Hier voor vrijdag toch een pret echo gepland (Why not..) wilde eerst de verloskundige een weekje eerder maar ze kunnen niet. En ik vind het te spannend om op basis van 1 echo van 6 weken zwangerschap het m’n kindje te vertellen. Hij wilt zooooo graag een broertje of zusje dat het echt heel verdrietig gaat zijn als het mis loopt. En ja dat kan altijd maar we willen gewoon ietsjes meer zekerheid Dus nu vrijdag avond 19.30 pret echo samen met ons zoontje. Mag hij het live zien. Super leuk kijk er echt naar uit.
Oh wat leuk! Vind je het niet spannend om hem mee te nemen naar een echo? Ik ben dan zo bang dat het niet goed zit en ze daar dan bij zijn. Misschien als ik wat verder ben en de baby voel bewegen, dan vind ik het wel leuk om de kids een keer mee te nemen naar een pretecho. Heerlijk dat je nu deze week al mag!
Hahaha hier ook exact dit. Al een geluk dat het niet zo heel druk is op kantoor zodat ik hier ook wel wat tijd voor heb.
Ja heb ook geen keuze. Hebben natuurlijk al wel een hartje zien kloppen dus het is niet de eerste echo. Maar anders kan m’n man ook niet mee dus we gaan gewoon als gezin. Ik wil ook het liefst uitgaan van iets positiefs maar je hebt wel een punt hoor.
Hahahaha ik heb echt gelachen om de reacties sorry voor de ultra vertraging..echo liep uit en zijn daarna nog ff wezen wandelen. En daarna werd ik duizelig dus moest ik eerst eten. Maar echo was helemaal perfect. ❤️ groeit goed en hartje klopt goed ❤️
Haaha sorry!!! Zal volgende keer eerst hier bericht droppen voor ik wat anders ga doen jaa zijn zo gelukkig ❤️
Ja die afspraak hebben we nu gemaakt met z’n allen dus deze keer is het je vergeven haha gefeliciteerd met je goeie echo suuuuuper fijn ❤️
Meiden, ik weet het ik moet gewoon afwachten maar ben even benieuwd van de gene wie een echo hadden met 7 weken hoe groot werd het kindje gemeten. 1 van de 2 (van de ander heb ik geen foto en de info kwam niet meer door haha) was bij ons 5.95 mm en door de IUI weten we natuurlijk precies dat de echo met 7 weken was. Hopelijk kunnen jullie mij een hart onder de riem steken. Lees overal dat 5.95 6 weken is en dat is dan wel erg veel achterlopen.. Maar we houden hoop!
Wat super fijn dat de echo goed is <3 Ik vind jullie reacties hilarisch dames. Leuk en lief dat er zo mee word geleefd met elkaar, tis ook zo spannend die eerste echos!! Met een kantoorbaan kun je zo nu en dan natuurlijk wel even spieken op de site Gaat hier wat lastiger, maar ik probeer up to date te blijven
Ik had 'm met 6+4 (toen 6.35 mm) en vandaag met 7+4. In die week is het hier verdubbeld. Kan me voorstellen dat je naar antwoorden zoekt! Een mm mis meten maakt natuurlijk ontzettend veel verschil in het begin. Vandaag viel me bijvoorbeeld ontzettend op hoeveel verschil in kwaliteit van de echo apparatuur tussen het streekziekenhuis en t amc. Kan me zo voorstellen dat dat ook nog eens uitmaakt met hoeveel ze werkelijk kunnen zien.