Wat is hier veel gebeurd vandaag! Allereerst welkom nieuwe dames en van harte! @Caithxxx Wat een ontzettend fijn bericht van de goede echo!! Die kwaaltjes zijn wel on fire nu hé… alsof het in 1x los barst bij iedereen!! Laten we het maar zien als fijne bevestiging
Hier ook steeds vaker misselijk/ kokhalzen, was bij m’n zoontje ook, toen niet overgeven dus ben benieuwd deze keer.. verder beginnen mijn borsten nu ook wel zeer te doen, buik/ darmen heel onrustig en vaak plassen, anders ook buikpijn. En verder… moe moe moe!! Nou goed, lekker bezig haha!
Hallo allemaal, Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Ik lees ook al een tijdje mee op dit forum, heb in januari een miskraam gehad en ben nu weer in verwachting. Wel extra spannend nu, maar ontzettend blij. Heeft iemand een idee hoelang ik op dit moment in verwachting ben? De app, calculatoren en zelfs verloskundigen, verschillen van elkaar. Op 4 april was de eerste dag van mijn laatste menstruatie en heb een cyclus van ongeveer 32 dagen. Een aantal zegt dat ik nu 5 weken en 2 dagen zwanger ben en een aantal zegt dat het al 6 weken en 2 dagen zijn (en nog een app zelfs 5 weken en 6 dagen)...? Hoor het graag!
@Bloempjelief en @Eveline123 succes vandaag! Welkom aan de nieuwe! @Caithxxx zo leuk dat alles goed was! Ze zijn idd echt nog heel klein nu hé. Mini garnaaltjes Hier ook nog steeds opgeblazen, ik draag losse kleding maar je blijft het zien vind ik. Gelukkig zit ik veel dus ik hoop dat mijn collega's het nog niet opgevallen is. En als ik rondloop dan probeer ik er wat voor te houden haha. Een kaft, papieren, mijn arm een beetje
Je berekent best via een website waar je ook de lengte van je cyclus kan ingeven. Ik vond eentje en dan kom je uit op 12 januari, dan zou je nu 5+3 zijn. Weet je wanneer je eisprong was? Er zijn ook websites waar je kan berekenen adhv je eisprong. Mijn laatste menstruatie was ook 4 april maar ik had 13 april (dag 10) al mijn eisprong waardoor ik dus verder ben dan jou.
Ja echt hoor! Oh zo herkenbaar!! Heb zo vergadering en voor de rest ben ik afgevallen, op m'n buik na dus het valt nog meer op.
Ja ook heel belangrijk, zullen ze bij mij ook naar kijken of het niet te dicht op de keizersnede wond zit! Maar dit is fantastisch nieuws meid, nogmaals gefeliciteerd!
Ik duim op een mooie echo straks met kloppend hartje! Ik heb er een goed gevoel bij! @Eveline123 jij natuurlijk ook succes vandaag en veel plezier!
Succes @Bloempjelief ♥️ gaat helemaal goed komen. Dat voel ik. wie had er nog meer een echo vandaag? Ik mag donderdag, wel pas 20.45. Droomde vannacht dat het er 2 waren net zoals 8 jaar geleden.
Succes vandaag @Bloempjelief en @Eveline123! Wat heerlijk dat jouw echo goed was @Caithxxx! Genieten. Al die kwaaltjes bij iedereen zeg. Iedereen veel succes en hopelijk nemen die klachten snel af. Ik heb zelf een beetje een opgeblazen buik en voel het constant iets. Gelukkig niet misselijk of andere gekke dingen!
Vanochtend geweest voor een echo en een mooi, kloppend hartje gezien! Zo blij Ze meette het kindje op 6 weken en 5 dagen. 4 januari zou ik dan uitgerekend zijn.
♡ Uitgerekend 1 - 15 Januari 2024 ♡ 1 januari 2 januari 3 januari 4 januari Meisje89 - 33 jaar - 4e kindje Caithxxx - 33 jaar - 2e kindje Eveline123 - 28 jaar - 2e kindje 5 januari Joyce2013 - 36 jaar - 3e kindje 6 januari Bloempjelief - 36 jaar - 4e kindje GhostRocker - 31 jaar - 1e kindje Cinderella86 - 36 jaar - 3e kindje 7 januari NNNIETJE - 31 jaar - 2e kindje 8 januari Seffie - 33 jaar - 2e kindje 9 januari 10 januari LoesIVF - 28 jaar - 2e kindje Evi92 - 31 jaar - 2e kindje 11 januari Desstiiny - 34 jaar - 3e kindje Soofjes - 22 jaar - 1e kindje Carpe0iuventae - 30 jaar - 1e kindje WinBel - 32 jaar - 1e kindje 12 januari Dex1989 - 34 jaar - 2e kindje Johanna84 - 38 jaar - 1e kindje Sammie93 - 30 jaar - 1e kindje 13 januari 14 januari 15 januari ----------------------------------------- Afspraken mei : 15 - Caithxxx - echo mbt niche 16 - Bloempjelief - vroege echo (6+3) 18 - meisje89 - pretecho (7wk) 19 - Joyce2013 - vroege echo (7wk) 20 - LoesIVF - vroege echo 22 - Caithxxx - vroege echo 22 - carpe iuventae - vroege echo 23 - GhostRocker - 1e echo 23 - Cinderella86 - vitaliteitsecho 24 - Desstiiny - vroege echo + intake VK 26 - Dex1989 - echo in kliniek 26 - WinBel - vitaliteitsecho 30 - Soofjes - 1e echo + intake 30 - IsabelD - 1e echo 30 - WinBel - intake 31 - Seffie - echo Afspraken juni: 1 - meisje89 - vk + echo 2 - LoesIVF - vk + 8wk echo 2 - Evi92 - 1e echo fertiliteit (8wk) 2 - Sammie93 - intake + 1e echo 6 - Caithxxx - intake vk 7 - Bloempjelief - intake vk 7 - Johanna84 - intake vk/eerste echo 8 - Eveline123 - termijnecho 9 - Cinderella86 - intake + 10 weken echo 13 - Bloempjelief - 10wk echo 14 - Dex1989 - 10 wk echo 15 - Dex1889 - vk intake 16 - Caithxxx- 10 wk echo 28 - meisje89: 12wk echo + nipt Afspraken juli: 3 - LoesIVF: gyn + 12wk echo 8 - Bloempjelief - 13wk echo ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?) ----------------------------------------- HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’[/QUOTE]