Oh oeps. Haha nja er zijn opties als iemand niet meewerkt dus Gefeliciteerd! Kan ik me helemaal voorstellen Snap ik! Komt toch extra regelwerk bij kijken. Maar ik denk dat jullie als gezin er wel in meegroeien. Het lijkt me zo ontzettend bijzonder. We wonen nu in de lelijkste stad van NL. Ik ben hier zelf opgegroeid maar ik wil het beter hebben voor m'n kinderen. Ik zit ook nog eens in de jeugdhulpverlening dus ik weet welke ellende er is. Dat er ook geen veilige voortgezet onderwijs hier is, was de druppel. Los daarvan barst deze stad uit z'n voegen, is het veel te druk, teveel prikkels en echt een vreselijke mentaliteit. Dus wij willen heel graag naar het oosten. Exact weten we nog niet, moeten daar nu wel wat meer vaart achter zetten. Ook heel lekker! Klinkt ook zo bizar ver weg 1 mei haha. Oosten van het land! Ik werk voor een grote organisatie die door het hele land zit met grote personeelstekorten, dus ik verhuis m'n werk gewoon mee.
@Caithxxx wat leuk! Wij gaan al jaren met vakantie naar Overijssel, echt een hele mooie omgeving! Ben benieuwd waar je terecht gaat komen!
Hé meiden, even een kleine update hier.. na een lang weekend tussen (toch nog) hoop en vrees heb ik vanmorgen mijn verloskundige gebeld (ipv de kliniek van vrijdag). Situatie uitgelegd, hoe bizar snel het allemaal was gegaan en hoe kort er gekeken was.. ik mocht vanmiddag langskomen voor een dubbelcheck en wist: of het is een wonder, of ik krijg iets meer tijd en uitleg. Het werd het laatste, plus iets wat ze vrijdag niet had gezien… het was een tweeling.. er zijn 2 vruchtzakjes te zien. Een is waarschijnlijk al gestopt met 4/5 weken en de andere nu pas, sterker nog, die groeit nog zelfs inclusief aanmaak van de placenta. Echt bizar dit! Nu afwachten tot de miskraam op gang komt en anders medicatie. Dat wil ik dan sowieso, want ik voel me dus hartstikke zwanger incl overgeven etc en dat maakt het alleen maar pijnlijker.. Nou goed, zijn jullie helemaal op de hoogte.. ik wens jullie een hele mooie gezonde zwangerschap en vooral veel geluk! Liefs
Jeeeetje. Maakt het nog een stuk lastiger lijkt mij. Pff. Heel fijn dat je mocht komen en dat ze de tijd nam om uitleg te geven. Maar wel heel heftig. Heel veel sterkte. ❤️
Super heftig! Hopelijk zet het snel door, dan kan je beginnen met de verwerking. Veel sterkte en thnx voor de update.
Wauw dat is apart zeg! En geen vruchtje aan het groeien dan? Zo vreemd dat er wel nog een placenta groeit ook. Hebben ze uitgelegd hoe dat kan? Snap dat je er nu snel door wil, al die symptomen maken het er niet makkelijker op. Hoop dat je dit allemaal snel kan afsluiten. Veel moed nog komende tijd ❤️
Hoi dames, wat lief dat jullie naar mij vragen en aan mij dachten. Sorry dat ik super slecht heb gereageerd, ik ben nu bij pagina 40 met bijlezen (zag al een hele mooie buikfoto en een verrassingstweeling jeetje!). Ben zo ontzettend ziek dat het er allemaal even bij in is geschoten, kom morgen met een uitgebreide bijleespost maar denk ik zal even reageren dat ik er nog ben haha. Wij hebben vorige week een hele mooie echo met een kloppend hartje gehad, helemaal gelukkig! Waarschijnlijk iets minder ver dan gedacht, maar dat weten we bij de termijn echo zeker. Vandaag de intake gehad en dat is ook prima verlopen gelukkig. Net nieuwe medicatie op mogen halen (Emesafene) in de hoop dat dat meer voor me doet. Ben nu 24/7 ontzettend misselijk, krijg amper wat binnen en hou nog minder binnen, ook veel last van bandenpijn gehad maar dat mindert nu gelukkig een beetje. Morgen ga ik op jullie reageren verder, sorry voor de afwezigheid!
Ik zie nu het berichtje van Dex boven mij staan, wat verschrikkelijk voor je! Ik wens jou en je partner ontzettend veel sterkte hiermee!
Wat heftig lieve @Dex1989 en dat het andere vruchtzakje dan nog groeit en je zo ziek bent lijkt me intens verdrietig. Lief dat je ons op de hoogte hebt gebracht. Pas goed op jezelf en heel veel sterkte
Jammer dat je zo misselijk bent, hopelijk slaat de medicatie snel aan. Wel fijn dat je een goeie echo had! Veel succes nog met bijlezen
Nee die kans is nu wel echt nihil. Hoe het precies zit weet ik niet, maar wel echt bizar dat alles gewoon doorgaat. Overigens begrijp ik nu met de wetenschap van de twins wel waarom mijn hartslag zo hoog was (na elke zin praten volledig buiten adem) en m’n buik zo snel opzette. Dat laatste is nu het meest frustrerend, want ik kan m’n broeken gewoon niet dicht doen! Hoop maar dat het snel vanzelf op gang komt..
Dat verklaart idd wel wat ja... Kan je niet met een elastiek door je knoopsgat je broek wat dicht trekken nog? Dan maak je een lusje en doe je aan het eind je knoop erdoor. Dan zit er wat rek op en blijft ie wel mooi dicht. Hoe lang wil/mag je wachten voor ze ingrijpen met het op gang brengen? Misschien omdat het 2e vruchtzakje nu pas gestopt is met groeien, dat de hormonen nu ook pas stilaan gaan minderen? Heb echt te doen met je...
Wat ontzettend heftig! ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, ik wens jou en je partner heel veel kracht en sterkte toe ❤️
♡ Uitgerekend 1 - 15 Januari 2024 ♡ 1 januari Desstiiny - 34 jaar - 3e kindje 2 januari miffy - ? jaar - 3e kindje 3 januari 4 januari Meisje89 - 33 jaar - 4e kindje Caithxxx - 33 jaar - 2e kindje Eveline123 - 28 jaar - 2e kindje 5 januari Joyce2013 - 36 jaar - 3e + 4e kindje 6 januari Bloempjelief - 36 jaar - 4e kindje Cinderella86 - 36 jaar - 3e kindje 7 januari NNNIETJE - 31 jaar - 2e kindje 8 januari Seffie - 33 jaar - 2e kindje 9 januari 10 januari LoesIVF - 28 jaar - 2e kindje Evi92 - 31 jaar - 2e kindje 11 januari Soofjes - 22 jaar - 1e kindje Carpe0iuventae - 30 jaar - 1e kindje WinBel - 32 jaar - 1e kindje 12 januari Sammie93 - 30 jaar - 1e kindje Mila2017 - 29 jaar - 2e kindje 13 januari 14 januari 15 januari Johanna84 - 38 jaar - 1e kindje ----------------------------------------- Afspraken mei : 31 - Seffie - echo Afspraken juni: 1 - meisje89 - vk + echo 2 - LoesIVF - vk + 8wk echo 2 - Evi92 - 1e echo fertiliteit (8wk) 2 - Sammie93 - intake + 1e echo 6 - Caithxxx - intake vk 7 - Bloempjelief - intake vk 7 - Johanna84 - eerste echo 8 - Eveline123 - termijnecho 8 - Desstiiny - termijnecho 9 - Cinderella86 - intake + 10 weken echo 12 - Joyce2013 - termijnecho (10wk) 15 - Bloempjelief - 10wk echo 16 - Caithxxx- 10 wk echo 21 - Soofjes - termijn echo 28 - meisje89: 12wk echo + nipt Afspraken juli: 3 - LoesIVF: gyn + 12wk echo 8 - Bloempjelief - 13wk echo ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?) ----------------------------------------- HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’
♡ Uitgerekend 1 - 15 Januari 2024 ♡ 1 januari Desstiiny - 34 jaar - 3e kindje 2 januari miffy - ? jaar - 3e kindje 3 januari 4 januari Meisje89 - 33 jaar - 4e kindje Caithxxx - 33 jaar - 2e kindje Eveline123 - 28 jaar - 2e kindje 5 januari Joyce2013 - 36 jaar - 3e + 4e kindje 6 januari Bloempjelief - 36 jaar - 4e kindje Cinderella86 - 36 jaar - 3e kindje 7 januari NNNIETJE - 31 jaar - 2e kindje 8 januari Seffie - 33 jaar - 2e kindje 9 januari 10 januari LoesIVF - 28 jaar - 2e kindje Evi92 - 31 jaar - 2e kindje 11 januari Soofjes - 22 jaar - 1e kindje Carpe0iuventae - 30 jaar - 1e kindje WinBel - 32 jaar - 1e kindje 12 januari Sammie93 - 30 jaar - 1e kindje Mila2017 - 29 jaar - 2e kindje 13 januari 14 januari 15 januari Johanna84 - 38 jaar - 1e kindje ----------------------------------------- Afspraken mei : 31 - Seffie - echo Afspraken juni: 1 - meisje89 - vk + echo 2 - LoesIVF - vk + 8wk echo 2 - Evi92 - 1e echo fertiliteit (8wk) 2 - Sammie93 - intake + 1e echo 6 - Caithxxx - intake vk 7 - Bloempjelief - intake vk 7 - Johanna84 - eerste echo 8 - Eveline123 - termijnecho 8 - Desstiiny - termijnecho 9 - Cinderella86 - intake + 10 weken echo 12 - Joyce2013 - termijnecho (10wk) 15 - Bloempjelief - 10wk echo 15 - Seffie- intake vk 16 - Caithxxx- 10 wk echo 21 - Soofjes - termijn echo 21 - Seffie - termijn echo 28 - meisje89: 12wk echo + nipt Afspraken juli: 3 - LoesIVF: gyn + 12wk echo 8 - Bloempjelief - 13wk echo ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?) ----------------------------------------- HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’
Echo was weer helemaal goed ♥️ termijn klopte precies en alles zag er goed uit. Je zag al goed de navelstreng en de armpjes (op een andere foto) en het bewoog haha.