Sorry meiden ik heb echt 15 pagina’s terug moeten lezen ofzo haha. We zijn op vakantie dus ben afwezig hier. Heb ook vrij weinig leuks te melden voel me om de dag echt mega beroerd. Zo erg dat ik op bed moet liggen. Om 11.00 vallen m’n ogen gewoon al dicht en wordt ik kotsmisselijk van vermoeidheid. Heb de emasafene van de huisarts wel meegenomen maar vind het geen fijn idee dat mijn reactievermogen verminderd terwijl er overal water is en onze peuter van 3 best een ondernemend ventje is haha. Het weer valt een beetje tegen. Waar we ieder jaar volop zon hebben in deze periode in Spanje is het nu alleen maar bewolkt geweest en zelfs geregend. Hoop (vooral voor ons zoontje) dat het wel wat lekkerder weer gaat worden komende dagen want we zijn er maar een week in totaal Ik zag goeie echo’s, super fijn! En wat een mensje is het al hè? ♥️ Ook mooie buikfotos gezien. Hier ook niet te verbergen. Mensen hier in Spanje (die zien we ieder jaar dus we kennen ze allemaal) spreken me gewoon aan dat het zo mooi is haha. Dan denk ik: je moest eens weten dat ik nog niet 20 weken zwanger ben maar pas bijna 10 weken haha
Goedemorgen! Ah wat leuk jullie echo's, het zijn al echt mini-mensjes! Super leuk om te zien en fijn dat alles goed gaat! En wow dat worden nog 2023 baby's dus!
Dat is ook niet fijn als je dat op vakantie hebt dan. Hopelijk betert het snel voor jou! En het weer ook natuurlijk
♡ Uitgerekend 1 - 16 Januari 2024 ♡31 december Eveline123 - 28 jaar - 2e kindje 1 januari Desstiiny - 34 jaar - 3e kindje 2 januari miffy - 34 jaar - 3e kindje 3 januari 4 januari Meisje89 - 33 jaar - 4e kindje Caithxxx - 33 jaar - 2e kindje 5 januari Joyce2013 - 36 jaar - 3e + 4e kindje 6 januari Bloempjelief - 36 jaar - 4e kindje Cinderella86 - 36 jaar - 3e kindje 7 januari NNNIETJE - 31 jaar - 2e kindje 8 januari Seffie - 33 jaar - 2e kindje 9 januari 10 januari LoesIVF - 28 jaar - 2e kindje Evi92 - 31 jaar - 2e kindje 11 januari Soofjes - 22 jaar - 1e kindje Carpe0iuventae - 30 jaar - 1e kindje WinBel - 32 jaar - 1e kindje 12 januari Johanna84 - 38 jaar - 1e kindje Sammie93 - 30 jaar - 1e kindje Mila2017 - 29 jaar - 2e kindje 13 januari 14 januari 15 januari 16 januari KimCV1993 - 30 jaar - 1e kindje ----------------------------------------- Afspraken juni: 9 - Cinderella86 - intake + 10 weken echo 12 - Joyce2013 - termijnecho (10wk) 12 - Miffy - termijnecho (11w) 13 - WinBel - 2e echo 13 - Johanna84 - intake verloskundige 15 - Bloempjelief - 10wk echo 15 - Seffie- intake vk 16 - Caithxxx- 10 wk echo 16 - Joyce2013 - NIPT videoconsult 21 - Soofjes - termijn echo 21 - Seffie - termijn echo 28 - meisje89: 12wk echo + nipt 28 - KimCV1993 - termijnecho 29 - WinBel - termijnecho 30 - Eveline123 - controle Afspraken juli: 3 - LoesIVF: gyn + 12wk echo 3 - Seffie - 13 weken echo 4 - Miffy - 13 weken echo 5 - Johanna84 - 13 weken echo 8 - Bloempjelief - 13wk echo 27 - Meisje89 - vk intake 28 - WinBel - Verloskundige ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?) ----------------------------------------- HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Even een momentje hier, vandaag 10 weken.. 1/4 onderweg haha ! Tijd gaat echt zo snel en ook weer niet, herkenbaar? Echt aan het aftellen naar maandag de termijnecho dan is het voor mijn gevoel zo lang geleden dat ik ze gezien heb. Dan de NIPT en dan de 13 weken echo, vind het extra spannend nu het er 2 zijn en ik ook 36 ben ipv 27 haha. Ik kijk enorm uit naar de periode waarin me zekerder ga voelen!
Heel herkenbaar, hoor! Al was het bij de eerste ook echt anders. Je hebt dan nog niets om voor te zorgen en zit dan echt de dagen en te tellen, bij mij tenminste. Nu gaat het wel wat sneller Ik probeer ook echt te genieten van het zwanger-zijn.
Dat schiet al mooi op Joyce! Lijkt mij ook heel anders (zwaarder!) als je al (meerdere) kids hebt. Ik werk thuis en zelfstandig, dus wanneer ik moe ben ga ik gewoon even op de bank liggen. Besef me wel dat dat een luxe is haha. Hoe zit het trouwens bij jullie met kraamzorg/zorgverzekering? Ik zag net dat er maar 1 praktijk op <10km afstand gecontracteerd is, en dat is een andere waar ik me nu aangemeld heb. Dan moet ik mogelijk zelf een deel van de kosten betalen?
Ik ga me meer energieker voelen dus dat helpt denk ook met genieten. Want dit is echt de laatste keer hahahahah ! Ga straks lekker lunchen op een terras met mijn moeder, zin in ook. Heerlijk weer, proberen te genieten nog ook nu. Over 27 weken ongeveer hebben we een tweeling en totaal 4 kids.. Dat word echt aan poten, geniet hier dus nog even van de rust en vrijheid haha.
Wat een vooruitzicht Joyce! Veel plezier met de lunch. Morgenavond gaan we het eindelijk mijn moeder vertellen, zoooo veel zin in!
Vraagje: Hoe denken jullie over achtbanen? Ik ga vanavond naar Toverland en ben gek op achtbanen, alleen mag dat niet tijdens de zwangerschap natuurlijk. Ik begrijp dat dit vooral gaat om het stoten van de buik (wat nu nog niet van toepassing is gezien hij/zij nog achter het schaambot zit) en de bloeddruk die kan stijgen. Maar als ik sport stijgt dit naar mijn idee net zo hard haha. Zou ik één ritje durven wagen?
Geeen idee Loes! Ik zou denken dat het geen kwaad kan. Maar voel zelf die drang niet gelukkig haha. Toverland is hier wel dichtbij, ben er wel paar keer geweest.
Ik las laatst ergens dat het onder de 12weken geen kwaad zou kunnen omdat je baarmoeder nog achter je schaambot zit, Maar ik durf het zelf niet meer ondanks mijn liefde voor achtbanen, hebben er lang genoeg opgewacht om hier te komen dat ik het niet zelf zou willen riskeren, Vind het zelf met motorrijden al heel spannend worden, maar moet nog even doorzetten, bijna mijn rijbewijs
Wat vervelend dat je zo beroerd bent op vakantie! Niet rot voelen als je even wat minder actief bent!! Je bent niks verplicht
Ah begrijpelijk! Ik merk dat ik iets losser word omdat het mijn tweede zwangerschap is. Maar dat is dan juist weer gevaarlijk natuurlijk. Spannend! Al een idee wanneer je mag afrijden?
Hmm ik zou dat zelf niet doen gewoon bang dat er misschien toch wat mis gaat. Is het niet ook door bepaalde druk oid dat het niet mag als je zwanger bent? Las vanmorgen nog over duiken dat dat gevaarlijk is voor de baby. Ikzelf rij paard en ben onmiddellijk gestopt vanaf ik wist dat ik zwanger was. Zou het me nooit vergeven moest er net dan toch wat gebeuren.
Is dubbel hé. Langs 1 kant wil ik al wat verder zijn zodat ik baby kan voelen ook, hoewel dat waarschijnlijk over een week of 2 al het geval zal zijn. En langs de andere kant wil ik dat het dan nog super lang duurt want dit is wel écht de laatste en wil daar gewoon zo lang mogelijk van genieten. In combinatie met werk en opleiding zal het waarschijnlijk vooral veel focus daarop zijn, wat beetje zonde is... maar na 3j is het wel stilaan goed geweest met die school dus wil wel echt slagen volgend jaar.. hopelijk zonder al te veel van die mooie momenten te moeten missen. Geniet van je date met je mama!
@LoesIVF, hier de 3e zwangerschap, maar juist onzekerder als ooit tevoren waardoor ik juist toch wel voorzichtiger ben Ik mag 20juli afrijden, maar mijn instructeur probeert het nog naar voren te halen maar het nog geen succes helaas
♡ Uitgerekend 1 - 16 Januari 2024 ♡ 29 december Desstiiny - 34 jaar - 3e kindje 31 december Eveline123 - 28 jaar - 2e kindje 1 januari 2 januari miffy - 34 jaar - 3e kindje 3 januari 4 januari Meisje89 - 33 jaar - 4e kindje Caithxxx - 33 jaar - 2e kindje 5 januari Joyce2013 - 36 jaar - 3e + 4e kindje 6 januari Bloempjelief - 36 jaar - 4e kindje Cinderella86 - 36 jaar - 3e kindje 7 januari NNNIETJE - 31 jaar - 2e kindje 8 januari Seffie - 33 jaar - 2e kindje 9 januari 10 januari LoesIVF - 28 jaar - 2e kindje Evi92 - 31 jaar - 2e kindje 11 januari Soofjes - 22 jaar - 1e kindje Carpe0iuventae - 30 jaar - 1e kindje WinBel - 32 jaar - 1e kindje 12 januari Johanna84 - 38 jaar - 1e kindje Sammie93 - 30 jaar - 1e kindje Mila2017 - 29 jaar - 2e kindje 13 januari 14 januari 15 januari 16 januari KimCV1993 - 30 jaar - 1e kindje ----------------------------------------- Afspraken juni: 9 - Cinderella86 - intake + 10 weken echo 12 - Joyce2013 - termijnecho (10wk) 12 - Miffy - termijnecho (11w) 13 - WinBel - 2e echo 13 - Johanna84 - intake verloskundige 15 - Bloempjelief - 10wk echo 15 - Seffie- intake vk 16 - Caithxxx- 10 wk echo 16 - Joyce2013 - NIPT videoconsult 20 - Desstiiny - 12wk echo (extra) 21 - Soofjes - termijn echo 21 - Seffie - termijn echo 28 - meisje89: 12wk echo + nipt 28 - KimCV1993 - termijnecho 29 - WinBel - termijnecho 30 - Eveline123 - controle Afspraken juli: 3 - LoesIVF: gyn + 12wk echo 3 - Seffie - 13 weken echo 4 - Miffy - 13 weken echo 5 - Johanna84 - 13 weken echo 6 - Desstiiny - controle + geslachtsbep. 8 - Bloempjelief - 13wk echo 27 - Meisje89 - vk intake 28 - WinBel - Verloskundige Afspraken augustus: 11 - Desstiiny - 20wk echo ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?) ----------------------------------------- HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'