@Sammie93 geen ervaring met bliegen tijdens de zwangerschap nog, ik ga maandag voor het eerst tijdens een zwangerschap vliegen, maar dat is maar naar zakynthos, Mijn ervaring is wel dat de vluchten naar amerika veel fijner zijn met meer ruimte en mogelijkheid tot bewegen dan de korte europese vluchten waar je soms opgepropt zit, @Joyce2013 je hebt gelijk hoor, jij doet er ook toe!!! Hier rustig weekend gehad, we hadden het zoontje van mijn man ziek dus konden niet zoveel, Ook wel fijn want ik was van de stoel gegleden en op mijn bil geland waardoor ik een beetje beurs was, Vanmorgen met werken voelde ik het nog wel
@Sammie93 Hier alleen ervaring met vliegen naar Spanje. Maar dat is peanuts vergeleken met een reis naar Amerika haha. Spannend en leuk zeg! @Johanna84 wat fijn dat je je zo goed voelt! Echt lekker van genieten Hier ook goed qua zwangerschap. Misselijkheid is wel volledig terug maar kan ook een griepje zijn. Heb voorhoofdsholte en bijholte ontstekingen achter de rug en afgelopen dagen non stop hoesten. Maar verder voel ik me wel oké Is jullie baby ook al zo druk!? Ik voel hem vandaag echt extreem veel. Zou bijna willen bellen haha. Heb het zelfs op beeld vast kunnen leggen, ik denk dat hij al non stop beweegt vanaf 14:00 en het is nu 18:45. Misschien is hij dat gehoest wel zat… Na de vakantie was ik erg bang voor de weegschaal maar er zit alsnog maar 4,5 bij. Wat ik echt knap vind aangezien ik bij de oudste al op 11 zat met dit termijn.
@Sammie93 ik zou er niet aan moeten denken, nog vliegen in het 3e trimester haha. Zou bang zijn dat er wat gebeurt onderweg ook. @Johanna84 fijn dat je hem zo goed voelt bewegen! Hier ook dagelijks en wordt idd ook steeds krachtiger. Gisteren stak er zelfs een elleboogje oid uit mijn buik haha. Echt een klein hard bultje. Bureauwerk begin ik ook steeds meer last van te krijgen. Ik zit ook standaard gedraaid aan mijn bureau, met buik naar opzij gericht. Anders duwt het echt en dan heeft baby te weinig plaats. Opzij kan ik ook iets meer naar achteren leunen wat net wat fijner is. Gisteren ben ik tijdens de pauze ook eventjes gaan wandelen omdat ik pijn begon te krijgen aan mijn billen haha. Deed me toch wel deugd! @Joyce2013 mooi die zachte kleuren! Hier vrij druk maar wel heel fijn weekend gehad. Dit weekend nog erger, mag zaterdagmiddag een bruidstaart afleveren dus wordt weer spannend om alles op tijd en netjes af te leveren!
♡ Uitgerekend 1 - 16 Januari 2024 ♡ 29 december Desstiiny - 34 jaar - 3e kindje 31 december Eveline123 - 28 jaar - 2e kindje 2 januari miffy - 34 jaar - 3e kindje Caithxxx - 33 jaar - 2e kindje 3 januari Bloempjelief - 36 jaar - 4e kindje 4 januari Meisje89 - 34 jaar - 4e kindje 5 januari Joyce2013 - 37 jaar - 3e kindje & ✰ 13.3 6 januari Seffie - 33 jaar - 2e kindje 7 januari NNNIETJE - 31 jaar - 2e kindje 10 januari Johanna84 - 38 jaar - 1e kindje LoesIVF - 28 jaar - 2e kindje Evi92 - 31 jaar - 2e kindje Sammie93 - 30 jaar - 1e kindje LanaaR - 37 jaar - 5de kindje 11 januari Soofjes - 22 jaar - 1e kindje Carpe0iuventae - 30 jaar - 1e kindje 12 januari Mila2017 - 29 jaar - 2e kindje 16 januari KimCV1993 - 30 jaar - 1e kindje 17 januari WinBel - 33 jaar - 1e kindje ----------------------------------------- Afspraken september: 19 - Soofjes - controle 20 - Joyce2013 - Controle gyn 26 - Soofjes - controle 26 - WinBel - Gynaecoloog 27 - meisje89 - 13u30 echo 26wk 27 - WinBel - Verloskundige 29 - LoesIVF - controle HA met suikertest Afspraken oktober: 4 - Bloempjelief - groeiecho 27wkn 12 - Joyce2013 - intake kraamzorg 24 - Bloempjelief - groeiecho 30wkn 27 - Caithxxx - 3 afspraken: controle AMC niche, echo lokaliseren placenta, gynaecoloog 30 - Soofjes - controle Afspraken november: 2 - Caithxxx - consult anesthesie tbv keizersnede 10 - LoesIVF - gynaecoloog echo 29 - Caithxxx - gynaecoloog --> overdracht naar ziekenhuis ----------------------------------------- jongen (6) | meisje (10) | verrassing (3) ----------------------------------------- HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie' @Soofjes veel plezier vandaag bij hartje luisteren!
♡ Uitgerekend 1 - 16 Januari 2024 ♡ 29 december Desstiiny - 34 jaar - 3e kindje 31 december Eveline123 - 28 jaar - 2e kindje 2 januari miffy - 34 jaar - 3e kindje Caithxxx - 33 jaar - 2e kindje 3 januari Bloempjelief - 36 jaar - 4e kindje 4 januari Meisje89 - 34 jaar - 4e kindje 5 januari Joyce2013 - 37 jaar - 3e kindje & ✰ 13.3 6 januari Seffie - 33 jaar - 2e kindje 7 januari NNNIETJE - 31 jaar - 2e kindje 10 januari Johanna84 - 38 jaar - 1e kindje LoesIVF - 28 jaar - 2e kindje Evi92 - 31 jaar - 2e kindje Sammie93 - 30 jaar - 1e kindje LanaaR - 37 jaar - 5de kindje 11 januari Soofjes - 22 jaar - 1e kindje Carpe0iuventae - 30 jaar - 1e kindje 12 januari Mila2017 - 29 jaar - 2e kindje 16 januari KimCV1993 - 30 jaar - 1e kindje 17 januari WinBel - 33 jaar - 1e kindje ----------------------------------------- Afspraken september: 19 - Soofjes - controle 20 - Joyce2013 - Controle gyn 26 - Soofjes - controle 26 - WinBel - Gynaecoloog 27 - meisje89 - 13u30 echo 26wk 27 - WinBel - Verloskundige 29 - LoesIVF - controle HA met suikertest Afspraken oktober: 2 - Miffy - controle vk 4 - Bloempjelief - groeiecho 27wkn 9 - Miffy - groeiecho gyn 12 - Joyce2013 - intake kraamzorg 24 - Bloempjelief - groeiecho 30wkn 27 - Caithxxx - 3 afspraken: controle AMC niche, echo lokaliseren placenta, gynaecoloog 30 - Soofjes - controle Afspraken november: 2 - Caithxxx - consult anesthesie tbv keizersnede 10 - LoesIVF - gynaecoloog echo 29 - Caithxxx - gynaecoloog --> overdracht naar ziekenhuis ----------------------------------------- jongen (6) | meisje (10) | verrassing (3) ----------------------------------------- HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
♡ Uitgerekend 1 - 16 Januari 2024 ♡ 29 december Desstiiny - 34 jaar - 3e kindje 31 december Eveline123 - 28 jaar - 2e kindje 2 januari miffy - 34 jaar - 3e kindje Caithxxx - 33 jaar - 2e kindje 3 januari Bloempjelief - 36 jaar - 4e kindje 4 januari Meisje89 - 34 jaar - 4e kindje 5 januari Joyce2013 - 37 jaar - 3e kindje & ✰ 13.3 6 januari Seffie - 33 jaar - 2e kindje 7 januari NNNIETJE - 31 jaar - 2e kindje 10 januari Johanna84 - 38 jaar - 1e kindje LoesIVF - 28 jaar - 2e kindje Evi92 - 31 jaar - 2e kindje Sammie93 - 30 jaar - 1e kindje LanaaR - 37 jaar - 5de kindje 11 januari Soofjes - 22 jaar - 1e kindje Carpe0iuventae - 30 jaar - 1e kindje 12 januari Mila2017 - 29 jaar - 2e kindje 16 januari KimCV1993 - 30 jaar - 1e kindje 17 januari WinBel - 33 jaar - 1e kindje ----------------------------------------- Afspraken september: 19 - Soofjes - controle 20 - Joyce2013 - Controle gyn 26 - Soofjes - controle 26 - WinBel - Gynaecoloog 27 - meisje89 - 13u30 echo 26wk 27 - WinBel - Verloskundige 29 - LoesIVF - controle HA met suikertest Afspraken oktober: 2 - Miffy - controle vk 2 - KimCV1993 - controle vk 4 - Bloempjelief - groeiecho 27wkn 9 - Miffy - groeiecho gyn 12 - Joyce2013 - intake kraamzorg 24 - KimCV1993 - groeiecho 27 weken 24 - Bloempjelief - groeiecho 30wkn 27 - Caithxxx - 3 afspraken: controle AMC niche, echo lokaliseren placenta, gynaecoloog 30 - Soofjes - controle Afspraken november: 2 - Caithxxx - consult anesthesie tbv keizersnede 10 - LoesIVF - gynaecoloog echo 29 - Caithxxx - gynaecoloog --> overdracht naar ziekenhuis ----------------------------------------- jongen (6) | meisje (10) | verrassing (3) ----------------------------------------- HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
♡ Uitgerekend 1 - 16 Januari 2024 ♡ 29 december Desstiiny - 34 jaar - 3e kindje 31 december Eveline123 - 28 jaar - 2e kindje 2 januari miffy - 34 jaar - 3e kindje Caithxxx - 33 jaar - 2e kindje 3 januari Bloempjelief - 36 jaar - 4e kindje 4 januari Meisje89 - 34 jaar - 4e kindje 5 januari Joyce2013 - 37 jaar - 3e kindje & ✰ 13.3 6 januari Seffie - 33 jaar - 2e kindje 7 januari NNNIETJE - 31 jaar - 2e kindje 10 januari Johanna84 - 38 jaar - 1e kindje LoesIVF - 28 jaar - 2e kindje Evi92 - 31 jaar - 2e kindje Sammie93 - 30 jaar - 1e kindje LanaaR - 37 jaar - 5de kindje 11 januari Soofjes - 22 jaar - 1e kindje Carpe0iuventae - 30 jaar - 1e kindje 12 januari Mila2017 - 29 jaar - 2e kindje 16 januari KimCV1993 - 30 jaar - 1e kindje 17 januari WinBel - 33 jaar - 1e kindje ----------------------------------------- Afspraken september: 19 - Soofjes - controle 20 - Joyce2013 - Controle gyn 26 - Soofjes - controle 26 - WinBel - Gynaecoloog 27 - meisje89 - 13u30 echo 26wk 27 - WinBel - Verloskundige 29 - LoesIVF - controle HA met suikertest Afspraken oktober: 2 - Miffy - controle vk 2 - KimCV1993 - controle vk 4 - Bloempjelief - groeiecho 27wkn 9 - Miffy - groeiecho gyn 12 - Joyce2013 - intake kraamzorg 23 - KimCV1993 - groeiecho 27 weken 24 - Bloempjelief - groeiecho 30wkn 27 - Caithxxx - 3 afspraken: controle AMC niche, echo lokaliseren placenta, gynaecoloog 30 - Soofjes - controle Afspraken november: 2 - Caithxxx - consult anesthesie tbv keizersnede 10 - LoesIVF - gynaecoloog echo 29 - Caithxxx - gynaecoloog --> overdracht naar ziekenhuis ----------------------------------------- jongen (6) | meisje (10) | verrassing (3) ----------------------------------------- HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Sorry dames, had 'm op de 24ste gezet ipv de 23ste... Erg leuk om te lezen dat er volop wordt nagedacht over namen en de inrichting van de babykamer. Fijn om te lezen dat de meesten goed door het 2e trimester lijken te komen. Als iemand nog wat over namen wil vragen, sta er zeker voor open!!
De kraamzorg belde. 17 oktober hebben we intake hier thuis. Wel gelijk gezegd dat de babykamer dan nog niet af is m’n man werkt 60 uur per week en wil dit echt samen doen. Dus lekker op het gemakje aangezien we toch geen haast hebben. De co sleeper staat voorlopig toch bij ons. Ze wilde wel boven kijken dus prima.
Oooh dames, ik moest even huilen van geluk, Leuk he die hormonsters die dat lekker versterken, We kregen net eindelijk de uitslag van mijn oudste haar onderzoek, Ze mag na ruim 7,5 jaar stoppen met haar prikken (groeihormonen)!!! Zo blij voor haar dat het stomme onderzoek laatst niet voor niks was! Die kleine deed lekker mee op mijn blijheid en maakte er een feestje van in mijn buik, kleine druktemaker soms, Kan er zo van genieten dat de bewegingen steeds duidelijker zijn!!
Ah we hebben toch ook nog tijd genoeg? Ik vind het best 'overdreven' dat ik begin oktober al de babykamer in orde ga maken, maar dat komt het beste uit omdat we dan de meubeltjes moeten ophalen en mijn moeder langs kan komen. Anders had ik het nog een maand uitgesteld.
Wij hadden het bij de eerste wel al in oktober af maar ik kon toen al zo weinig en voordat ik non stop in rolstoel zou belanden wilden we het gewoon af hebben. Maar nu ik me zo goed voel denk ik… achhh kan wel even wachten nog En ik snap het van jou zeker. Lekker met je moeder dat kamertje doen. Heeerlijk!
Het is ook helemaal nog niet perse nodig, maar gewoon heel leuk haha! Een plekje om de kleertjes op te hangen wat heb ik, wat heb ik nog nodig. Maar ik ben nogal een controle freak dus structuur anders ontploft mijn hoofd en de hormonen maken mij meer een controle monster… hahaha succes straks met 3 kids Joyce
Hahah das een uitdaging dan! Ja ik hou ook echt van orde, overzicht en alles netjes. Heb de kleertjes die ik nu heb, daar ook allemaal hangen al. En we hebben de kinderwagen al in huis, ik wilde heel graag de Cybex Priam 4 en we liepen tegen een mooi showmodel aan (zwart/rosegold) dus dat wilde ik niet aan me voorbij laten gaan. Fijn dat je je dit keer (tot nu toe) zoveel beter voelt, Seffie! In een rolstoel is wel heel heftig zeg.
Ja enorm!! Hier staan de meubeltjes wel al, vond het zonde ze uit elkaar te laten staan en verzamel nu ook alle spulletjes in de commode, Ik zou het liefst ook alles al klaar willen hebbeb qua aankleding etc maar dat doe ik op mijn gemak, Eerst nog 2 kinderkamers te gaan, waarvan we bij 1 nog een soort wandje gaan maken
Dit inderdaad hihi, hier is het kamertje inmiddels af, alleen de gordijnen nog even op maat maken maar verder is het af. Geeft me mentaal rust, ik had de tijd en daarbuiten, zo leuk! Nu kon ik zelf nog heel veel doen, dat wilde ik ook gewoon graag. Dus nu kijk ik iedere avond even blij om het hoekje hihi Maar dat zegt inderdaad geenszins dat iemand anders dat moet doen, die 1e maanden hebben ze een bedje en mama nodig, that's it. En waar dat bedje staat, dat hoeft helemaal geen eigen kamertje te zijn, zeker als dat al niet de planning is of het gewoon nog niet te realiseren is Vanavond rondleiding in het ziekenhuis op de kraamafdeling, ben benieuwd! @Johanna84 even gegoogeld, wat een mooie wagen!
Nu wil ik ineens toch die commode al neerzetten haha shit. Ik heb alle kleertjes in dozen zitten maar idd hoe leuk is het om daar lekker door te snuffelen. Hmmm misschien toch komend weekend (alleen de commode desnoods) iets doen