Zou zomaar kunnen haha mijn brein werkt ook al niet meer zoals het hoort! Heb deze week hele week verlof om te studeren, het is al half 12 bijna en heb zo goed als niks gedaan. Valt me zwaar tegen haha. Zit maar wat te gapen en misselijkheid weg te eten, verschrikkelijk
Het zit goed! We hebben het hartje gezien en gehoord. Zo bijzonder en wat een spanning valt er van me af! Ik ben zo blij.
Ja dat is het zeker, het is nog steeds af en toe vlagen "paniek" met het hoe gaan we het allemaal doen. Maar het is wel een super mooi cadeau een tweeling is wel heel uniek. En de eerste jaren gaan echt wel zwaar zijn en de jongens zullen we sneller los laten gok ik ook maar we vinden onze weg wel. Het enige grote wat we moeten aanschaffen is een 7 zitter en hopen dat de opvang plek heeft voor 2 kruimels haha. Ik las dat jij lekker na je verlof niet meer terug gaat, wat heerlijk. Waar gaan jullie heen verhuizen, wat zijn de plannen? Klinkt heerlijk ik hoop mijn verlof te kunnen rekken tot 1 mei, en daarna 3 dagen per week te werken voor een aantal weken (ouderschapsverlof). Altijd spannend om je werkgever op de hoogte te stellen.
Jaa dat was haar schatting nu, maar ik wacht gewoon even af tot de termijn echo en dan pas ik het aan, dan weet ik het zeker
♡ Uitgerekend 1 - 15 Januari 2024 ♡ 1 januari Desstiiny - 34 jaar - 3e kindje 2 januari 3 januari 4 januari Meisje89 - 33 jaar - 4e kindje Caithxxx - 33 jaar - 2e kindje Eveline123 - 28 jaar - 2e kindje 5 januari Joyce2013 - 36 jaar - 3e + 4e kindje 6 januari Bloempjelief - 36 jaar - 4e kindje Cinderella86 - 36 jaar - 3e kindje 7 januari NNNIETJE - 31 jaar - 2e kindje 8 januari Seffie - 33 jaar - 2e kindje 9 januari 10 januari LoesIVF - 28 jaar - 2e kindje Evi92 - 31 jaar - 2e kindje 11 januari Soofjes - 22 jaar - 1e kindje Carpe0iuventae - 30 jaar - 1e kindje WinBel - 32 jaar - 1e kindje 12 januari Sammie93 - 30 jaar - 1e kindje Mila2017 - 29 jaar - 2e kindje 13 januari 14 januari 15 januari Johanna84 - 38 jaar - 1e kindje ----------------------------------------- Afspraken mei : 30 - Soofjes - 1e echo + intake 30 - IsabelD - 1e echo 30 - WinBel - intake 31 - Seffie - echo Afspraken juni: 1 - meisje89 - vk + echo 2 - LoesIVF - vk + 8wk echo 2 - Evi92 - 1e echo fertiliteit (8wk) 2 - Sammie93 - intake + 1e echo 6 - Caithxxx - intake vk 7 - Bloempjelief - intake vk 7 - Johanna84 - eerste echo 8 - Eveline123 - termijnecho 8 - Desstiiny - termijnecho 9 - Cinderella86 - intake + 10 weken echo 12 - Joyce2013 - termijnecho (10wk) 15 - Bloempjelief - 10wk echo 16 - Caithxxx- 10 wk echo 21 - Soofjes - termijn echo 28 - meisje89: 12wk echo + nipt Afspraken juli: 3 - LoesIVF: gyn + 12wk echo 8 - Bloempjelief - 13wk echo ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?) ----------------------------------------- HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’[/QUOTE]
Zo weer even bijgelezen! @Seffie wat vervelend dat je je zo voelt en de ha niet wat wil geven nu! Ik zou het idd ook aankaarten bij je vk hoor, zo ellendig voelen moet toch wT aan gedaan kunnen worden? @Caithxxx oh dat is een gek vooruitzicht! Waar willen jullie heen? En wil je wel hetzelfde werk daar weer gaan doen? Spannend allemaal! @Soofjes wat fijn, een goede echo! En ben benieuwd of je idd echt een week verder bent! Zou dat kunnen volgens jou? En het hartje al gehoord, wat leuk! Wist niet dat ze dat zo vroeg al deden! @WinBel kom je ook nog gezellig meekletsen hier? We zijn benieuwd naar hoe je je voelt en hoe je echo was
Met mij gaat het verder wel oke. Met vlagen wel misselijk en gistermorgen toch overgegeven. En met vlagen erg moe, dus lag gister al om 19.30u in bed (en ik had ruzie met mn man, dus goede reden om lekker naar boven te vertrekken ) Heb sowieso wel een kort lontje, hopelijk wordt die snel weer wat langer
De echo was goed, een kloppend hartje! Ben zo blij!! Meting is ook goed, ik zou 1 dag minder ver zijn.
Fijn dat er weer goede echo’s zijn! Genieten ❤️ Onwijs vervelend voor de mensen die zich zo slecht voelen. Hopelijk gaat dat snel beter! Meestal knapt dat op rond de 12 weken, toch? Ik heb echt precies hetzelfde als bij mijn vorige zwangerschap. Wat gevoelige borsten en buik en wat vermoeidheid. Verder helemaal niks, heb daar echt mazzel mee.
Oh super!! Zie dat je wel nog niet bij de datums staat op de lijst. Wanneer zou je uitgeteld zijn dan?
Goededag, Vinden jullie het goed dat ik ook nog kom meekletsen?!? Zoals het nu lijkt is mijn uitgerekende datum van 31 december naar 2 januari verplaatst, Al een poos niet heel actief geweest op dit forum, maar nu ik opnieuw een kleine verwacht, 3 vanmezelf met nieuwe partner, straks in totaal 5 lijkt het me toch wel weer erg leuk