Wauw...hoe egocentrisch gedrag van haar.. wat triest dat jouw schoonmoeder zo reageert en dat zegt zoveel meer over haar dan over jou, vergeet dat vooral niet. Het is begrijpelijk dat je man gekwetst is, maar sowieso is het kwetsend voor jullie beide...het gaat om nieuw leven en wat is er mooier om dat te mogen delen en zij lijkt dat niet te willen inzien en de gun factor, die er niet is van haar kant, maakt het dan zo kwetsend. ...En inderdaad zoals Johanna al zei: 'laat het jullie geluk zeker niet bederven'
Het bederft ons geluk zeker ook niet hoor, Daar hebben jullie zeker gelijk in!!! We hebben het net op social media bekend gemaakt en daar doet ze poeselig lief onder reageren, zoals manlief voorspeld had, Dus toen keken we elkaar ook aan van dit zegt genoeg!!!! We genieten vooral heel erg van de positieve reacties die we krijgen, Mijn moeder appte ook meteen oooh mag ik het nu ook eindelijk delen!?! En mag ik weer een babydekentje haken ♡ Dat is me zoveel meer waard
Zo, daar ben ik ook weer Heerlijke dagen gehad, zo relaxed! Gisteravond het grote nieuws verteld aan de jongste 2, super leuk! Vandaag verteld aan goede vrienden, die reageerden ook helemaal blij en verrast Deze of volgende week de rest van de familie denk ik maar inlichten en mn collega op de hoogte brengen
Hier begint het buikje weer terug te komen verstoppen kan haast niet meer. Vooral omdat de rest van m'n lijf zo is afgevallen.
Pfoe wat een buikje Caith!! Klinkt als een heerlijk weekend Bloempjelief! Kostbare momenten, het nieuws vertellen aan dierbaren.
Hier hetzelfde met mijn familie. Ze dachten jarenlang dat het aan mijn man lag dat ik niet meer kwam. Terwijl ik ook beter mijn grens aangaf (wel met zijn steun, dat wel). Maar hij was net degene die telkens zei om toch nog eens te proberen bijleggen elke keer. Anders was ik jaren geleden al niet meer gegaan. Maar hoe dan ook, er is wel ergens een grens en die is wel bereikt. Vind het alleen zonde voor de kindjes... zoontje vraagt wel ooit om er op bezoek te gaan maar kan het echt niet meer opbrengen..
Jeetje zeg... snap ik dat hij daarvan gekwetst is! Laat het jullie maar niet naar beneden halen. Er zijn vast nog andere mensen in jullie omgeving die WEL enthousiast en blij zijn voor jullie. Trek je daar maar aan op.
Maar met zijn steun jouw grenzen aangeven is ook niks verkeerd. De loyaliteit naar familie, vooral ouders, gaat soms zó ver. Snap ik heel goed dat je grens bereikt is. Hopelijk op een dag dat het beter zal gaan, maar rust is nu het belangrijkste
Ik ga vanmiddag de rest terug lezen dames sorry ❤️ Ik lig al 2 uur te huilen in bed van de migraine. Ben de hele vakantie onafscheidelijk met de emmer en het breekt me nu op . Normaal neem ik excedrin tegen migraine dat is het enige wat helpt maar dat mag je niet als je zwanger bent. Althans er is te weinig onderzoek gedaan. Ik ben zoooo radeloos, wat kan ik doen? Zit hier in Spanje al 4 nachten op rij mezelf te vermaken boven het toilet. En daar ben ik helemaal klaar mee.
Weet je zeker dat het migraine is, dat je niet uitgedroogd bent??? Bij mij hielp ibruprofen 600bruis nog wel eens, Verder zou ik het niet weten, eventueel gewoon je arts/verloskundige even bellen
Oh vreselijk meid.. hopelijk vind je snel een oplossing. Is het idd niet van de warmte dat je extra last hebt? In combinatie met vermoeidheid en zo?
Och dikke knuffel ik zou even met verloskundige/arts in NL bellen of er iets is wat je aanvullend mag.. als je het niet vertrouwt gewoon daar een arts opzoeken hé.
Ga haar zo even appen gelukkig zijn ze daar makkelijk in. Uitdroging denk ik niet perse want het komt vanuit m’n nek en komt uit achter m’n linker oog. Dat heb ik al jaren als ik migraine heb. Heb het ook altijd hormonaal en toen bij de zwangerschap van m’n zoontje soms 5 dagen achter elkaar. Echt verschrikkelijk
Pfoe wat heftig Seffie! Hopelijk kan je iets nemen wat geen kwaad kan voor de zwangerschap (ik zag de optie Ibuprofen voorbij komen maar dat mag je toch niet zomaar nemen nu?). Lijkt me heel heftig! Hier juist minder klachten de afgelopen dagen: minder moe en minder die extreme honger. Zag foto's van het weekend van mezelf en schrok wel, ben echt flink aangekomen, óók op mn buik dus dat wordt moeilijk geheim te houden. Nog een week of 3.
En dan de hele zwangerschap ook of betert dat na het 1e trimester? Hoop het voor je... Veel beterschap!
Hier nu bijna 2 weken niet meer misselijk geweest. Soms wel last van mijn darmen nog, en maagzuur. Meestal net voor ik naar toilet moet, denk dat mijn buik dan te vol zit of zo en dat dan tegen mijn maag duwt. Na toiletbezoek is het gewoonlijk wel beter. Ben wel nog moe, maar slaap ook wel echt slecht. We slapen nu ook met het raam en 1 gordijn open zodat er genoeg frisse lucht binnen kan 's nachts maar ja dan ook sneller wakker natuurlijk... Voor de rest merk ik amper dat ik zwanger ben, op mijn buikje na Veel sneller dus al minder klachten dan de vorige 2x want toen ging de misselijkheid pas weg na week 13/14. Volgende week 12 weken, ik hoop zo dat ik dan stilaan ook weer de baby kan voelen! Bij dochter voelde ik het ook rond 12 weken al dus ben benieuwd. Dan wordt het nog echter
♡ Uitgerekend 1 - 16 Januari 2024 ♡ 29 december Desstiiny - 34 jaar - 3e kindje 31 december Eveline123 - 28 jaar - 2e kindje 1 januari 2 januari miffy - 34 jaar - 3e kindje 3 januari 4 januari Meisje89 - 33 jaar - 4e kindje Caithxxx - 33 jaar - 2e kindje 5 januari Joyce2013 - 36 jaar - 3e + 4e kindje 6 januari Bloempjelief - 36 jaar - 4e kindje Cinderella86 - 36 jaar - 3e kindje 7 januari NNNIETJE - 31 jaar - 2e kindje 8 januari Seffie - 33 jaar - 2e kindje 9 januari 10 januari LoesIVF - 28 jaar - 2e kindje Evi92 - 31 jaar - 2e kindje 11 januari Soofjes - 22 jaar - 1e kindje Carpe0iuventae - 30 jaar - 1e kindje WinBel - 32 jaar - 1e kindje 12 januari Johanna84 - 38 jaar - 1e kindje Sammie93 - 30 jaar - 1e kindje Mila2017 - 29 jaar - 2e kindje 13 januari 14 januari 15 januari 16 januari KimCV1993 - 30 jaar - 1e kindje ----------------------------------------- Afspraken juni: 12 - Joyce2013 - termijnecho (10wk) 12 - Miffy - termijnecho (11w) 13 - WinBel - 2e echo 13 - Johanna84 - intake verloskundige 15 - Bloempjelief - 10wk echo 15 - Seffie- intake vk 15 - Soofjes - intake gynaecoloog 16 - Caithxxx- 10 wk echo 16 - Joyce2013 - NIPT videoconsult 20 - Desstiiny - 12wk echo (extra) 21 - Soofjes - termijn echo 21 - Seffie - termijn echo 28 - meisje89: 12wk echo + nipt 28 - KimCV1993 - termijnecho 29 - WinBel - termijnecho 30 - Eveline123 - controle Afspraken juli: 3 - LoesIVF: gyn + 12wk echo 3 - Seffie - 13 weken echo 4 - Miffy - 13 weken echo 5 - Johanna84 - 13 weken echo 6 - Desstiiny - controle + geslachtsbep. 8 - Bloempjelief - 13wk echo 27 - Meisje89 - vk intake 28 - WinBel - Verloskundige Afspraken augustus: 11 - Desstiiny - 20wk echo ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?) ----------------------------------------- HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'