Uitgerekend 1-15 januari 2024

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempjelief, 27 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.155
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Ja bij de 2e en 3e had ik het ook vanaf week 6-7. Volgens de vroedvrouw is dat een reactie op de genen van de vader. Het is dus zijn schuld :roflmao: bij de 1e had ik het niet (andere vader).

2. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ja ik ben misschien verwend hoor, mijn man is altijd al vroeg op.. dus ik kan blijven liggen haha. En anders maakt de oudste (8.5) een boterham voor hen beide en chillen ze gewoon op de bank samen achter de tv. Zie steeds meer de voordelen van oudere kids terwijl er nog een baby op komst is, heb echt tijd voor de baby straks, jongens zijn dan 5 en 9 jaar. Vrijdag de echo en zaterdag gaan we het ze dan vertellen.. ik heb daar zo een zin in, ben zo benieuwd hoe ze reageren. Ze zijn zo bewust van het traject door alle echo's enzo

Meisje89 vindt dit leuk.
  3. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.468
    8.617
    113
    Vrouw
    Ja, ik moet zeggen dat ik op t moment wel rustig eronder ben. Echo nog eens vergeleken op google en lijkt toch echt een kloppend beeld met termijn te zijn. Mn tepels zijn wel weer/nog steeds erg pijnlijk en voel me zo nu en dan erg opgezet.
    Ik mag om 14.15 en moet smorgens nog werken tot 13u, dus gelukkig wel afleiding :)

Caithxxx, Meisje89 en Joyce2013 vinden dit leuk.
  4. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.468
    8.617
    113
    Vrouw
    Ja leuk is dat he? Mijn oudste dochter wordt in december 12, dus zo'n leuke leeftijd! En ze wil al zo lang graag een zusje ;) Maarja, dat hebben we niet voor het zeggen he :p Ben wel heel benieuwd hoe ze gaan reageren. Weet nog niet precies wanneer we het ze gaan vertellen.

Caithxxx en Meisje89 vinden dit leuk.
  5. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Goedzo, fijn om te lezen meid!
    Ja dat is wel hele fijn nog even die afleiding anders is het echt starten naar de klok tot je mag haha. Je gaat vast morgen een mooi kloppend hartje zien. Ik heb er goed gevoel bij!

Bloempjelief vindt dit leuk.
  6. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Jeetje alweer 12. .mijn gutte haha jij zit al in de mobieltjes/afzetten fase of niet dan...
    Nee helaas niet, wil ook heel graag een dochter (omdat dat heel anders is dan jongens en ik dat ook graag zou willen meemaken). Maar de kans na 2 jongens is al een stuk kleiner, en na 4 jaar ben ik wel veel meer gaan relativeren. En het cliche is dan echt waar, dat het wonder nog mag gebeuren en het gezond is, is alles waar ik nu nog op hoop.

Seffie en Meisje89 vinden dit leuk.
  7. Eveline123

Eveline123 Actief lid

29 apr 2023
    147
    207
    43
    Vrouw
    Ik voel me niet zo fijn, haha. Ontzettend moe, kort lontje, flink last van de hormonen denk ik;) Sommige dagen licht misselijk, maar valt op zich wel mee. En last van m'n darmen: verstopt zitten. Gelukkig geen bloedverlies meer gehad, dus ik hoop dat we morgen toch een goede echo hebben! Maar vind het echt wel heel spannend. Morgen mag ik om 10 over half 9, dus al lekker op tijd! Maar die vermoeidheid vind ik wel echt pittig. Krijg zo weinig uit m'n handen.

Caithxxx, Bloempjelief en Meisje89 vinden dit leuk.
  8. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.155
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Oh heerlijk ! Mijn man is een avondmens dus ik heb pech haha. Ik ben wel een ochtendmens maar af en toe eens uitslapen zou wel leuk zijn. Maar ja dat zit er de komende jaren dus sowieso niet meer in :roflmao: tenzij grote broer en zus de kleine wat gaan bezighouden. Dat is idd weer een voordeel dat de rest wat groter is.

Joyce2013 vindt dit leuk.
  9. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.468
    8.617
    113
    Vrouw
    Oh menn, ik heb nu een vergadering en gooi 10min geleden alles eruit:|:rolleyes: Hopelijk merken ze niks ;) maar mn ogen zijn doorlopen…. Pfftt

10. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ooo zo vervelend.. succes!!!!

11. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.155
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Oh jee... niet leuk!

12. Seffie

Seffie Fanatiek lid

17 apr 2019
    2.274
    2.619
    113
    Vrouw
    Oh nooo! Wat vervelend. En zagen ze het?

M’n zoontje zegt hele dagen door tegen iedereen dat hij een zusje krijgt… maar hij weet nog helemaal niet dat ik zwanger ben. Dat willen we hem na de echo pas vertellen :eek::oops:

Caithxxx vindt dit leuk.
  13. Johanna84

Johanna84 Bekend lid

21 apr 2023
    742
    785
    93
    Vrouw
    Ohh vervelend Bloempje!

Haha helderziend zoontje heb je Seffie!

Seffie vindt dit leuk.
  14. Soofjes

Soofjes Actief lid

9 mei 2023
    174
    234
    43
    Vrouw
    Ik heb dus sinds gisteren avond heel donkergele afscheiding, ik belde even de verloskundige om te vragen wat het kon zijn. Toen mocht ik langs komen voor een echo.
    Op de echo is te zien dat ik zwanger ben, het zit op de goede plek en er is een vruchtzakje. Echter is het vruchtje nog nergens te bekennen. Dus nu weer 2 weken afwachten, want de 30e heb ik een vervolg afspraak.

Vraag me ergens af waarvoor zij mij langs heeft laten komen als er toch niets te zien zou zijn.. maakt de onzekerheid alleen maar groter.

Bijgevoegde bestanden:

15. Johanna84

Johanna84 Bekend lid

21 apr 2023
    742
    785
    93
    Vrouw
    Kon zij het goed verklaren? Met andere woorden: past het bij het termijn? Of kon ze je niet echt geruststellen. Met vijf weken is er -lijkt mij- nog niet veel te zien en is het positief dat er een vruchtzakje is en dat het op de goede plek zit. Wel heel vervelend deze onzekerheid!

16. Soofjes

Soofjes Actief lid

9 mei 2023
    174
    234
    43
    Vrouw
    Ze was er eigenlijk heel "nuchter" onder. Had ook niet echt het gevoel dat ze opzoek was naar een verklaring. Haar boodschap was vooral: wacht af.
    Volgens de echo zou ik 6+2 weken moeten zijn (kijkend naar de grootte van het zakje). Maar zij dacht dat dat niet echt betrouwbaar kon zijn.

Daarnaast was het ook een uitwendige echo, een inwendige wilde ze niet maken. Juist door al deze dingen, vraag ik me af waarom ik langs mocht komen omdat ze eigenlijk dan van te voren al kon inschatten dat ze niets ging zien, denk ik?

17. Johanna84

Johanna84 Bekend lid

21 apr 2023
    742
    785
    93
    Vrouw
    Dan zou ik proberen me er niet teveel zorgen over te maken! Volgens de echo ben je dus een week verder dan je eigen berekening?

18. Soofjes

Soofjes Actief lid

9 mei 2023
    174
    234
    43
    Vrouw
    Haha, ik ga het proberen. Denk dat ik gewoon op meditatie les moet .
    En klopt, en dat zou ook best kunnen kloppen. Ik zat midden in een verhuizing, waarin ik mezelf helemaal kapot heb gewerkt, toen ik op een gegeven moment mij besefte dat ik nog steeds niet ongesteld was bleek ik zwanger te zijn. Terwijl ik aan de prikpil zit. Was er dus niet echt mee bezig haha. Nu is het enige wat ik wil dat het gewoon goed groeit en blijft zitten, heel spannend dit, echt verschrikkelijk

19. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.155
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Bizar zeg!

Hier zaten de kinderen vorige week plots naar een filmpje op YouTube te kijken waar kindjes lieten zien hoe goed ze voor hun zwangere mama aan het zorgen waren o_O

Mijn man vroeg al, of ze dat ook zouden doen als ik een baby in mijn buik zou hebben. Gingen ze doen, nou ben benieuwd dan na donderdag :p

Dex1989, Seffie, Bloempjelief en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.155
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Balen dat je nog 2 weken moet wachten nu! Snap dat je je zorgen maakt, hoewel het voor deze termijn wel kan kloppen denk ik.

Deel Deze Pagina