Das alleen maar een meevaller dan toch? Dat je alweer een week verder bent dan gedacht! Dan is er bij de volgende echo vast een mooi embryo met kloppend hartje te zien.
Snap dat je je zorgen maakt 2 weken wachten is ook nog wel heel erg lang. Volgens mij kunnen ze met een buikecho ook helemaal niet goed zien op dit termijn, snap ook niet waarom er niet voor een inwendige echo is gekozen. Nog nooit van gehoord met 5 weken kijken op die manier... Ik duim voor je dat het gewoon goed zit, maar snap heel goed dat dit je juist meer onzeker maakt.
Ohoh erg is dat he? In mijn auto zit een cd van twee kleine kleutertjes van Monique Smit. En het liedje; Ik heb grote schik, want mama’s buik is dik, zingt hij steeds Vorige keer vroeg me schoonmoeder; is dat een hint?
Bah, wat onzeker steeds nog. Ik vraag me ook af waarom ze een echo aanbood? Waar had die gele afscheiding een symptoom van kunnen zijn dan? Jammer dat die vroege echo’s nog geen duidelijkheid geven he. Maar als zij zegt dat je 6.2 zou zijn, dan had er al wel een hartje gezeten toch? Pfft… nu weer 2 weken wachten is toch ook geen doen? Zou echt vragen of je eind deze week nog een keer mag.
Kon ze geen duidelijkheid over geven.. en die 6.2 is ook maar een gok, ze zij wel dat die niet betrouwbaar is. Maar ik vraag me ook wel echt af of ze niet gewoon meer gezien zou hebben als ze het inwendig had gedaan ipv uitwendig.
Ja dat idd ook. Ik heb m wel inwendig gehad. Hoe ik m morgen krijg weet ik niet, dus weet niet of ik nou moet plassen of niet
Op deze termijn heb je sowieso beter beeld inwendig. Heel apart dat ze dat niet gedaan hebben. Nu maak je je wellicht helemaal onterecht zorgen. Niet fijn..
Ik reageer straks even op de rest hoor. Maar de echo was super. Klopte precies bij het termijn en er was een hartje te zien ❤️ helemaal gerust. Wel gek om het zo klein te zien, bij dochter had ik pas met 9 wkn een echo. Volgende week weer een echo ❤️
♡ Uitgerekend 1 - 15 Januari 2024 ♡ 1 januari 2 januari 3 januari 4 januari Meisje89 - 33 jaar - 4e kindje Caithxxx - 33 jaar - 2e kindje 5 januari Joyce2013 - 36 jaar - 3e kindje 6 januari Bloempjelief - 36 jaar - 4e kindje GhostRocker - 31 jaar - 1e kindje Cinderella86 - 36 jaar - 3e kindje 7 januari NNNIETJE - 31 jaar - 2e kindje 8 januari Seffie - 33 jaar - 2e kindje 9 januari 10 januari LoesIVF - 28 jaar - 2e kindje Evi92 - 31 jaar - 2e kindje 11 januari Desstiiny - 34 jaar - 3e kindje Soofjes - 22 jaar - 1e kindje Carpe0iuventae - 30 jaar - 1e kindje WinBel - 32 jaar - 1e kindje 12 januari Dex1989 - 34 jaar - 2e kindje Johanna84 - 38 jaar - 1e kindje Sammie93 - 30 jaar - 1e kindje 13 januari 14 januari 15 januari ----------------------------------------- Afspraken mei : 15 - Caithxxx - echo mbt niche 16 - Bloempjelief - vroege echo (6+3) 16 - Eveline123 - 2e vroege echo 18 - meisje89 - pretecho (7wk) 19 - Joyce2013 - vroege echo (7wk) 20 - LoesIVF - vroege echo 22 - Caithxxx - vroege echo 22 - carpe iuventae - vroege echo 23 - GhostRocker - 1e echo 23 - Cinderella86 - vitaliteitsecho 24 - Desstiiny - vroege echo + intake VK 26 - Dex1989 - echo in kliniek 26 - WinBel - vitaliteitsecho 30 - Soofjes - 1e echo + intake 30 - IsabelD - 1e echo 30 - WinBel - intake 31 - Seffie - echo Afspraken juni: 1 - meisje89 - vk + echo 2 - LoesIVF - vk + 8wk echo 2 - Evi92 - 1e echo fertiliteit (8wk) 2 - Sammie93 - intake + 1e echo 6 - Caithxxx - intake vk 7 - Bloempjelief - intake vk 7 - Johanna84 - intake vk/eerste echo 9 - Cinderella86 - intake + 10 weken echo 13 - Bloempjelief - 10wk echo 14 - Dex1989 - 10 wk echo 15 - Dex1889 - vk intake 16 - Caithxxx- 10 wk echo 28 - meisje89: 12wk echo + nipt Afspraken juli: 3 - LoesIVF: gyn + 12wk echo 8 - Bloempjelief - 13wk echo ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?) ----------------------------------------- HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’
Ik zou me hier ook graag willen melden als het mag, in verwachting van ons 1e kindje na een miskraam in februari dit jaar. Erg veel last van misselijkheid, krampjes en mijn borsten, maar heel blij dat het tot nu toe goed gaat!
Caith wat fijn van je goede echo! Gefeliciteerd @bloempje: 4 weken 3 dagen, dus die termijn nu wel voorbij gelukkig
Dankjulliewel! ❤️ Welkom @WinBel @kwaaltjes vervelend dat sommige van jullie zo misselijk zijn dat het tot wc knuffelen komt! Hoewel het een goed teken is, hoop ik dat het gauw voorbij trekt. Hier gelukkig niet echt misselijk, smorgens een beetje. Verder vooral héél erg moe. Niet te doen en ook echt gauw duizelig. Alles voor het goede doel ❤️
Kwaaltjes worden bij mij nu toch ook wel serieuzer, waar ik tot een paar dagen geleden nog nergens geen last van had is sinds vandaag wel anders Mijn buik is ontzettend opgeblazen en de heledag al een een licht misselijk/weeïg gevoel op de maag bleeugh.. en ben volgens mij een hele dag aan het gaaaaaapen, zoe moe haha!
Hmm wel een beetje gek dat ze m uitwendig maakt. Ik ben nu 6+4 en kreeg m inwendig. Gyn zei dat t echt nog te klein is om uitwendig te doen. Vruchtzak is duidelijk, maar het is verder nog zó klein. Wel frustrerend voor je zo.. hoop dat de tijd voor je vliegt tot de volgende echo. Dikke knuffel.