Dat is stof tot nadenken inderdaad, spannend! Hier heb ik gedeelde zorg, ik krijg zowel bij vk als gyn echo's en onderzoeken. Vk is sturend en al het regulier heb ik gewoon bij haar, gyn is een aanvulling op tot nu toe en dat blijft zo tot er reden is om het te veranderen, of ik 36 weken ben. Dus niet of of kwa echo, maar gewoon extra. Is zoiets wel oké voor jou of is het gewoon het feit dat je dan naar het ziekenhuis gaat? @Caithxxx fijn dat jullie een lekkere vakantie hebben gehad! Hopelijk nemen je harde buiken snel af, dat is niet fijn
Nou, ik snap gewoon niet waarom ze me nu in t ziekenhuis ook op willen volgen. Daar was en is volgens mij geen reden toe. Enkel aan het einde ivm de naderende bevalling. Dus voor mij hoeft en en ook niet en zou ik tevreden zijn als het enkel bij de vk blijft. Als het nodig is, dan is het goed he? Maar ik zie geen noodzaak en als ik dat gesprek niet vervroegd had, had ik, als alles blijft gaan zoals nu, ook gewoon pas met 36 weken overgedragen geworden. En ook dan wil ik nog bij mn vk blijven, maar dan er idd naast. Heb een anonieme gemiste oproep (stond bij school) dus vermoed dat ze al gebeld heeft. Hopelijk belt ze snel nog een keer.
Dames ik ben weer terug van een heerlijke vakantie, wat hebben we genoten! Nu weer lekker thuis kids naar school en wij weer aan het werken, en natuurlijk aftellen tot mijn verlof haha.. Duurt me nog best lang, vind het deze keer veel zwaarder dan vorige zwangerschappen. Misschien is het de leeftijd haha maar veel meer "klachten". Lage rugpijn en veel moeier ook ofzo. Gewoon aankijken anders ga ik gewoon minder uren werken en voor een deel de ziektewet in ga mijn lijf niet slopen voor werk. 18 september komt de stukadoor, kan niet wachten om daarna te beginnen met verven en behangen. Wil het kamertje maken zodat ik daar lekker kan rommelen. Bij ons gaat de kleine meteen op haar eigen kamer, hebben we met de jongens ook gedaan. Ben inmiddels al 7 kilo aangekomen, vind het erg hard gaan haha. Maar nu thuis weer gezond eten en hopelijk gaat het dan weer wat minder hard dan tijdens de vakantie haha. Hoe gaat het met iedereen hier, moet bekennen dat ik niet alles heb teruggelezen etc. Zag veel goede 20 weken echo's wat ontzettend fijn. @Meisje89 kan me voorstellen dat je veel vragen hebt en het spannend vindt hoor. Hopelijk kun je desnoods een telefonisch overleg krijgen en je vragen stellen.
En @Bloempjelief hebben ze al gebeld? Benieuwd of ze meegaan met wat jij wil. @Joyce2013 welkom terug! Elke zwangerschap is anders, en leeftijd helpt idd niet Hier heeft mijn buik op 5d een behoorlijke groeischeut gehad! Echt absurd hoe snel dat ineens gegaan is! Had het pas over een week of 2 verwacht, rond die termijn was het bij de anderen ook ineens dikker. Maar ja kijk, blijkbaar nu dus al En heb gisteren nog een heel fijne sollicitatie gehad, ze gaan me morgen of overmorgen nog op de hoogte brengen of ze met me in zee willen. Spannend!
Nou herkenbaar Joyce2013, hier ook erg moe steeds, verder weinig klachten, maar die vermoeidheid, heb nog nooit zoveel tussendoor geslapen hehe Hier gister de babymeubels opgehaald, 2e hands, Dacht ik eigenlijk zelf het ledikantje vast in elkaar te zetten, is er een zijkant op mijn grote teen/voet gevallen en kan ik amper lopen nog, het is helemaal blauw en dik, En dat terwijl ik 2weken terug opdezelfde plek al een hoofdbord van ons eigenbed had laten vallen en het daarvan nog zeer deed, morgen ochtend dus eerst ritje naar de huisarts
Joyce fijn dat je weer terug bent en het een lekkere vakantie was! @Meisje89 dat is een hele beste plop geweest van je buik! Heb het gevoel dat hier ook weer 1 aankomt, ben benieuwd hihi @miffy oh jeetje jouw arme teen/voet!
♡ Uitgerekend 1 - 16 Januari 2024 ♡ 29 december Desstiiny - 34 jaar - 3e kindje 31 december Eveline123 - 28 jaar - 2e kindje 2 januari miffy - 34 jaar - 3e kindje Caithxxx - 33 jaar - 2e kindje 3 januari Bloempjelief - 36 jaar - 4e kindje 4 januari Meisje89 - 34 jaar - 4e kindje 5 januari Joyce2013 - 37 jaar - 3e kindje & ✰ 13.3 6 januari Seffie - 33 jaar - 2e kindje 7 januari NNNIETJE - 31 jaar - 2e kindje 10 januari Johanna84 - 38 jaar - 1e kindje LoesIVF - 28 jaar - 2e kindje Evi92 - 31 jaar - 2e kindje Sammie93 - 30 jaar - 1e kindje LanaaR - 37 jaar - 5de kindje 11 januari Soofjes - 22 jaar - 1e kindje Carpe0iuventae - 30 jaar - 1e kindje 12 januari Mila2017 - 29 jaar - 2e kindje 16 januari KimCV1993 - 30 jaar - 1e kindje 17 januari WinBel - 33 jaar - 1e kindje ----------------------------------------- Afspraken september: 6 - Caithxxx - AMC (echo?) 7 - Soofjes - controle gynaecoloog 7 - Eveline123 - Controle verloskundige 7 - WinBel - Klinisch verloskundige 13 - meisje89 - 15u vk 19 - Soofjes - controle 20 - Joyce2013 - Controle gyn 26 - Soofjes - controle 26 - WinBel - Gynaecoloog 27 - meisje89 - 13u30 echo 26wk 27 - WinBel - Verloskundige 29 - LoesIVF - controle HA met suikertest Afspraken november: 10- LoesIVF - gynaecoloog echo ----------------------------------------- jongen (6) | meisje (10) | verrassing (3) ----------------------------------------- HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Hier gister bij amc geweest om bevalling door te bespreken. Zonder verdere indicatie niet voor de 39 wkn (bummer want dan wordt het na kerst). Voelde me wel echt prettig daar, dus ik vertrouw er wel op dat het goed komt. De afspraak van vandaag vervalt omdat het dubbel op is. Sinds ik terug ben van vakantie wel giga veel harde buiken. Werk is helaas ook wel weer druk, dus ga vanaf morgen weer 50% werken ipv 100%. Wat betreft aankomen, ik sta nog op -6. Ben nu weer 2 kilo aangekomen ongeveer. Dus das vrij netjes Hier ook even een buikfoto
♡ Uitgerekend 1 - 16 Januari 2024 ♡ 29 december Desstiiny - 34 jaar - 3e kindje 31 december Eveline123 - 28 jaar - 2e kindje 2 januari miffy - 34 jaar - 3e kindje Caithxxx - 33 jaar - 2e kindje 3 januari Bloempjelief - 36 jaar - 4e kindje 4 januari Meisje89 - 34 jaar - 4e kindje 5 januari Joyce2013 - 37 jaar - 3e kindje & ✰ 13.3 6 januari Seffie - 33 jaar - 2e kindje 7 januari NNNIETJE - 31 jaar - 2e kindje 10 januari Johanna84 - 38 jaar - 1e kindje LoesIVF - 28 jaar - 2e kindje Evi92 - 31 jaar - 2e kindje Sammie93 - 30 jaar - 1e kindje LanaaR - 37 jaar - 5de kindje 11 januari Soofjes - 22 jaar - 1e kindje Carpe0iuventae - 30 jaar - 1e kindje 12 januari Mila2017 - 29 jaar - 2e kindje 16 januari KimCV1993 - 30 jaar - 1e kindje 17 januari WinBel - 33 jaar - 1e kindje ----------------------------------------- Afspraken september: 7 - Soofjes - controle gynaecoloog 7 - Eveline123 - Controle verloskundige 7 - WinBel - Klinisch verloskundige 12 - intake kraamzorg 13 - meisje89 - 15u vk 13 - Caithxxx - verloskundige 19 - Soofjes - controle 20 - Joyce2013 - Controle gyn 26 - Soofjes - controle 26 - WinBel - Gynaecoloog 27 - meisje89 - 13u30 echo 26wk 27 - WinBel - Verloskundige 29 - LoesIVF - controle HA met suikertest Afspraken oktober: 27 - Caithxxx - controle AMC niche en lokaliseren placenta Afspraken november: 10- LoesIVF - gynaecoloog echo ----------------------------------------- jongen (6) | meisje (10) | verrassing (3) ----------------------------------------- HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Wat fijn dat het gesprek goed was en voelde!!!! Wat jammer dat het werken niet zo goed meer wil, heb je naast de harde buiken meer klachten??? Hier in de wachtkamer van de radiologie voor mijn teen/voet, Had het wel even moeilijk met de verwijzing, vind het toch wel een dingetje nu zwanger maar heb zoveel pijn dat het ook wel fijn is om uit te sluiten of het stuk is
Nee pijn in schaambot is helemaal weg nu. Ben nog wel vermoeid, moet ook echt smiddags even rusten. Wel veel kramp in m'n kuit snachts. Oef, spannend! Hopelijk valt het mee voor je!
Slapen ging beroerd tot het voedingskussen, ook de rugklachten zijn minder. Echt een tip van mik meiden! Wat een verlichting is dat echt zo ontzettend fijn. @Caithxxx wat fijn dat alles al besproken is, wel balen dat ze echt pas week 39 willen aanhouden en je dus pas na de kerst zult bevallen. Ik hoopte stiekem ook et 37/38 weken maar ben nu ook bang dat ze daar dan niet in mee willen gaan. Zou graag de week van 18 december bevallen, is met 37.5 weken ongeveer... En mijn jongens waren echt groot 41.6 - 4532 gram 39.2 - 4052 gram dus qua gewicht zou het naar mijn idee makkelijk kunnen Goed dat je weer minder gaat werken, goed aan jezelf denken! @miffiy ach jouw arme teen meid toch... wel vervelend dat je ook zo moe bent steeds. Maar zoals ik hierboven zei dat slapen gaat met dat kussen echt zoveel beter. Ben nog steeds moe hoor, ons lijf werkt ook gewoon keihard natuurlijk. Maar voel me niet zo lusteloos meer als eerst. Nu gewoon eerder klaar met de dag haha. Hoe is het afgelopen met de scan van je voet? ik ben ook geplopt op vakantie haha!
Vervelend! Hier inderdaad ook macrogol. Voor m'n gevoel werkte het nooit zo, maat laatst heb ik ze drie dagen s avonds ingenomen, ipv s ochtends en toen werkte het echt beter voor me. Hoewel ik sinds die tijd constant misselijk ben... Laatste dagen overgeven en diarree, al twee weken misselijk, leven op crackers, moe. Echt niet lekker. Hoop maar dat het een virus is.
Gelukkig geen breuk, dus alleen zwaar gekneusd, Net bijna 2uur in de turnhal gezeten, mijn lijf vind de tribunes echt niet meer leuk merk ik wel, gelukkig is het maar 1x per weken zo een gekkigheid door overlap van 2 sporten Oeff Eveline123 wat naar zeg
Ik slaap met een kussen tussen mijn knieën maar dat helpt niet altijd. Ook vervelend als ik me dan wil omdraaien haha. Oh ja jouw buik is idd ook al goed naar voor!
Neem je al extra magnesium? Dat helpt heel erg goed tegen kramp. Kan ook in een voetbadje of in bad, heb je ook in vlokken om dan op te lossen in het water.
Jammer dat het werken niet goed meer lukt. Wel fijn dat je dan meteen over kan naar 50%. Mooie buik ook al!
Ik heb vandaag loonvoorstel gehad van de sollicitatie die ik maandag deed. Ben er op ingegaan, morgen ontslag indienen op het werk. Vind het echt razend spannend, nu al heb ontslagbrief al in mijn handtas zitten en ga gelijk morgenochtend die afgeven. Hartslag gaat 150 zijn denk ik morgenvroeg haha pfft. Benieuwd hoe ze gaan reageren, ze gaan het echt niet verwachten volgens mij.