@Seffie @Caithxxx Nee in principe onschuldig, maar kan wel gevoelig zijn door de omvang. En wel in de gaten houden. Dit was ook meer een korte pretecho elders. Over 10 dagen echo in het ziekenhuis, dus dan zal ik er wel meer over horen!
@LoesIVF fijn dat je een goede echo met hartje gehad hebt! Hopelijk krijg je dan niet te veel last van de cyste komende tijd. Qua werken, ik wil liefst gewoon weer thuis kunnen blijven maar dat kan financieel niet echt meer nu (groter huis gekocht vorig jaar dus hogere hypotheek, vorig huis was goedkoper en konden we prima met 1 inkomen betalen). Ben recent in bijberoep gestart, hoop dat ik dat kan uitbreiden zodat ik enkel van thuis uit hoef te werken. Maar klanten vinden is echt niet evident heb ik gemerkt...
Ik ben ondernemer dus ligt een beetje anders qua verlof, maar heb wel direct kdv aangevraagd. Bij 3 locaties trouwens (en voor 2 of 3 dagen), want in deze omgeving is het echt drama qua wachtlijsten. Ingangsdatum heb ik nu op 1 april gezet. Eerste 3 maandjes lekker thuis bij mij. Verder doe ik het alleen, mijn moeder gaat ook 1 dag oppassen. Heeft ze ook bij m’n oudste gedaan, vind ze geweldig. Maar goed.. ik hoop vooral dat er straks plek is!
Pff klinkt pittig.. hopelijk wordt het snel wat beter bij je. Tussendoor proberen wat rust te pakken, waar mogelijk?
Oh ik kan me je gevoel zo voorstellen.. en tegelijk natuurlijk ook totaal niet. Het wordt pittig, maar er is tijd om zoveel mogelijk goed voor te bereiden en over na te denken. Dit gaat goed komen!
Yes weer goed nieuws, van harte! Tot nu toe zijn alle baby’s volgens mij allemaal iets kleiner/ minder ver dan we zelf dachten, haha!
Wij waren vandaag een dagje naar Beekse Bergen, super leuk maar ben nu echt helemaal gesloopt! Heb sinds gisteren veel last van m’n onderrug (had ik ook bij m’n zoon in het eerste trimester, gevoelige plek), natuurlijk erg moe en verder over de dag lekker misselijk/ weeïg gevoel, dus hele tijd zitten eten.. dat werkt vooralsnog wel, haha! Nu lekker op de bank en morgen rustig aan
Idd, je zit er al snel een mm naast. En ze groeien elke dag een mm ook nog dus op een week kan het alweer verschillen.
@Meisje89 mijn man zei uiteindelijk toen ze kindje 2 aan het meten was krijgen wij ook nog wat foto’s. Dus 2 van kindje 2 en 1 van 1 en 1 samen. Kindje 2 werd gemeten op 5.95mm als is google is dat 6 weken. Kindje 1 weet ik niet toen was is even mijn focus kwijt haha. Het is allemaal wat geland en we moeten eerst volgende week maar afwachten voor we verder gaan denken. En ook de nipt nog afwachten en als alles dan goed is met beide gaan we een plan maken en oude spullen verkopen en nieuwe aanschaffen.
Wat fijn dat steeds meer mensen een goede echo gehad hebben! @Joyce2013 wauw en tweeling! Pittig, maar wel heel bijzonder! Ik mag zelf aanstaande dinsdag voor een vitaliteitsecho, ben heel benieuwd!!
Hoi Dames! Wat fijn dat de echos allemaal goed zijn! Wij mogen as woensdag. Spannend.. hopelijk een kloppent hartje te zien. Ik voel me belabbert moe en misselijk.. de wc en ik zijn heel close op het moment.. bij mijn eerste totaal geen last van gehad!
@Bloempjelief ik snap je onzekerheid nu haha. Heb een dag niet gespuugd en denk gelijk: ojee zit het nog goed? Waarom werkt ons brein zo? Haha. We gaan het volgend weekend vertellen aan de rest van de familie. Maar toch voel ik weer een stemmetje die zegt: heb je genoeg zekerheid dan? We willen het ons zoontje laten vertellen en echt pas als we zeker weten dat het goed zit dus heb weer twijfels. Om gek van te worden