♡ Uitgerekend 1 - 15 Januari 2024 ♡ 1 januari 2 januari 3 januari 4 januari Meisje89 - 33 jaar - 4e kindje Caithxxx - 33 jaar - 2e kindje Seffie - 33 jaar - 2e kindje 5 januari Joyce2013 - 36 jaar - 3e kindje 6 januari Bloempjelief - 36 jaar - 4e kindje 7 januari NNNIETJE - 31 jaar - 2e kindje 8 januari 9 januari 10 januari 11 januari 12 januari 13 januari 14 januari 15 januari ----------------------------------------- Afspraken mei : 5 - meisje89: bloedtest huisarts 15 - Caithxxx- echo mbt niche 19 - Joyce2013 - vroege echo 22 - Caithxxx - vroege echo 23 - Bloempjelief vitaliteitsecho (7+3) 31 - Seffie - echo Afspraken juni: 2 - meisje89: vk + echo 28 - meisje89: 12wk echo + nipt ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?) ----------------------------------------- HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Wat heerlijk al die vakanties. Lekker genieten hier al echt banden pijn. Had ik bij de eerste ook dus herken het direct.
Hier vandaag ook weer feller. Loop soms alsof ik al 37 weken zwanger ben zeker als ik met de honden ga wandelen. Die willen vaak dan ook een goed tempo aanhouden, kan soms al niet meer volgen door die banden pfft haha.
Vandaag weer even getest. Eindelijk mn knaller op de Action En heb die test van Kruidvat gehaald en dit resultaat. Volgens mij is t streep is streep dus dan klopt ie volgens mij prima met mijn termijn?
Mooie testen ik krijg bij Kruidvat geen knaller maar ben meer een middag tester. Ze zijn alleen nu op dus ik ga het houden op action. En dan de dag voor Moederdag een cb digital om aan m’n moeder te geven haha
Hey allemaal! Ik sluit me bij jullie aan. Vandaag is mijn NOD. Ik heb mijn eerste dochter via IVF 1 verse terugplaatsing gehad. Nu zwanger van 2e ronde cryo’s van IVF 1.
Vanochtend deze test, ik geloof het nu echt! Ik heb me dus zojuist opgegeven voor moeders voor moeders. Zelf ook veel hormoon injecties gebruikt, nu kan ik wat terug doen ♡
Wat een mooie testen allemaal! Langzaam aan begint het besef hier ook te komen =) Eerste afspraak is gemaakt voor een echo! Mijn testen lopen ook mooi op =)
Welkom, ook via ivf zwanger geraakt dus. Wat fijn dat het is gelukt!! Je testen zien er prachtig uit =)
Ja en jij had geen medisch traject dus je mag pas met 11 weken denk? Ik mag al met 7 omdat ik en medisch ben en al eerder een miskraam heb gehad. Snap dat het wachten voor jou nog wel heel erg lang duurt... maar komt goed meid!
Je kunt soms ook een vroege echo ‘kopen’. Heb ik bij mijn vorige zwangerschap ook gedaan, met 6 weken en een paar dagen. Ongeduldig als ik ben…
Snap ik Bij de 2e had ik een bloeding met 5w4d, toen paniek dus via spoed gegaan en ook een echo gehad. Mooi kloppend hartje kunnen zien al, wat vroeg was. Helemaal gerustgesteld toen! Natuurlijk liever langer wachten dan weer paniek owv helderrood bloedverlies natuurlijk maar een maand is lang Heb vrijdag wel bloedtest dus dan krijg ik sowieso nog wel bevestiging van stijgend hcg. Is beter dan niks hé