Ja echt, zeker naarmate de dag vordert. Wordt alleen maar dikker haha. Ik ga namiddag even kijken voor zwangerschapskleding. Broeken zullen vanaf morgen dan aangaan en dan voorlopig proberen zoveel mogelijk losse bovenstukken aan te doen in de hoop het zo nog eventjes te kunnen verbergen.
Wat een rare dromen Ik slaap sinds 2 nachten gelukkig weer wat beter. Nu de kinderen nog (vanmorgen was het 5u55... gaaaaap)
Heel netjes! Ik heb mn laatste testje net opgemaakt. Lichte urine, al 3/4 keer naar de wc geweest, met dit resultaat;
Geweldig die dromen dan wordt je ook echt gek wakker. Ik heb wel over zwangerschap gedroomd paar keer, dat het een meisje wordt. Verder nog geen gekke dingen. Dat wordt nog wat; m'n man wil het geslacht niet weten vooraf en ik wel dus ik ga een keer alleen naar een echo (hij weet t hoor) en dan moet ik m'n mond houden de rest van m'n zwangerschap hoe is dat bij jullie?
Bij mijn vorige zwangerschap had ik de eerste weken het gevoel dat het een jongen zou zijn. Maar rond week 9 had ik opeens midden in de nacht het gevoel: nee, het is een meisje. En dat bleek ook zo te zijn haha. Wij willen allebei het geslacht weten en communiceren dit dan ook naar anderen. Vinden we praktischer haha. Wij komen er achter adhv de NIPT (België).
Oh fijn dat het normaal is. Ik ben echt een leek. Ik ben afgestuurd kinderverpleegkundige, maar voor het eerst zwanger (22 jaar) en geen idee wat wel/ niet normaal is. (Als het gaat om alles buiten het standaard om) Gisteren had ik ineens steken in mijn liezen bijvoorbeeld, nu weet ik dat het normaal kan zijn. Maar ik snapte er niets van In films zie je altijd alleen maar mensen boven de wc hangen, maar van alle symptomen die ik ervaar, heb ik dat dan weer niet. Gelukkig bestaan dit soort forums om het even uit te kunnen zingen tot de eerste echo!
Hahaha hilarisch dit soort dromen!! Heb je ook het gevoel dat het een jongetje is, of nog geen idee? En voor de anderen eigenlijk dezelfde vraag, hebben jullie een voorgevoel jongen/meisje? Persoonlijk denk ik een meisje, maar uiteraard is alles goed! Zo benieuwd wie er in m’n buik zit!
Ah dat wordt dan wel een uitdaging, paar maanden je mond houden en niet verspreken haha! Ik wil het sowieso ook weten en wat mij betreft mag dan iedereen het weten.
@Bloempjelief mooie test hoor! En fijn dat de krampen weg zijn. @Caithxxx na de geboorte van mijn jongste, als ik dan zei "dit is de laatste" dan zei mijn intuïtie telkens "Nee dat is niet waar, er komt nog een meisje ". In 2019 bevestigde een medium dat met tarotkaarten, engelenkaarten EN een pendel nu ben ik dus erg benieuwd of dit klopt! Ook hier een nipt test met 12wk dus wij gaan het begin juli waarschijnlijk weten. Is leuk voor de kindjes dus wij gaan wel spieken naar het resultaat dan @Soofjes steken zijn idd helemaal normaal. En gelukkig hangen we niet allemaal kotsend boven de wc sommige vrouwen wel maar dat hoeft zeker niet altijd te zijn.
Toch maar vk gebeld, na lezen van dossier zie ik geen medische indicatie om onder gyn te blijven. Afspraak gemaakt voor vitaliteitsecho en eerste afspraak
Haha ohh dat lijkt me lastig!! Wij willen het tzt gelukkig allebei weten. Ook makkelijker met inrichten van de babykamer.
Ja het is moeilijk, maar bij m'n dochter wou m'n vader het absoluut niet weten en die wist het ook echt pas bij de geboorte. Terwijl m'n moeder en ik alles in het geheim deden en de babykamer het zelfs verraadde haha (maar daar kwam ie niet). Dus moet m'n moeder maar weer bondgenoot maken
Ik heb overigens weer sterk het gevoel een meisje te krijgen. Had ik bij dochter ook. Maar beide is uiteraard welkom❤️
Nee ik heb geen gevoel nog. Droomde in die droom wel dat het een jongen was maar we pas de knoop voor een naam hebben doorgehakt na 3 dagen En dat is ook m’n grootste angst. Meisjes namen hebben we maar jongens namen was bij ons zoontje al een groot drama. We liggen niet op 1 lijn. Dat wordt nog wat als het een jongen is… verder neig ik de hele tijd naar roze dingen zoeken op Vinted en online of komt dat omdat ik het qua naam en gemak gewoon hoop? Haha. Wat een zenuwslopende geslachtsbepaling wordt dat. Heb al tegen m’n man gezegd als we bij 30 weken niks overeen zijn gekomen dan bepaal ik. Geen zin in weer die stress
♡ Uitgerekend 1 - 15 Januari 2024 ♡ 1 januari 2 januari 3 januari 4 januari Meisje89 - 33 jaar - 4e kindje Caithxxx - 33 jaar - 2e kindje 5 januari Joyce2013 - 36 jaar - 3e kindje 6 januari Bloempjelief - 36 jaar - 4e kindje 7 januari NNNIETJE - 31 jaar - 2e kindje 8 januari Seffie - 33 jaar - 2e kindje 9 januari 10 januari LoesIVF - 28 jaar - 2e kindje Evi92 - 31 jaar - 2e kindje 11 januari Desstiiny - 34 jaar - 3e kindje Soofjes - 22 jaar - 1e kindje 12 januari Dex1989 - 34 jaar - 2e kindje Johanna84 - 38 jaar - 1e kindje 13 januari 14 januari 15 januari ----------------------------------------- Afspraken mei : 11 - Boempjelief - vroege echo (oefenecho vk) 15 - Caithxxx - echo mbt niche 18 - meisje89 - pretecho (7wk) 19 - Joyce2013 - vroege echo 20 - LoesIVF - vroege echo 22 - Caithxxx - vroege echo 23 - Bloempjelief - vroege echo (7+3) 24 - Desstiiny - vroege echo + intake VK 26 - Dex1989 - echo in kliniek 30 - Soofjes - 1e echo + intake 31 - Seffie - echo Afspraken juni: 1 - meisje89 - vk + echo 2 - LoesIVF - vk + 8wk echo 2 - Evi92 - 1e echo fertiliteit (8wk) 6 - Caithxxx - intake vk 7 - Bloempjelief - intake vk 7 - Johanna84 - intake vk/eerste echo 13 - Bloempjelief - 10wk echo 14 - Dex1989 - 10 wk echo 15 - Dex1889 - vk intake 16 - Caithxxx- 10 wk echo 28 - meisje89: 12wk echo + nipt Afspraken juli: 3 - LoesIVF: gyn + 12wk echo 8 - Bloempjelief - 13wk echo ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?) ----------------------------------------- HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'