Oooh wat gaaf die deurtjes @Joyce2013 Hier vanmiddag controle gehad bij verloskundige incl bloedsuikers doorgegeven, mijn nuchtere zat iets hoog dus waarschijnlijk mag ik nogmaals prikken, Mijn baarmoeder lag ook iets hoger dan verwachting maar ja 3e kindje en niet schrikbaren te hoog gelukkig, Dus voor nu weer goedgekeurd, Volgende week groeiecho bij gyn en dan pas 1 november weer naar verloskundige, Ook een heel fijn gesprek gehad over hoe de vorige afspraken verliepen en de communicatie en mijn gevoel daarbij, ze heeft ook een notitie ervan gemaakt omdat ik duidelijk heb aangegeven dat ik bang ben dat als ik me niet op mijn gemak voel ik weer de bevalling zou kunnen hinderen/ophouden, Dus dat geeft wel een heel stuk opluchting, De situatie thuis is alleen momenteel minder, mijn hoofd zit dan ook te vol om verder te kunnen teruglezen/reageren, Mijn man is vorige week enorm tegen zichzelf aangelopen in het weekje alleen zijn en is na een hoop drama/gezeur/discussies/ruzies vandaag gebroken, Hij zit per direct ziek thuis, is vandaag bij de huisarts geweest en morgen poh-ggz, Hij heeft vandaag vooral geslapen, pijn gehad en heel veel emoties eindelijk geuit, van kort gefrustreerd lontje tot huilen, Dus het zal nog wel een pittige tijd worden, Voor nu ben ik blij dat hij in ieder geval eindelijk de situatie op/van het werk bespreekbaar heeft gemaakt
@Johanna84 wat balen zeg van de vloer. Heeft je moeder uiteindelijk wel tijd om je nog te helpen? @Joyce2013 wat een leuk kamertje al. Inderdaad erg veel sfeer met die deurtjes @miffy jeetje heftig zeg van je man hoop dat hij er snel bovenop komt en rust vindt nu hij ziek gemeld is.
Hier onwijze nesteldrang. Dat ken ik niet van de eerste zwangerschap dus ik geef me er maar aan toe. Het is zelfs zo erg dat ik de hal en het trapgat opnieuw heb geschilderd omdat ik me irriteerde aan vlekken (van waarschijnlijk vieze handjes van de peuter) en de afdruk van de spiegel ik was echt kapot daarna maar het gaf zoveel voldoening haha. Ook heb ik m’n prik spullen binnen voor de dag curve. Daar ga ik donderdag of vrijdag aan beginnen omdat ik dan vrij ben. Heb gisteren na een koolhydraat rijke maaltijd gemeten en zat netjes op 6,2. En vanmorgen nuchter 4,9. Dus dat geeft me iets meer rust om er aan te beginnen
Pfoe dat klinkt heftig van je man! Hopelijk brengt de baby straks een hoop positiviteit. Sterkte met de situatie!
Ja m'n moeder komt wel gewoon (fijn want ze woont aan de andere kant vh land dus we zien elkaar vrij weinig). Maar we kunnen dus niet in ons huis haha. Moet vanavond voor een week kleding inpakken en ik pak alle baby-spulletjes ook mee (kleertjes en dingetjes laten zien aan m'n moeder), en dan logeren we deze week in ons appartement (das in een ander gebouw). Dat lukt allemaal wel, alleen jammer dat we niks in de babykamer kunnen doen. Zelfs meubeltjes in elkaar zetten kan nu niet, want die moeten straks de trap weer op.
♡ Uitgerekend 1 - 16 Januari 2024 ♡ 29 december Desstiiny - 34 jaar - 3e kindje 31 december Eveline123 - 28 jaar - 2e kindje 2 januari miffy - 34 jaar - 3e kindje Caithxxx - 33 jaar - 2e kindje 3 januari Bloempjelief - 36 jaar - 4e kindje 4 januari Meisje89 - 34 jaar - 4e kindje 5 januari Joyce2013 - 37 jaar - 3e kindje & ✰ 13.3 6 januari Seffie - 33 jaar - 2e kindje 7 januari NNNIETJE - 31 jaar - 2e kindje 10 januari Johanna84 - 38 jaar - 1e kindje LoesIVF - 28 jaar - 2e kindje Evi92 - 31 jaar - 2e kindje Sammie93 - 30 jaar - 1e kindje LanaaR - 37 jaar - 5de kindje 11 januari Soofjes - 22 jaar - 1e kindje Carpe0iuventae - 30 jaar - 1e kindje 12 januari Mila2017 - 29 jaar - 2e kindje 16 januari KimCV1993 - 30 jaar - 1e kindje 17 januari WinBel - 33 jaar - 1e kindje ----------------------------------------- Afspraken oktober: 4 - Bloempjelief - groeiecho 27wkn 9 - Miffy - groeiecho gyn 9 - Joyce2013 - Controle gyn + groeiecho 27 wk 10 - Joyce2013 - GTT onderzoek 11 - meisje89 - vk 12 - Joyce2013 - intake kraamzorg 17 - WinBel - verloskundige 18 - WinBel - Suikertest 20 - Soofjes - 3D echo 22 - meisje89 - echo 2nd opinion SUA 23 - KimCV1993 - groeiecho 27 weken 24 - Bloempjelief - groeiecho 30wkn 27 - Caithxxx - 3 afspraken: controle AMC niche, echo lokaliseren placenta, gynaecoloog 28 - Soofjes - bevalcursus 30 - Soofjes - controle gyn + groeiecho Afspraken november: 2 - Caithxxx - consult anesthesie tbv keizersnede 8 - meisje89 - gynaecoloog 12u30 10 - LoesIVF - gynaecoloog echo 16 - Soofjes - controle verloskundige 29 - Caithxxx - gynaecoloog --> overdracht naar ziekenhuis ----------------------------------------- jongen (6) | meisje (10) | verrassing (3) ----------------------------------------- HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’[/QUOTE]
@Joyce2013 wat een leuk kamertje al, super gaaf die kast! @miffy jeetje wat een situatie met je man, heel veel sterkte! @Seffie hahaha heerlijk die nesteldrang lol. Hier ook, en om de een of andere rare reden niet alleen op alles schoon, klaar opgeruimd maar ook op kerst en verjaardagscadeautjes @Johanna84 is het na de vloer nog een hoop aan verbouwing? Of laatste loodjes? @Bloempjelief fijn dat de echo goed was!
♡ Uitgerekend 1 - 16 Januari 2024 ♡ 29 december Desstiiny - 34 jaar - 3e kindje 31 december Eveline123 - 28 jaar - 2e kindje 2 januari miffy - 34 jaar - 3e kindje Caithxxx - 33 jaar - 2e kindje 3 januari Bloempjelief - 36 jaar - 4e kindje 4 januari Meisje89 - 34 jaar - 4e kindje 5 januari Joyce2013 - 37 jaar - 3e kindje & ✰ 13.3 6 januari Seffie - 33 jaar - 2e kindje 7 januari NNNIETJE - 31 jaar - 2e kindje 10 januari Johanna84 - 38 jaar - 1e kindje LoesIVF - 28 jaar - 2e kindje Evi92 - 31 jaar - 2e kindje Sammie93 - 30 jaar - 1e kindje LanaaR - 37 jaar - 5de kindje 11 januari Soofjes - 22 jaar - 1e kindje Carpe0iuventae - 30 jaar - 1e kindje 12 januari Mila2017 - 29 jaar - 2e kindje 16 januari KimCV1993 - 30 jaar - 1e kindje 17 januari WinBel - 33 jaar - 1e kindje ----------------------------------------- Afspraken oktober: 9 - Miffy - groeiecho gyn 9 - Joyce2013 - Controle gyn + groeiecho 27 wk 10 - Joyce2013 - GTT onderzoek 11 - meisje89 - vk 12 - Joyce2013 - intake kraamzorg 17 - WinBel - verloskundige 18 - WinBel - Suikertest 20 - Soofjes - 3D echo 22 - meisje89 - echo 2nd opinion SUA 23 - KimCV1993 - groeiecho 27 weken 24 - Bloempjelief - groeiecho 30wkn 27 - Caithxxx - 3 afspraken: controle AMC niche, echo lokaliseren placenta, gynaecoloog 28 - Soofjes - bevalcursus 30 - Soofjes - controle gyn + groeiecho Afspraken november: 2 - Caithxxx - consult anesthesie tbv keizersnede 3 - WinBel - Intake kraamzorg 8 - meisje89 - gynaecoloog 12u30 10 - LoesIVF - gynaecoloog echo 16 - Soofjes - controle verloskundige 29 - Caithxxx - gynaecoloog --> overdracht naar ziekenhuis ----------------------------------------- jongen (6) | meisje (10) | verrassing (3) ----------------------------------------- HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’
Na de vloer komt de warmtepomp nog en daarna moeten we alles gaan verven en inrichten, half december komt de keuken en dan zijn we voorlopig wel klaar! Echt zin in haha, we wonen hier sinds begin februari en vanaf maart zitten we in de verbouwing.
Hahaha ja hier ook. Ik ben nu al aan t shoppen voor Sint en kerst terwijl ik normaal nooit zo vroeg begin. Ik geniet er wel van eerlijk gezegd. Vind het een heerlijk gevoel.
Hier ook al inderdaad, Lekker rustig aan stukje voor stukje bij elkaar verzamelen, ook als het straks niet meer lukt, dan hebben we het maar vast in huis hehe
Ik heb dus nog nooit nesteldrang gehad hahaha, enige symptoom wat ik graag zou hebben gehad tijdens de zwangerschap. Ik heb echte en bloedhekel aan schoonmaken en nu nog steeds ik hoor jullie over kerst en sint cadeau's. Onze oudste is 20 oktober jarig ik heb nog steeds geen idee wat we hem moeten geven haha hij wordt 9... Hij was wel bezig met een lijstje dus daar moet ik echt een blik op gaan werpen want het is al over 2 weken haha. Alles komt altijd goed hoor, maar als ik maar een beetje had wat jullie hebben zou echt top zijn.
Haha! Nou succes met cadeau kiezen voor de oudste! Nesteldrang voel ik ook niet echt, maar wil wel altijd dingen goed geregeld hebben dus dat is nu niet anders. Net via Marktplaats een babynestje gekocht, normaal 180euro nieuw en nu voor 40euro, dat past me wel. Hierna op zoek naar een cosleeper, want die dingen die je maar een korte tijd gebruikt wil ik niet nieuw kopen. Het is allemaal al duur genoeg.
Hier ook niet echt nestdrang gehad. Wel dat alles op tijd in huis is, dat wel. Normaal dit weekend babyshoppen, kindjes kijken er heel erg naar uit ❤️ ga ze moeten intomen denk ik, uit het boekje van de babydump wilden ze al een hoop haha, zoveel dat ze mooi en leuk vonden Commode en bedje zetten vind ik nu nog wat vroeg. Deed ik vorige keren rond 36wk pas. Zeker bedje, dat komt naast ons bed, dan kan ik niet goed meer uit bed want dan moet ik helemaal naar de achterkant van het bed om eruit te rollen, niet zo handig met dikke buik dan @Caithxxx succes morgen! Hopelijk goed nieuws!
Oooh je mag wel een beetje van mij hoor @Joyce2013 Ik word soms gek vanmezelf, ik bedenk en wil van alles maar het lukt me niet zo goed, Afgelopen dagen door het werk en de spanningen in huis erg veel laat gehad van mijn buik enz, Veel spanning en darmen die vervelend deden, Wat gister tijdens yoga voor een emotionele ontlading zorgde (wat trouwens echt wel even fijn was) Vandaag gelukkig maar een half werkdagje ipv de volle dag die eigenlijk gepland stond