan ergens zie 'na 2 jongens een meisje of na 3 meisjes een jongen' dat ik denk tja zij wel.
    Niets te maken met mijn liefde voor dit gupje maar gewoon het afscheid nemen van een beeld.

@Joyce2013 net zoals iedereen snap ik het dubbele gevoel! Maar je dochter boft met zo een mooie (bescherm) engel bij haar straks!

WinBel, Meisje89 en Johanna84 vinden dit leuk.
  10. Johanna84

Johanna84 Bekend lid

21 apr 2023
    742
    785
    93
    Vrouw
    Fijn dat ik me niet hoef te schamen voor m’n gevoel hier! Weet ook zeker dat ik straks helemaal blij ben hoor, een gezond kind is het enige wat belangrijk is. Ik moet alleen even heel erg wennen.

LanaaR, LoesIVF, Joyce2013 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @Johanna84 toch een jongen, rustig aan lekker wennen aan het idee en straks op je gemak jongens spulletjes uitzoeken,
    Dan went het vanzelf toch?!? Ik denk dat ik ook enorm zou moeten schakelen als het een jongetje zou zijn na 2 meiden en inderdaad ook altijd een meisjes mama gevoel te hebben,
    Maar nu met mijn bonuszoon enorm kunnen wennen aan een jongen in huis en het is net zo leuk!!!

@Caithxxx wat fijn dat je der verwijzing hebt, hoop dat het zonder gedoe lukt nu!!

@Eveline123 en @Bloempjelief fijn dat jullie echo's ook goed waren,

Hier vanmorgen opgestaan met enorm opgeblazen buik, nu maar even gember thee gemaakt hopen dat het wat verlichting geeft,
    En hopen dat mijn pakket kleren vandaag binnen komt voor ons weekendje weg aangezien al mijn kleren niet meer lekker zitten hehe

Eveline123, Johanna84 en Meisje89 vinden dit leuk.
  12. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Dankjwel Loes, het is inderdaad heel dubbel en verdriet heeft momenteel nog wel echt de overhand, maar dat mag er zijn. We zijn inderdaad toch 1 van onze 2 kinderen verloren, ondanks dat we wisten dat het zo gaan gebeuren. Het idee dat er een dood kindje in mijn buik zit breekt me elke keer. Maar we moeten vooruit ogen op de toekomst, we krijgen ook een gezond meisje. Maar het zal even duren voordat we daar echt van kunnen genieten.

Eveline123, LoesIVF en Bloempjelief vinden dit leuk.
  13. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ik snap je zo goed, ik had dat ook altijd. Voelde mij altijd een meisjes moeder, ik houd niet van vies en voetbal. Eerste was okay wist dat we nog wel voor een tweede zouden gaan. Maar toen bij nummer 2 was ik zeer teleurgesteld en heb ik ook echt gehuild. Uiteindelijk is mijn eerste jongen keurig nooit vies, houd niet van voetbal en vechten. Zijn lievelingskleur is goud, houd van knutselen met glitters etc. Nu hij groter word ja zijn stoer doen en Pokemon natuurlijk heel tof. Maar hij is mijn zachte lieve ei en ben gek op hem. Mijn 2e zoon is mijn hartje, altijd stout, altijd vies en kan niet wild genoeg en ik hou er zo van. Hij is alles wat ik niet wilde, en uiteindelijk alles wat ik nodig heb, die liefde die hij geeft is wat mijn moeder hart doet smelten. Mijn jongens zijn fantastisch en ik zou ze voor geen goud ruilen voor een meisje, nooit! Je gaat er in groeien ik weet het zeker, maar ik snap jou gevoel nu zo ontzettend goed, praat er over stop het niet weg. Ik weet zeker dat over een jaar je je precies voelt als ik en overloopt van liefde voor je zoon ❤️

Eveline123, Kendi3, WinBel en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. Johanna84

Johanna84 Bekend lid

21 apr 2023
    742
    785
    93
    Vrouw
    Super lief bericht, fijn om dit te lezen! Ja het komt bij mij ook vooral omdat ik vrees dat het bij 1 kind moet blijven gezien mijn leeftijd (en je krijgt natuurlijk sowieso geen garanties). Ik hou niet van vies, stoer en wild. Maar we gaan het zien, ben er idd zeker van dat ik heel veel van de baby ga houden dus komt uiteindelijk vast goed! En heel fijn dat jij nu toch je meisje krijgt!

15. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Nou dat kan ik dus ook nog steeds niet geloven en app net mijn man misschien moeten we het nog even binnen de familie houden. Zo meteen zitten ze er toch naast en is het een jongen, het was een medische echo geen geslachtsbepaling. Kan het dus gewoon niet geloven en zal denk steeds de bevestiging nodig hebben.

Maar daarom snap ik je dus zo goed meid, natuurlijk ga je van het kindje houden. En vies stoer en wild waren ook niet voor mij, maar gelukkig zijn er ook activiteiten als stoeien die je partner kan doen. Jjj kunt de andere dingen doen, jongens zijn echt mama's kindjes en zitten het liefst de hele dag op en tegen je aan. Ze dragen je op handen! Het komt goed gun het tijd ❤️

Johanna84 vindt dit leuk.
  16. Evi92

Evi92 Bekend lid

7 jan 2019
    629
    957
    93
    Vrouw
    Hi dames, ik ben hier niet zo heel actief meer (nooit actief gereageerd maar wel altijd meelezen en liken) maar dat wil ik wel weer graag oppakken :) Zal de volgende afspraak erin zetten!

Afgelopen woensdag gehoord dat we nog een zoon krijgen!! Helemaal happy boysmom hier :rolleyes:

NNNIETJE, Eveline123, Meisje89 en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    En trouwens, meiden kunnen ook als jongens zijn,
    Ik heb er ook 1 die altijd wild en vies is, geen boom is haar te hoog en geen legging kan op tegen haar speelgedrag hehe
    Witte schoenen is een no-go want die blijven geen uur schoon,
    Zelfs haar trouwjurkje was op onze trouwerij als enige in no time vies hehe
    Haren liefst alleen in een staart want stel mama wil het mooi invlechten

Eveline123, Meisje89 en Evi92 vinden dit leuk.
  18. Evi92

Evi92 Bekend lid

7 jan 2019
    629
    957
    93
    Vrouw

Uitgerekend 1 - 16 Januari 2024

29 december

Desstiiny - 34 jaar - 3e kindje

31 december

Eveline123 - 28 jaar - 2e kindje

2 januari
    miffy - 34 jaar - 3e kindje
    Caithxxx - 33 jaar - 2e kindje

3 januari
    Bloempjelief - 36 jaar - 4e kindje

4 januari
    Meisje89 - 33 jaar - 4e kindje

5 januari
    Joyce2013 - 36 jaar - 3e kindje & ✰ 13.3

6 januari
    Seffie - 33 jaar - 2e kindje

7 januari
    NNNIETJE - 31 jaar - 2e kindje

10 januari
    Johanna84 - 38 jaar - 1e kindje
    LoesIVF - 28 jaar - 2e kindje
    Evi92 - 31 jaar - 2e kindje
    Sammie93 - 30 jaar - 1e kindje
    LanaaR - 37 jaar - 5de kindje

11 januari
    Soofjes - 22 jaar - 1e kindje
    Carpe0iuventae - 30 jaar - 1e kindje

12 januari
    Mila2017 - 29 jaar - 2e kindje

16 januari
    KimCV1993 - 30 jaar - 1e kindje

17 januari
    WinBel - 32 jaar - 1e kindje
    -----------------------------------------

Afspraken juli:

20 - Johanna84 - geslachtsbepaling echo
    20 - Caithxxx - verloskundige
    20 - Eveline123 - verloskundige
    20 - Joyce2013 - Controle AMC + echo
    20 - Bloempjelief - geslachtsbepaling
    21 - Soofjes - geslachtsecho
    25 - WinBel - Verloskundige
    27 - Bloempjelief - controle verloskundige
    31 - KimCV1993 - Geslachtsbepalende echo

Afspraken augustus:
    2 - meisje89 - 15u: vk
    3 - Eveline123 - Verloskundige
    4 - WinBel - Geslachtsbepalende echo
    8 - Caithxxx - AMC echo mbt niche
    9 - Joyce2013 - AMC 20wk echo
    11 - Desstiiny - 20wk echo
    11 - Caithxxx - 20 weken echo
    15 - Bloempjelief - 20 weken echo
    15 - Seffie - 20 weken echo
    15 - Eveline123 - 20 weken echo
    16 - Sammie93 - 20 weken echo
    16 - Evi92 - 20 weken echo
    17 - Soofjes - controle verloskundige
    22- miffy - 20weken echo
    22 - WinBel - 20 weken echo
    23 - Johanna84 - 20 weken echo
    25 - LoesIVF - 20 weken echo
    25 - Soofjes - 20 weken echo
    29 - KimCV1993 - 20 weken echo
    29 - WinBel - gynaecoloog
    29 - LanaaR - 20 weken echo
    31 - meisje89 - 13u: 20wk echo

Afspraken september:
    6 - Soofjes - controle
    6 - Caithxxx - AMC (echo?)
    7 - Eveline123 - Controle verloskundige

jongen (4) | meisje (4) | verrassing (2)

HOE PAS IK DE LIJST AAN?
    - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst
    - Druk op de link 'Reageer' onder die post
    - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan weg
    - Werk je gegevens bij
    - Druk op de knop 'Plaats reactie’

19. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.470
    8.617
    113
    Vrouw
    De enveloppe is open hoor:roflmao:
    Wij krijgen nog een knulletje erbij❤️

@Johanna84 schaam je alsjeblieft niet voor je gevoelens. Zeker als je bijna zeker weet dat dit jullie enig kindje zal blijven. Maar echt waar; je gaat heel veel van dit kindje houden, en jongetjes zijn ook echt heel schattig hoor!
    Maar ik begrijp je echt! Heel stiekem had ik ook wat meer gehoopt op een meisje deze keer. Mn dochter is nu bijna 12 en een echt jongens-meisje. Tlijkt me zoo leuk om eens een meisje-meisje te hebben die jaren met poppen speelt enzo ;) Maar ik heb gezien dat dat echt niets zegt; nooit een pop aangekeken :D
    Mn knullen zijn heerlijke ondeugende kroelkonten, totaal geen rauwdouwers. Dus ik ga er maar vanuit dat deze ook weer zo is :p

Wij houden het geslacht nog wel even binnen onze kring, hoe doen jullie dat? Mag iedereen het weten?

@Evi92 leuk weer wat van je te horen, fijn dat het goed gaat en gezellig dat je weer mee gaat kletsen :)

Eveline123, Meisje89, Johanna84 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Zo was mijn schoonzus ook altijd, staart altijd helemaal uitgezakt ook enzo. En nu op en top vrouw, kleding, haren, hakken. Prachtig om te zien! Maar ja ik heb ook geen verwachtingen, die ik dus eerst wel echt had. Maar mijn jongens hebben mij laten zien dat het afhankelijk is van karakter en niet geslacht.

Meisje89 en Bloempjelief vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina