Ik moet dus echt meteen eten smorgens en niet uren uitstellen.. dan word ik echt misselijk. Weer een ruknacht. Vreselijk kort lontje borsten gaan weer meer pijn doen en de krampen wisselen. Ik ben zoooo aan het aftellen voor de echo maandag.
Yep ik ook, ga denk vanaf morgen maar weer creakers in bed eten voor ik op sta. Gister zo een beroerde dag gehad. Ik ontbijt altijd pas om half 10 ofzo terwijl ik wel om 7 uur al op sta voor de kids en werk. Maar ik moet ook eerst eten, vanochtend om half 9 toen ik de kids op school had afgezet. Voor nu denk ik dat ik okay ben.. wil niet een herhaling van gister met de hele dag dat misselijke weeige gevoel, weet wel gelijk dat het goed zit dat is een voordeel
Hier wisselt het. Vorige 2 dagen telkens smorgens en vooravond (vanaf 16 a 17u) misselijk en beroerd. Vanochtend viel het mee. Ik laat altijd eerst de honden nog uit voor ik eet, maar moet zien dat ik wel zeker al genoeg gedronken heb. Gisteren ook al een stuk ontbijtkoek meegenomen want was al slecht voor ik vertrok. Vandaag voorlopig een betere dag. Hopelijk blijft het zo
Heb ik begin deze week ook gehad. Vanaf maandag zo precies lichte ongipijn en dinsdag en woensdag ook wat bruinverlies. Ik was helemaal in paniek dat het alweer over zou zijn. Maar nu zijn de krampjes er maar meer in vlagen en het bruinverlies is helemaal weg. Sinds gisteren heb ik toch weer meer vertrouwen dat mijn lichaam het gewoon goed aan het doen is. Maar het was gewoon schrikken bij die krampen. Voor mij betekende dat al meer dan 4 jaar dat het wel weer niets zal worden. Dus daar heb ik me toch wel eventjes over moeten zetten. Nu maar hopen dat ik nog ander halve week dat vertrouwen kan blijven behouden tot de 1e echo.
Welkom nieuwkomers! Spannende tijden voor iedereen hier. Vervelend dat de meeste van jullie al zoveel klachten hebben, hopelijk wordt dat snel wat beter.
Hier bij mijn vorige zwangerschap 3 jaar geleden bruinverlies met 6 weken zwanger. Best veel ook. Toen moest ik wachten tot 11 weken (had toen pas mijn 1e echo) ik wist toen niet dat er een vroege echo bestond. Daar zeiden ze ook niks over. Nu wel een echo eerder. Met 7 weken. Geen idee hoe ik het toen zolang heb kunnen volhouden. Ik was toen nog niet zo actief op zw pagina dus wist ook niet veel over hoevaak het mis kan gaan.
Hier bij de 1e ook rond 8wk bruinverlies. Bij de 2e met 5,5wk helder rood, en bij de 3e rond 6-7wk ook bruinverlies (alleen wist ik toen nog niet dat ik zwanger was haha) Nu voorlopig gelukkig nog niks. Hopelijk blijft dat zo want is toch altijd even stressen!
Bij m'n vorige zwangerschap werd het geloof ik ook echt niet gedaan. Maar merk aan mezelf dat ik dit keer er veel minder onbevangen in sta ook hoor.. zeker na zo'n lange tijd
Ik kom me ook voorzichtig melden! Ik heb er al een hele achtbaan op zitten en ik weet mijn uitgerekende datum nog niet, maar het zal in januari zijn. Ik heb 25/4 voor het eerst positief getest, ik dacht dat ik toen 4+3 moest zijn op basis van mijn cyclus. Van 30 april tot 5 mei heb ik gebloed, leek wel een ongesteldheid, maar zwangerschapstesten bleven oplopen. 8 mei mochten we voor een echo bij de vk komen, er werd een lege baarmoeder gezien en een eierstok vol met vocht. De conclusie was een complete miskraam of een bbz, en we mochten ons dezelfde middag bij de gyn melden voor een ZOL. Erg veel verdriet op dat moment. Echter smiddags werd bij de gyn wel een klein zakje van 2mm in m’n baarmoeder gezien! Dat zakje is nu gegroeid naar 6mm. M’n HCG is bijgehouden, de eerste 48 uur 56% gestegen en de 48 uur erna 36%. Niet veel, maar volgend de gyn past dit bij een prille zwangerschap van ongeveer 5 weken. Conclusie is nu dat ik zwanger ben en het normale risico op een miskraam heb. Ik heb waarschijnlijk een hele late ovulatie gehad en heel vroeg positief getest, en 5 dagen innestelingsbloeding gehad. 22 mei gaan we voor een vroege vitaliteitsecho, waarschijnlijk ben ik dan iets van 7 weken en hopelijk zien we dan een kloppend hartje en kan er een termijn bepaald worden Al met al dus een hele rollercoaster, en ik kom me hier voorzichtig melden! M’n uitgerekende datum is voor nu dus een gokje. Hopelijk gaan we met z’n allen een mooi proces tegemoet <3
♡ Uitgerekend 1 - 15 Januari 2024 ♡ 1 januari 2 januari 3 januari 4 januari Meisje89 - 33 jaar - 4e kindje Caithxxx - 33 jaar - 2e kindje 5 januari Joyce2013 - 36 jaar - 3e kindje 6 januari Bloempjelief - 36 jaar - 4e kindje GhostRocker - 31 jaar - 1e kindje Cinderella86 - 36 jaar - 3e kindje 7 januari NNNIETJE - 31 jaar - 2e kindje 8 januari Seffie - 33 jaar - 2e kindje 9 januari 10 januari LoesIVF - 28 jaar - 2e kindje Evi92 - 31 jaar - 2e kindje 11 januari Desstiiny - 34 jaar - 3e kindje Soofjes - 22 jaar - 1e kindje Carpe0iuventae - 30 jaar - 1e kindje 12 januari Dex1989 - 34 jaar - 2e kindje Johanna84 - 38 jaar - 1e kindje 13 januari 14 januari 15 januari ----------------------------------------- Afspraken mei : 15 - Caithxxx - echo mbt niche 16 - Bloempjelief - vroege echo (6+3) 16 - Eveline123 - 2e vroege echo 18 - meisje89 - pretecho (7wk) 19 - Joyce2013 - vroege echo 20 - LoesIVF - vroege echo 22 - Caithxxx - vroege echo 22 - carpe iuventae - vroege echo 23 - GhostRocker - 1e echo 23 - Cinderella86 - vitaliteitsecho 24 - Desstiiny - vroege echo + intake VK 26 - Dex1989 - echo in kliniek 30 - Soofjes - 1e echo + intake 30 - IsabelD - 1e echo 31 - Seffie - echo Afspraken juni: 1 - meisje89 - vk + echo 2 - LoesIVF - vk + 8wk echo 2 - Evi92 - 1e echo fertiliteit (8wk) 6 - Caithxxx - intake vk 7 - Bloempjelief - intake vk 7 - Johanna84 - intake vk/eerste echo 9 - Cinderella86 - intake + 10 weken echo 13 - Bloempjelief - 10wk echo 14 - Dex1989 - 10 wk echo 15 - Dex1889 - vk intake 16 - Caithxxx- 10 wk echo 28 - meisje89: 12wk echo + nipt Afspraken juli: 3 - LoesIVF: gyn + 12wk echo 8 - Bloempjelief - 13wk echo ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?) ----------------------------------------- HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’
Wow, wat een spannende tijd had je en zit je nu nog in, bizar zeg. Hopelijk mag je snel een kloppend hartje zien! Welkom hier en gefeliciteerd!
Hoe is het bij jullie met de kwaaltjes? Hier eigenlijk niks op t moment. Niet misselijk meer, geen krampen en mn borsten ook minder pijn. En ik merk dat dat me weer heel erg onzeker maakt. Is het al dinsdagmiddag???
Hier ene dag erger dan de andere dag, gister nergens last van, vanochtend wat weeig nu weer prima. Op en af ik maak me gelukkig minder druk wat wel heel fijn is. Ik hoop dat ze je dinsdag wat gerust kunnen stellen met een mooie echo lieverd! Het komt goed ❤️
Dit herken ik zo erg. Echt om gek van te worden. Alles maakt zo onzeker verschrikkelijk. Hier ineens minder krampjes, groeit m’n baarmoeder dan nog wel? Maar wel hoofdpijn enzo. Ben blij als het donderdag is. En voor jou dinsdag al. Super fijn. Komt vast helemaal goed
Hier eigenlijk ook geen klachten, alleen vermoeidheid. Komt overeen met mijn vorige zwangerschappen, dus dat geeft me moed haha. Het is inderdaad wel gek dat je eigenlijk niks ervan merkt dat je zwanger bent, dus ik wacht ook met smart op de vitaliteitsecho!
Fijn om te lezen! Ik weet gewoon niet meer wanneer ik de andere keren echt misselijk werd, misschien was dat wel pas bij 7/8 weken. Ik weet iig dat ik het bij de jongste met 9 weken heel erg was, want toen heb ik t de andere kinderen moeten vertellen. En weet je, als het dinsdag goed mag zijn, ben je een dag later waarschijnlijk weer onzeker, want stel dat… dat weet ik ook he, maar toch…
Hier wisselt t iedere dag behoorlijk. Heb vannacht wel beter geslapen, maar moet wel meteen eten bij wakker worden. Ben snel duizelig en behoorlijke krampen weer. M'n buik maakt ook de hele dag lawaai