Ik denk dat de onzekerheid pas stopt als de bui kgroeit en je de baby voelt.. het is gewoon een gekke periode. Daarnaast zijn geen kwaaltjes geen slecht teken.
Snap je paniek helemaal! Gelukkig is het bruin weer weg.. vertrouwen is lastig maar enige dat je nu kan hebben.
Jemig dat is inderdaad een achtbaan! Maar nu klinkt het goed, dus gefeliciteerd en natuurlijk welkom hier!
Hier wisselt het ook hoor. Afgelopen dagen flink misselijk, vandaag is dat wel oké als ik blijf eten. Wel heel moe, duizelig en kortademig. M’n borsten vallen mee, soms wat pijnlijke steekjes en als ik duw aan de zijkant doet dat wat zeer haha, maar verder goed te doen! Alleen wel echt een opgezette buik.. die darmen, pfff!! En die onzekerheid.. ja, die heb ik ook!
Hier weinig kwaaltjes maar wel de normale dosis onzekerheid, ik denk dat iedereen dat heeft want dit wonder ervaren is allesbehalve vanzelfsprekend. Fijn dat een aantal van jullie al binnenkort een echo hebben!
We hebben het m'n dochter verteld. Ze was zo door het dolle heen❤️ zo blij❤️ ik had haar een aftelkalender gegeven en toen zeiden we het. Onbetaalbare reactie, m'n hart smelt nog na❤️
Helemaal goed. Behalve vermoeid nergens last van. Oja ik ben wel kribbig Er is feest hier in het dorp en m’n vriendin drong aan op wijn want “anders ben ik niet gezellig”. Normaal kan ik om dat soort domme opmerkingen lachen maar nu irriteerde ik me echt kapot en ben ik weggegaan sowieso heel kort lontje. Dat had ik bij m’n zoontje totaaaal niet. Was ik vanaf de positieve test mentaal zoooo chill. Niks kon me schelen en alles was prima. Maar nu….
@Bloempjelief qua kwaaltjes is het hier zoals bij de andere, wat in golven. Soms hele dag slecht, soms smorgens slecht en dan door de dag wat beter of andersom. Vandaag ook relatief goed tot nu weer even minder, behoorlijk opgeblazen weer dat het vervelend aanvoelt. Losse tshirts helpen ook niet echt vind ik, ik zie mijn buik er zo door uit piepen. Mijn man vindt van niet maar van bovenaf valt het echt erg op Ben echt aan het aftellen naar donderdag. @Caithxxx ahhh zo leuk! Wij gaan het donderdagavond tegen de kindjes vertellen. Gisteren in de winkel al een lief rompertje meegenomen wil die dan samen met de echo op tafel leggen en dan de kindjes zeggen dat we een heeeeele kleine verrassing hebben en dan zien hoe snel het kwartje valt Ze gaan sowieso super blij zijn, dat weet ik nu al! De jongste gaat het misschien niet meteen doorhebben maar mijn jongste zoon denk ik wel als ie even nadenkt (oudste zoon uit vorige relatie woont niet meer thuis owv ernstige ouderverstoting naar mij en mijn man en onaanvaardbaar/onveilig gedrag tav de andere 2 kinderen, heb er helaas geen contact meer mee).
Hahaha ja mannen letten er toch minder op denk ik. Oeh superleuk!! Ben benieuwd naar hun reactie. Wat heftig van je oudste..
Ik ben morgen 5 weken en ook hier lijkt het of de symptomen ineens weg zijn. Ik heb haast geen buikpijn meer, wat ik af en toe had op een dag. Borsten zijn ook minder gevoelig. Misselijkheid heb ik nog geen last van gehad. Zooolang nog wachten tot de 30e. Gister wel nog een laatste action test gedaan, omdat ik nog geen knaller had, maar die was gelukkig knal haha.
Jaa die opgezette buik heb ik ook en ben dan zo bang dat iemand het ziet en gaat denken haha. Moet het beter coveren
Ik pas m’n high waist broeken niet meer, maar heb niks anders en de zwangerschapsbroek zakt nog teveel af waardoor ik in m’n blote kont zit. Niks zit echt lekker en ik ben echt zo geïrriteerd daardoor haha. wat ik nog het meest vervelend vind is m’n humeur. Echt 180 graden tegenover m’n vorige zwangerschap. Toen heel chill, vrolijk, zelfs de bekkeninstabiliteit boeide me weinig, ik nam alles luchtig op en zat nergens mee. En nu janken om alles, boos om alles, niks is goed en iedereen zegt domme dingen
Hier sinds donderdag de zwangerschapsbroeken aan. Zitten perfect, alleen de buikband zakt soms beetje omdat ik op het werk altijd zit denk ik. Hier valt humeur mee. Man vraagt wel eens of ik slecht gezind ben of zo maar ben gewoon wat minder happy omdat ik me helft van de tijd gewoon beroerd voel ook. Heb echt last van mijn darmen.. heel vervelend. Voor de rest voel ik weinig, het zijn echt mijn darmen waar de hormonen hard op ingaan. Moet ook vaak boertjes laten daarstraks wat maagzuur ook. Had vanmiddag ook helemaal geen honger. Heb toch maar gegeten want anders zou ik weer misselijk worden denk ik.
Jeetje ik ben ZOOO misselijk vandaag! Ik dacht 3 dagen geleden dat het begonnen was maar ik moet dat even herzien. Denk dat het nu pas echt begonnen is. Bwuuuuk